Metro Cash & Carry inaugurează un centru de pregătire în China Liderul en-gross internaţional îşi va pregăti personalul în patru campusuri la Shanghai, Düsseldorf, Paris şi Moscova

BUCURESTI - 3 noiembrie 2004

Comunicat tip General in Afaceri

Shanghai/China, 1 noiembrie 2004 – Metro Cash & Carry deschide astăzi un nou centru de pregătire în China, după inaugurarea unei alte locaţii în Royaumont, în apropiere de Paris, la începutul acestui an. Împreună cu cele din Düsseldorf- Germania şi Moscova- Rusia, care vor fi inaugurate în viitorul apropiat, Metro Cash & Carry coordonează 4 campusuri în cadrul structurii intitulate „House of Training” (Centru de scolarizare). Programul de resurse umane are ca principal obiectiv înfiinţarea unei reţele globale de pregătire în domeniul managementului în cadrul Metro Cash & Carry.

De 40 de ani, Metro Cash & Carry înregistrează succese în domeniul vânzărilor en-gross cu autoservire. Divizia de vânzări a METRO Group, detailistul de pe locul 4 în lume, înfiinţează o reţea globală de pregătire în domeniul managementului pentru peste 77.000 de angajaţi din 26 de ţări.
Majoritatea instructorilor din Shanghai sunt chinezi, iar programul a fost dezvoltat special pentru piaţa chineză. „Experţii de la Metro Cash & Carry ştiu cel mai bine ce este important pentru compania noastră, deoarece au contact permanent cu clienţii noştri”, a afirmat Thomas Hübner, Director executiv Metro Cash & Carry International. Campusul „Centrului de scolarizare” Metro din Shanghai, împreună cu complexele de la Royaumont, Düsseldorf şi Moscova, vor realiza împreună sarcinile legate de pregătire pentru Metro Cash & Carry din lumea întreagă. Patru locaţii, un spirit comun – Centrul de scolarizare pune în legătură o varietate de regiuni şi atât ţări cu o economie matură, cât şi ţări în curs de dezvoltare.
Campusul „Centrului de scolarizare” din Shanghai este amplasat în incinta chineză a Metro Cash & Carry şi în apropiere de magazinul Putuo, unde se desfăşoară aspectele practice ale pregătirii. „Astfel vom fi mai aproape de clienţii şi angajaţii noştri,” a afirmat Thomas Hübner. „Sălile noastre de pregătire pot fi folosite ca săli de seminar de mari dimensiuni, amplasamente pentru video-conferinţe pentru sesiunile de pregătire la mare distanţă şi pentru atelierele interne, potrivit deosebitei varietăţi de cursuri şi programe de pregătire”. Pentru a se asigura că pregătirea este orientată pe soluţii şi pe clienţi, Metro Cash & Carry angajează instructori provenind din regiune, care au o bogată experienţă practică.
Metro Cash & Carry din China este împărţit în patru unităţi comerciale. Prin urmare, „Centrul de scolarizare” din Shanghai activează în strânsă conlucrare cu magazinele de pregătire din fiecare unitate comercială – magazinul Pudong din Shanghai şi magazinul Hangzhou pentru China orientală, magazinul Fuzhou pentru provinciile din sud, magazinul Wuchang pentru China centrală şi magazinul Qingdao pentru China de nord.
Unul din principalele puncte forte ale Campusului din Shanghai este bucătăria pentru demonstraţii. Cu o suprafaţă totală de 150 m² la primul etaj, bucătăria pentru demonstraţii este dotată cu cele mai avansate tehnologii de bucătărie. „Această bucătărie va servi ca o valoroasă punte de legătură între furnizori, clienţi şi angajaţii Metro Cash & Carry din China” a spus Jean-Luc Tuzes, Preşedinte al Metro Cash & Carry China. Bucătăria pentru demonstraţii va juca un rol foarte important, oferind angajaţilor Metro Cash & Carry cunoştinţe despre produse, şi mai mult, testând modul de selecţionare a ingredientelor, capacitatea de menţinere a prospeţimii şi gătitul de feluri de mâncare occidentale.
METRO Group a anunţat de asemenea astăzi că va asigura o catedră la Şcoala Chinezo-Germană de studii postuniversitare (CDHK) din cadrul Universităţii Tongji din Shanghai. Acest parteneriat cu Serviciul german de schimburi academice (DAAD) creează şi susţine o catedră pentru Inovaţii şi Informatică în economie pe o perioadă de cinci ani.

Despre METRO Cash & Carry Romania S.R.L.

Metro Cash & Carry International este liderul internaţional de piaţă în activităţile de vânzare en-gross cu autoservire destinate profesioniştilor, cu peste 475 centre de distribuţie în 26 de ţări. Este cea mai mare divizie de vânzări a Grupului METRO, care îşi are sediul în Germania, unul din primele 4 grupuri de vânzare cu amănuntul din întreaga lume. Grupul METRO a înregistrat vânzări anuale în valoare de 53.6 miliarde de EURO în anul 2003 şi include formatele de desfacere Metro/Makro Cash & Carry, Real/Extra, magazin de comercializare cu amănuntul a produselor alimentare, Media Markt şi Saturn, precum şi Praktiker, magazin specializat în articole nealimentare şi magazinele universale Galeria Kaufhof.
Metro Jinjiang Cash & Carry Co., Ltd.
Departamentul de Relaţii Publice
Dl. Huang Zhong Jie
1425, Zhenbei Road, Putuo District
200333 Shanghai, P.R.C.
Telefon: + 86 (0)21 5250 4888 - 1200
Fax: + 86 (0)21 6265 3809

zhongjie.huang@metro.com.cn

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/metro-cash-carry-romania-s-r-l-/metro-cash-carry-inaugureaza-un-centru-de-pregatire-in-chinaliderul-en-gross-international-isi-va-pregati-personalul-in-patru-campusuri-la-shanghai-dusseldorf-paris-si-moscova