-
BUCURESTI - 9 februarie 2005
Pantene Beauty Awards, Oscarurile Industriei de Frumuseţe din România, vor răsplăti şi în acest an excelenţa profesioniştilor din domeniul frumuseţii. Prin aceste premii, Pantene Pro-V, lider mondial în domeniul produselor de îngrijire a părului, celebrează spiritul frumosului, aducând recunoaştere celor dedicaţi acestui spirit. Gala Pantene Beauty Awards va reuni în luna aprilie, pentru a patra oară consecutiv, cele mai importante personalităţi din industria de frumuseţe şi din showbiz care au contribuit semnificativ la progresul acestei industrii.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 10 noiembrie 2004
Se numeşte Raluca Roşioreanu, are 24 de ani şi este studentă la Medicină Veterinară. Până acum şase luni, era o fată obişnuită, care a decis să participe la selecţia naţională organizată de Pantene pentru a găsi „Părul Pantene al Anului”. Astăzi, Raluca Roşioreanu este noua vedetă Pantene şi apare în activităţile promoţionale ale mărcii în 2004, inclusiv în noul spot TV Pantene, care va fi difuzat începând cu mijlocul lunii noiembrie.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 10 noiembrie 2004
Mercury Promotions a încheiat campania naţională ATL pentru promovarea modelului Peugeot 206 X-Design, o serie specială valabilă pentru berlina cu 5 uşi echipată cu 3 tipuri de motorizare. Într-o piaţă auto tot mai agresivă din punctul de vedere al ofertelor comerciale tip discount, Mercury a venit cu un concept care să comunice ofertele Peugeot într-un mod creativ şi memorabil.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 4 noiembrie 2004
Studiile efectuate de compania de cercetare de piaţă AC Nielsen arată că mixurile, alături de cafeaua instant, cîştigă tot mai mult teren în preferinţele consumatorilor români. Cota de piaţă pentru mixuri a crescut de la 5,1% în 1999 la 9,5% în 2003, ceea ce înseamnă aproape o dublare în doar patru ani. Cafeaua solubilă a avut, la rîndul ei, o creştere de la 22,7% în 1999 la 29% în 2003.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 3 septembrie 2004
Mercury Promotions si Coca Cola HBC au desfasurat campania „Ti-e pofta de racoare”, prin care s-a testat reactia consumatorilor la un nou produs de pe piata: Amita Fun – Ice Lollies. Produsul este o inghetata din suc de fructe, usor de preparat, care se adreseaza in special celor mici, dar si parintilor deopotriva.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 24 august 2004
Aţi luat azi dimineaţă micul dejun? Aceasta este întrebarea pe care echipe de tineri îmbrăcaţi à la Sherlock Holmes, cu pantaloni şi băscuţe în carouri, au pus-o unui număr de peste 21.000 de persoane chiar la locul de muncă.
comunicatul de presa