Metropotam readuce la viata Bucurestiul interbelic

BUCURESTI - 15 iulie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Metropotam te invita alaturi de Timisoreana intr-o calatorie catre Bucurestiul de alta data, in plina Belle Epoque, unde promenadele pe 'bulivar', variete-urile si berariile constituie 'printipala' moda a urbei.

Cele doua branduri si-au propus astfel sa reinvie Bucurestiul interbelic si farmecul sau de oras plin de povesti. Atmosfera, limbajul, evenimentele si personajele Micului Paris sunt readuse la viata prin intermediul unui microsite - interbelic.metropotam.ro - care iti marcheaza calatoria in perioada anului 1932.


Proiectul este realizat de catre FourHooks Creative Division, divizia de creatie a Metropotam Group, si in primele 5 zile de la lansare interbelic.metropotam.ro a fost vizualizat de peste 15.000 de ori, cu o medie de 6 pagini citite si peste 5 minute si jumatate per vizita.

Metropotam readuce la viata Bucurestiul interbelic

Varianta interbelica pastreaza mare parte din structura si stilul website-ului metropotam.ro, insa acestea sunt prelucrate astfel incat sa sugereze o veritabila incursiune in timp. Rasfoind 'foile' Metropotamului Interbelic cititorii se vor putea delecta cu articole precum - 'Medalion - Coana Mitza biciclista', 'Teatrul radiofonic... O mare dezamagire monsieur', 'Romania magnet pentru imigratiunea italiana', 'Primarul Dobrescu paveaza strazile cu prietenii dumisale!'.

Tot din paginile Metropotam Interbelic, cititorii pot afla mai multe detalii despre initiativa Timisoreana de a marca 10 locuri simbol ale Bucurestiului cu un frumos ceas de epoca. Ceasul nu este doar un simplu obiect de decor ci scoate la lumina o poveste a locului, lupta impotriva uitarii si ignorantei si ne invita sa ne (re)descoperim orasul. Pana acum, au fost montate doua astfel de ceasuri, la Capsa si la Palatul Elisabeta si au fost confirmate alte 4 locatii - Armeneasca, Izvorul Rece, Academia Militara si Gradina Icoanei.

'Initiativa Timisoreana este foarte aproape de sufletul si pe stilul Metropotam. Noi am incercat sa creem contextul potrivit astfel incat cititorii sa o aprecieze la adevarata sa valoare. Metropotamul Interbelic ne spune o poveste a doua branduri: Bucurestiul de alta data, o lume plina de farmec si de savoare, care incita si ne satisface curiozitatea prin preocupatiunile, barfele si obiceiurile vremii, si brandul Timisoreana, o bere cu traditie, alaturi de care povestea merge mai departe. Astfel devine relevanta pentru cititor atat existenta si amplasarea celor 10 ceasuri cat si semnificatia lor deplina.' - Cristina Foarfa, redactor Metropotam si Senior Copywriter FourHooks.

'Metropotamul Interbelic a pornit de la ideea de incursiune in traditie, da profunzime initiativei Timisoreana si mesajului de brand. Chiar daca pe parcursul urmatoarelor saptamani vor fi concursuri si activari pe site, core-ul ramane pe continut si pe rolul pe care il are acesta de a spune o poveste: Povestea Timisoreana despre un Bucuresti apus, dar nu uitat. Este unul dintre exemplele clare in care online-ul vine sa completeze nu sa replice ceea ce se intampla in offline, sustinand brandul, mesajul de brand precum si experienta cititorului cu brandul'. - Mihaela Barsan, Marketing Director Metropotam Group.

La realizarea proiectului au participat: Mihai Bonca - Senior Brand Manager Timisoreana, Anca Echim - Junior Brand Manager Timisoreana, Mihaela Barsan - Marketing Director Metropotam Group, Alecsandra Roman - Strategic Planner, Cristina Foarfa - Senior Copywriter, precum si intreaga echipa de redactori Metropotam.ro.

Despre Metropotam

FourHooks este divizia creativa a Metropotam Group, dezvoltand proiecte speciale de promovare online a brandurilor, in cadrul retelei Metropotam Group si nu numai.

Metropotam Group este o platforma de site-uri si aplicatii destinata tinerilor outgoing, trend-setteri, cu o viata sociala activa. Din platforma Metropotam Group fac parte metropotam.ro, urbanbite.ro, metropotravel.ro, coolio.ro, invita.ro, aplicatia pentru mobil urbee (urbee.ro), roblogfest, utilizatorii avand acces la aceste facilitati printr-un cont unic de utilizator pentru intreaga platforma - http://accounts.fourhooks.ro/.
Mai multe informatii:
________________
Mihaela Barsan
Marketing Director

alecsandra.roman@metropotam.ro