Eşti acasă în lumea lui Flanco- Cea mai mare investiţie Flanco într-un magazin: 4,2 milioane de euro – un concept total orientat către client

BUCURESTI - 3 noiembrie 2005

Comunicat tip General in Afaceri

Flanco World îşi deschide porţile în Braşov pe 5 noiembrie 2005. Primii 500 de vizitatori pot cumpăra televizoare cu 199,90 RON, cuptoare cu microunde cu 99,90 RON sau telefoane mobile cu 99,90 RON, preţ fără conectare

Un magazin cât jumătate de teren de fotbal, unde consumatorul se simte tratat ca acasă. Acesta este Flanco World. Cea mai mare investiţie a companiei Flanco într-un magazin ce va fi deschis în Braşov, pe 5 noiembrie, primul dintr-un program de deschideri şi modernizări de magazine Flanco. Valoarea totală a investiţiei în spatiul comercial, amenajări şi cea mai largă gamă de produse, se ridică la 4.2 milioane de euro.

4.2 milioane de euro pentru un concept nou, total orientat catre client

Situat pe Calea Bucureşti 105B, magazinul are 3500 mp (2500 mp suprafaţă de vânzare), fiind al doilea magazin, ca întindere, din Braşov. Flanco World face cumpărarea plăcuta prin cei 64 de specialişti deschişi, gata să ofere informaţiile şi consultanţa de care ai nevoie. Aşa cum acasă fiecare lucru îsi are rostul său şi la Flanco World fiecare produs este uşor de reperat graţie unui sistem eficient de amenajare şi semnalizare.

« Preţurile avantajoase şi programele de credit, oferite braşovenilor în Flanco World, fac ca produsele noi şi moderne să fie accesibile oricărei familii. Preţul, bineînţeles, contează iar noi îl garantăm ca fiind cel mai bun (am lansat in 2004 “ cel mai bun pret garantat” ). Dar pretul nu este totul în acest magazin », spune Cornel Marian, directorul general Flanco.

“Consumatorul român are şi alte dorinţe şi preocupări şi îi pasă de unde cumpără. Acesta este conceptul unui magazin pentru românii care încep să aibă şi alte pretenţii decât preţurile avantajoase. Pentru ei contează şi de unde cumperi, cine îţi vinde şi cum te ajută să decizi asupra achiziţiei, ce face compania în afară de vânzarea produselor, dacă este un element pozitiv, implicat în comunitate, dacă investeşte în educarea angajaţilor şi informarea consumatorilor. Este un magazin care doreşte să te inspire în alegerea lucrurilor potrivite casei tale.”

De altfel, una dintre suprizele magazinului este chiar Casa Flanco. Aceasta reprezintă simularea unui spaţiu locuibil, o cameră unde produsele sunt situate într-un ambient plăcut, ce îţi dă idei de amenajare a propriei case. Ideile le poţi discuta liniştit cu familia, la cafeneaua pe care o găseşti tot în incinta Flanco World.

Flanco va folosi magazinul Flanco World din Braşov şi pentru programe de training, prin infiintarea unui centru de formare de profesionişti în retailul modern: Universitatea Flanco.

Despre Momentum EMC

Pe lângă ofertele de preţ, noutatea absolută o constituie oferta de credit. Flanco lansează prin Credisson o soluţie inovativă care vizează accesul la bunurile dorite în contextul Sărbătorilor, când există atât presiuni de buget cât şi de timp.
- cel mai rapid sistem de credit în magazin, aprobare pe loc;
- 2 luni (fără dobândă, fără comision) de la cumpărare, termen de gandire pana cand clientul se decide asupra modalitatii de plată: integral sau credit;
- pentru cei care aleg creditul, 3 luni de graţie şi o rată cadou. În mod special, pentru braşoveni vor fi 2 rate cadou, oricând pe durata creditului.

Isabelle Greger
Telefon: 021-201 12 80



isabelle.greger@flanco.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/momentum-emc/esti-acasa-in-lumea-lui-flanco-cea-mai-mare-investitie-flanco-intr-un-magazin-42-milioane-de-euro-un-concept-total-orientat-catre-client