Solutia personalizata dezvoltata de Tenora a generat cresterea calitatii in relatia cu clientii Eureko

BUCURESTI - 17 aprilie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, IT&C, Sanatate

Tenora , divizia VoIP a Modulo Consulting, a proiectat si integrat o solutie personalizata de raportare si monitorizare pentru Contact Center -urile Eureko Asigurari si Eureko Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private.

Solutii VoIP Tenora

Solutii VoIP Tenora

 "In colaborarea noastra cu Eureko Asigurari si Eureko SAFPP, principalul obiectiv a fost sa le oferim informatia necesara pentru a-si adapta activitatea la nevoile clientilor si flexibilitate in alocarea timpului si resurselor.” 

Bogdan Moldovan, Managing Partner la Modulo Consulting

Tenora, divizia VoIP a Modulo Consulting (http://www.modulo.ro), a proiectat o solutie personalizata de monitorizare si raportare ce permite urmarirea in timp real a activitatii departamentelor Contact Center ale Eureko Asigurari si Eureko Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private. Integrarea noii solutii pentru cele doua companii din Romania ale grupului Achmea a avut ca principal scop eficientizarea activitatii departamentelor si imbunatatirea relatiei cu clientii.

Pentru a raspunde cerintelor Eureko Asigurari si Eureko SAFPP, Tenora a integrat software-ul de raportare QueueMetrics cu centrala Asterisk existenta, oferind o configurare personalizata care sa permita atat monitorizare, cat si generare de rapoarte necesare activitatii acestor departamente. In plus, Tenora a dezvoltat o solutie software personalizata, integrata cu infrastructura existenta, Asterisk si QueueMetrics, care sa permita raportarea unor informatii aditionale solicitate de cele doua companii-client. Astfel, noua infrastructura permite monitorizarea in timp real a activitatii, alocarea dinamica a personalului, analiza detaliata a activitatii la nivel de Contact Center si la nivel de agent, emiterea si trimiterea rapoartelor in formate usor de utilizat, precum si activarea automata a anunturilor privind momentele de inactivitate ale celor doua departamente atunci cand este nevoie (sarbatori legale sau alte evenimente similare).

„Eficienta in relatiile cu clientii depinde intr-o mare masura de abilitatea unei companii de a intelege modul in care acestea functioneaza si de a identifica potentialele probleme, precum si abordari prin care acestea pot fi rezolvate. O solutie eficienta de raportare si monitorizare este de aceea extrem de importanta in comunicarea cu clientii, ea trebuind sa fie perfect adaptata la cerintele si modul de lucru al fiecarei companii in parte”, a explicat Bogdan Moldovan, Managing Partner la Modulo Consulting. „In colaborarea noastra cu Eureko Asigurari si Eureko SAFPP, principalul obiectiv a fost sa le oferim informatia necesara pentru a-si adapta activitatea la nevoile clientilor si flexibilitate in alocarea timpului si resurselor.”

„De la implementarea noii solutii proiectate de Tenora pentru cele doua departamente ale Eureko Asigurari si Eureko SAFPP, am observat o crestere a ratei de succes a preluarii apelurilor, rezultat care a dus la optimizarea relatiei cu potentialii si actualii clienti”, a explicat George Jaravete, Coordonator Contact-Center  Eureko SAFPP. „De asemenea, monitorizarea in timp real a activitatii Contact Centerelor si a agentilor a dus la imbunatatirea timpului de raspuns la apelurile telefonice, iar analiza detaliata a apelurilor pierdute a facut posibila eficientizarea interactiunii cu clientii”.

Tenora, divizia VoIP a Modulo Consulting, proiecteaza si implementeaza solutii de comunicare avand ca obiectiv economia de timp si resurse,  oferind companiilor suportul necesar pentru a-si creste afacerile si a-si mari gradul de profitabilitate.

 

Despre Modulo Consulting

Cu peste 10 ani de experienta in domenii ale segmentului IT&C precum consultanta, management de proiect, solutii avansate  pentru companii, Modulo Consulting ofera clientilor sai servicii profesionale si personalizate. Prin divizia Tenora,  Modulo Consulting se ocupa de livrarea de echipamente si telefoane VoIP, de consultanta si integrare de solutii VoIP complete.  Pentru mai multe detalii, vizitati http://www.modulo.ro

Despre Eureko Asigurari si Eureko SAFPP

Eureko Asigurari si Eureko Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private sunt doua companii din Romania detinute de grupul Achmea, un grup de asigurari nelistat la bursa din Olanda, activ si in alte sapte tari europene.  Activitatea celor doua companii din cadrul grupului se concentreaza pe doua directii principale: asigurari de viata si generale prin Eureko Asigurari S.A. si pensii prin Eureko SAFPP S.A.  . Detalii pe http://www.eureko.ro/

Achmea B.V. (actuala denumire a Eureko B.V.) a achizitionat in 2004 Interamerican Romania, o companie de traditie ce actiona pe piata romaneasca inca din 1994. Prin investitii inteligente si o retea de 30 de agentii aflate in cele mai importante orase ale tarii, societatea ofera servicii financiare profesionale si sigure. 

Despre Mirror Communications

Mirror Communications dezvoltă strategii integrate de marketing şi PR ce combină metode tradiţionale de promovare şi comunicare cu abordarea noilor canale sociale de relaţionare cu presa, clienţii şi partenerii de afaceri. Fondata în 2008, Mirror Communications dispune de o echipă cu peste 10 ani de experienţă în marketing, relaţii publice, customer care, design, copywriting şi optimizare pentru motoarele de căutare.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mirror-communications/solutia-personalizata-dezvoltata-de-tenora-a-generat-cresterea-calitatii-in-relatia-cu-clientii-eureko