Mercury Promotions semneaza spotul tv pentru Ad’Or 2005

BUCURESTI - 27 mai 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Mercury Promotions a realizat campania ATL de promovare a festivalului de publicitate Ad’Or de anul acesta. Campania „Creativitatea la români” include spotul tv „Săpânţa”, spot radio, machete pentru presa scrisă şi bannere pe internet.

Mercury Promotions semneaza spotul tv pentru Ad’Or 2005

Spotul tv este difuzat pe majoritatea posturilor naţionale de televiziune incepând cu data de 16 mai. Echipa Mercury Promotions a fost filmat în perioada 26-29 aprilie în cimitirul vesel din Săpânţa cu ajutorul casei de producţie Forward International din Cehia.

Succesul campaniei s-a măsurat în opiniile pozitive din partea industriei:

„Ideea este bună, spotul curat şi simplu, iar execuţia adaugă valoare scenariului. Castingul este bine ales, foarte credibil şi foarte românesc. Felicitări!” – Bogdan Naumovici, CEE Regional Creative Director , Leo Burnett.

„E fresh, am apreciat asta, mi-a plăcut. Spotul este o producţie foarte bună în materie de casting, regie, iar ideea spotului a fost realmente o surpriză.” – Adrian Boţan, Director de Creatie, McCann/ Creative Services.

„Chiar mă mir că până acum nu s-a gândit nimeni să folosească Cimitirul de la Săpânţa în publicitate. El chiar poate fi o sursă pentru creativi. Sigur, asta până o să descoperim un altul similar în te miri ce colţ de lume şi atunci o să spunem că e şi el o copie sau un ghost.” – Andi Moisescu, realizator „Apropo TV”.

„Îmi place spotul. Spotul "Săpânţa" este o dovadă incontestabilă a faptului că românii s-au născut creativi, dar mai ales că au ştiut cum să-şi "vândă" creativitatea. Personajele spotului sunt bine alese, iar peisajul pur românesc îl face autentic." – Claudiu Lăpădat, Group Brand Manager, Nestlé România.

„Consider foarte potrivită ideea campaniei - creativitatea la români - pentru promovarea acestui festival de publicitate. Spotul tv surprinde exact esenţa unui exemplu al expresivităţii româneşti: cimitirul vesel de la Săpânţa, iar naturaleţea actorilor şi locaţia aleasă transmit mesajul firesc şi cu umor." - Cristina Ionescu, Marketing/ Communication Director, Trust Motors.

„Spotul Ad’Or este unul dintre acele spoturi publicitare care au ceva dintr-o producţie cinematografică. Fără să fie agresiv şi zgomotos, spotul se concentrează pe jocul autentic al actorilor şi pe arta cinematografică. Ideea este inovatoare, iar execuţia excelentă. Un spot reuşit.” – Mark Nava, regizor/ scenarist.

Despre Mercury Promotions

Echipa Mercury Promotions care a lucrat la acest proiect a fost formată din: Darlan Moraes Jr. – Creative Director, Bogdan Humă – Copywriter, Corina Pleşea – Copywriter, Irina Chira – Art Director şi Mircea Tomescu – Account Executive.

Echipa Forward International – Cehia: Alexander Šurkala – regizor şi cameraman şi Peter Walek – producător.

Ana Bucur
PR Executive
Telefon: +40-21-204.65.65
Fax: +40-21-204.65.66
E-mail: ana.bucur@mercurypromo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mercury-promotions/mercury-promotions-semneaza-spotul-tv-pentru-ador-2005