Incov vinde mai multe covoare cu More Marketing Solutions

BUCURESTI - 16 decembrie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Incepand cu luna octombrie, Incov- cel mai mare producator de covoare din Romania- a dezvoltat o campanie de comunicare, parte a unei strategii de marketing care are ca scop redresarea financiara a companiei si readucerea brandului Incov in topul produselor de profil din tara si din Europa.

In pofida crizei economice, fabrica de covoare Incov de la Alba Iulia se poate lauda nu numai cu prima campanie de comunicare integrata a companiei, ci si cu o crestere semnificativa a vanzarilor in lunile octombrie si noiembrie , ca urmare a eforturilor de promovare din acest an, realizate impreuna cu compania More Marketing Solutions.

Campania de comunicare demarata odata cu aniversarea a treizeci de ani de activitate are in centru ideea ca fiecare covor spune ceva despre fiecare casa si despre cei care o locuiesc, dar si despre spatiile carora covoarele speciale realizate de compania din Alba Iulia le-au adus un plus de eleganta si de rafinament. Scopul campaniei este acela de a face cunoscute covoarele Incov prin prisma traditiei si a experientei care insotesc compania de 30 de ani , in relatie cu fiecare dintre segmentele tinta .

“ Aceasta campanie nu e deloc o misiune usoara, mai ales pentru ca este prima data cand Incov desfasoara o campanie de comunicare integrata si ca eforturile au loc pe fondul unei crize in care bunurile de folosinta indelungata sau cele de “high involvement” cum le numim noi sunt primele care sufera. Este dificil pentru ca Incov are nevoie si de awareness dar in acelasi timp si de focus pe vanzari si suntem fericiti ca rezultatele nu s-au lasat asteptate. Pentru clientii cu care am ales sa comunicam, covorul nu este doar un element functional, ci tine de un anumit stil de viata, de valori si de gusturi cat se poate de diverse. Ne-am concentrat catre atragerea clientilor premium, dispusi sa plateasca mai mult pentru calitate, pentru modele rafinate care sa le raspunda asteptarilor si nu in ultimul rand pentru preferinte speciale, cum ar fi covoarele unicat sau covoarele de dimensiuni mari – spune Oana Sav – consultant de marketing la More Marketing Solutions.

Campania “Cu fiecare covor se tese o poveste” s-a derulat pe TV, radio, presa specializata si reviste de femei, dar si prin activitati de BTL: targuri, evenimente si relatii publice.