Andrei Robu/ACME Industries semneaza identitatea vizuala Inspired 2009

BUCURESTI - 8 octombrie 2009

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Unul dintre cei mai apreciati graphic designeri din Romania, Andrei Robu, concepe anul acesta identitatea vizuala a concursului de idei Inspired, destinat tinerilor care doresc sa inceapa o cariera in graphic design, arhitectura, fotografie de moda, design vestimentar, design de accesorii si dramaturgie. Aflat la a treia editie, concursul Inspired vine cu trei noi sectiuni de concurs, o echipa de jurii cu mai multi specialisti si o noua identitate vizuala.

Noua imagine Inspired e rezultatul unei schimbari complete a designului, cu un look curat si forme puriste, realizat pro bono de echipa condusa de Andrei Robu, lead designer & partner la Acme Industries.

Identitatea vizuala Inspired 2009 este gandita astfel incat sa evidentieze mai mult elementele definitorii ale Inspired si sa asigure o comunicare de impact cu targetul.

Lansat in 2007 cu trei sectiuni de concurs (commercial architecture, fashion design si fashion photo), Inspired este o rampa de lansare pentru tinerii creativi care doresc sa-si transforme pasiunea pentru aceste domenii in “meserie cu pasiune”. Inca de la inceput, Inspired a beneficiat de profesionalismul si know-how-ul unui juriu cu o bogata experienta in domeniu, si a descoperit tinere talente, al caror potential a fost fructificat prin colaborari cu nume importante din design, fotografie si arhitectura.

Dupa doi ani de competitii cu acoperire nationala, in care s-a bucurat de o numeroasa participare si de sustinerea a profesori si profesionisti de renume, Inspired poate comunica acum mai usor cu publicul sau, iar noua identitate vizuala sugereaza tocmai acest lucru.

Pentru a-si transmite mesajele catre targetul sau, tineri creativi, inzestrati cu talent si pasionati de arte vizuale, Inspired a apelat tot la o astfel de persoana, devenita deja un specialist de renume: Andrei Robu reprezinta, datorita experientei sale, atat un consultant de valoare pentru imaginea Inspired, cat si un model pentru tinerii pasionati de domeniile in care concursul activeaza (graphic design, arhitectura, fotografie de moda, design vestimentar, design de accesorii si dramaturgie).

La numai 27 de ani, Andrei Robu este un consultant multidisciplinar in design. Cu o lista de clienti care include pe Leo Burnett, McCann Erickson, Orange, Vodafone, Nestle, ESPN, The Coca-Cola Company, Sprite, Burn, Fanta, Groupe Renault, Dacia Logan, Robu este in prezent lead designer si partener la ACME Industries, un birou de graphic design din Bucuresti specializat in packaging si branding.

“Am fost placut surprinsi cand am auzit ca Inspired a introdus noi sectiuni printre care si cea de graphic design. Speram ca studentii sa primeasca aceasta initiativa ca pe o sansa, un mod de a se face cunoscuti, avand in vedere putinele oportunitati de pe piata romaneasca. Acme Industries va sustine initiativele menite sa puna in evidenta valoarea graphic design-ului in spatiul creativ din Romania“, a declarat Andrei Robu, pentru Acme Industries.

De la 1 octombrie 2009, Acme Industries si echipa Inspired au inceput sa promoveze noua imagine a concursului in publicatiile de nisa, cultura urbana si lifestyle, in mediul online si in outdoor. Aceasta promovare va continua si in urmatoarele doua luni.

“Andrei Robu reprezinta cu acuratete ceea ce dorim sa realizam cu Inspired: un om talentat, pasionat de munca sa, care si-a fructificat calitatile si transforma deja, prin realizari concrete, una din industriile creative din Romania. Este o colaborare fireasca si cu ajutorul echipei de la Acme Industries, Inspired va vorbi publicului sau pe doua paliere, emotional si pur estetic. Noua sectiune de concurs, cea de Graphic Design, ne obliga sa propunem o identitate vizuala speciala si Andrei Robu este persoana potrivita pentru un astfel de concept ”, a declarat Andrei Pena, Director General al Modern Media Group, organizator al concursului Inspired.

Inspired – Concurs de Idei continua sa sustina si sa promoveze viitorul profesional al tinerilor talentati si in acest an, editia a treia fiind lansata la 1 octombrie 2009. Concursul se adreseaza tinerilor peste 18 ani care doresc sa-si inceapa o cariera intr-unul din domeniile vizate de Inspired, cat si celor care sunt deja activi in profesiile respective.

Despre MODERN MEDIA GROUP S.R.L.

Concursul este organizat de Modern Media Group, editura de reviste de specialitate, destinate industriei textile si de confectii din Romania (Dialog Textil, Ghid Textil, Infomoda) si industriei constructiilor (Constructiv). Compania, infiintata in 1994, este furnizor de studii de piata si baze de date pentru cele doua industrii.

Roxana Ionescu
PR Officer
roxana punct ionescu at mmg punct ro