Participantii Internetics 2007 vor lupta pentru peste 50 de premii

BUCURESTI - 10 octombrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Agentii de web design, agentii de interactiv, publisheri, dar si freelanceri au inscris peste 360 de lucrari in competitiile Internetics de anul acesta.

Participantii Internetics 2007 vor lupta pentru peste 50 de premii

In cadrul festivalului Internetics au loc in fiecare an trei competitii: Web Space, Web Promo si Web Graphic.
Cele mai disputate sectiuni din concursul de anul acesta sunt Web Space – Servicii Online – Magazine Online si Web Promo – Site-uri de promovare – Produse de consum rapid.
„Internetics a acordat de-a lungul anilor multe premii bine meritate deopotriva de catre agentiile care le-au castigat, dar si de catre clientii care le-au aprobat. Din aceasta perspectiva, as spune ca Internetics este principalul sustinator mediatic al industriei online”, declara Ana Maria Bogdan, e-Business Consultant Independent si presedinte al juriului Web Space.
Printre concurentii Internetics 2007 se afla: Activision Marketing, A Rond, COSMOS Multimedia, Desero, DNL Web Design, eSol Expert.IT, iLeo, Kondiment, MB Dragan, MediaPro Interactiv, MRM Partners, Ninespices.com, Rom Net, Sanoma Hearst, Speed Promotion, Starcom, The Adgency, Today’s, TreeWorks, t w e n t y, Webstyler.
Lucrarile inscrise in concursul de anul acesta vor fi expuse pe site-ul www.internetics.ro, in sectiunea de Competitie, incepand cu 9 octombrie.
Internetics, singurul festival din Romania care a fost creat pentru a premia industria online, cu tot ceea ce cuprinde ea – creatori, utilizatori, clienti, se afla la cea de-a saptea editie.
Festivalul se desfasoara anul acesta cu sprijinul companiilor: Cosmote, Microsoft Romania, GTS Telecom, Astra Pariuri Sportive, HP si Dial Telecom.
Internetics are ca parteneri pentru editia de anul acesta Asociatia IAB Romania si IAA Romania.
In cadrul fiecarei categorii din toate competitiile se va acorda cate un premiu pe sectiune, denumit “Internetics Icon”.
Pentru fiecare competitie in parte se va acorda un premiu “Best of Show”, in cadrul competitiei respective. Acest premiu va fi un premiu special acordat de juriu, fara a avea la baza punctajul obtinut in cadrul competitiilor.
In ceea ce priveste competitia Web Space, pe baza punctajului obtinut in sectiunile de concurs, se va decerna premiul “Publisherul Anului”.
In cadrul Web Promo, tot pe baza punctelor acumulate in sectiunile acestei competitii, va fi desemnata “Agentia anului”.
Jurizarea lucrarilor inscrise in concurs va avea loc in perioada 9 – 26 octombrie, castigatorii urmand sa fie anuntati in cadrul Galei de Premiere care va avea loc in data de 1 noiembrie.

Despre Millenium Communications

Internetics este un proiect al Millenium Communications, companie care a fost infiintata in anul 1998, ca o agentie de PR. In prezent, Millenium are trei divizii separate: PR, BTL si proiecte proprii - Internetics, AdPrint, Gala Societatii Civile.
Pentru mai multe informatii, va rugam contactati:

Mirel Dediu
PR Executive
Millenium Communications
Telefon: 0730 202 281

mirel.dediu@milleniumcommunications.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/millenium-communications/participantii-internetics-2007-vor-lupta-pentru-peste-50-de-premii