Solutia de raportare pentru call center QueueMetrics, inclusa in gama VoIP a Tenora

BUCURESTI - 11 iunie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, IT&C, Tehnologie

Tenora , divizia VoIP a Modulo Consulting, sustine eforturile companiilor de a mari gradul de satisfactie a clientilor prin distribuirea QueueMetrics , o solutie profesionala de monitorizare si raportare pentru call center .

solutii VoiP Tenora

solutii VoiP Tenora

 „O viziune corecta a comportamentului clientilor si a modului de a interactiona cu acestia, precum si intelegerea modului in care isi pot eficientiza activitatea call centerului sunt extrem de importante pentru orice companie. De aceea, prin adaugarea QueueMetrics la gama de solutii Tenora, estimam in primul rand o crestere de aproximativ 10% a vanzarilor catre clientii existenti, aceasta noua suita de raportare sustinand efortul nostru de a-i fideliza.” 

Bogdan Moldovan, Managing Partner la Modulo Consulting.

O analiza detaliata si structurata a activitatii, a alocarii resurselor  si a modului de a interactiona cu apelantii este extrem de importanta pentru marirea eficientei departamentelor care se ocupa de relatiile cu clientii – contact center , call center, suport tehnic. De aceea, Tenora, divizia VoIP a Modulo Consulting (http://www.modulo.ro), a adaugat solutia de monitorizare si raportare QueueMetrics la gama de produse distribuite. Recomandata companiilor cu un call center de minim 8-10 agenti, solutia completa si scalabila QueueMetrics duce la eficientizarea alocarii resurselor, solutionarea mai rapida a problemelor clientilor si cresterea nivelului de satisfactie a acestora.

Proiectat pentru contact center-uri de dimensiuni medii si mari bazate pe solutii Asterisk, QueueMetrics permite vizualizarea in timp real a activitatii agentilor, precum si generarea de statistici care duc apoi la o intelegere mai buna a modului de comunicare cu clientii, permitand alocarea dinamica a resurselor, cresterea productivitatii fiecarui agent in parte si marirea gradului de satisfactie a celor ce apeleaza departamentul call center. Pentru a facilita modul de utilizare, QueueMetrics ofera acces la rapoartele generate printr-o interfata web, activitatea putand fi monitorizata de oriunde.

„O viziune corecta a comportamentului clientilor si a modului de a interactiona cu acestia, precum si intelegerea modului in care isi pot eficientiza activitatea call centerului sunt extrem de importante pentru orice companie. De aceea, prin adaugarea QueueMetrics la gama de solutii Tenora, estimam in primul rand o crestere de aproximativ 10% a vanzarilor catre clientii existenti, aceasta noua suita de raportare sustinand efortul nostru de a-i fideliza. De asemenea, ne asteptam la o crestere de aproximativ 15% a vanzarilor totale la nivelul diviziei VoIP,” a declarat Bogdan Moldovan, Managing Partner la Modulo Consulting.

Pentru a asigura securitatea datelor stocate in rapoartele si statisticile QueueMetrics, solutia suporta autentificare cu drepturi diferite. Astfel, in functie de necesitatile fiecarui utilizator, administratorul poate restrictiona accesul la anumite detalii confidentiale. QueueMetrics poate fi usor integrat cu majoritatea variantelor VoIP open source (Trixbox, Elastix, FreePBX) tip Asterisk.

Prin adaugarea QueueMetrics la gama existenta, Tenora, divizia VoIP a Modulo Consulting, isi urmareste in continuare obiectivele de a proiecta si implementa solutii de comunicare ce sustin economia de timp si resurse, precum si eficientizarea activitatii si comunicarii cu clientii, oferindu-le astfel companiilor suportul necesar pentru a-si creste afacerile si a-si mari gradul de profitabilitate.

Despre Modulo Consulting

Cu peste 10 ani de experienta in domenii ale segmentului IT&C precum consultanta, management de proiect, solutii avansate  pentru companii, Modulo Consulting ofera companiilor servicii profesionale, personalizate și complete. Prin divizia Tenora,  Modulo Consulting se ocupa de livrarea de echipamente si telefoane VoIP, de consultanta si integrare de solutii VoIP complete.  Pentru mai multe detalii, vizitati http://www.modulo.ro

Despre Mirror Communications

Mirror Communications dezvoltă strategii integrate de marketing şi PR ce combină metode tradiţionale de promovare şi comunicare cu abordarea noilor canale sociale de relaţionare cu presa, clienţii şi partenerii de afaceri. Fondata în 2008, Mirror Communications dispune de o echipă cu peste 10 ani de experienţă în marketing, relaţii publice, customer care, design, copywriting şi optimizare pentru motoarele de căutare.