More Marketing Solutions “spune din priviri” tinerilor

BUCURESTI - 23 noiembrie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

More Marketing Solutions, coordoneaza campania « Spune din priviri » lansata de Ciba Vision si Optimed. Campania are un rol educativ si se adreseaza tinerilor cu probleme de vedere care vor sa inlocuiasca portul ochelarilor cu lentile cosmetice si medicale

Ciba Vision isi propune o informare corecta asupra lentilelor de contact, cu scopul de a-i determina pe tineri sa efectueze periodic controlul oftalmologic si de a le oferi alternative convenabile la ochelarii de vedere.
Ideea campaniei a pornit de la reticenta tinerilor acestora in ce priveste portul ochelarilor , lucru care poate duce ulterior la probleme grave de vedere. Prin campania « Spune din priviri », Ciba Vision propune adolescentilor o alternativa simpla si eficienta : lentilele de contact, care pot fi folosite atat in scop medical, cat si estetic.
Pentru ca mesajul sa ajunga cat mai eficient la publicul tinta, a fost dezvoltata o campanie integrata de comunicare , cuprinzand atat promovare online cat si evenimente. Site-ul dedicat campaniei , www.spunedinpriviri.ro, este nu doar o sursa bine documentata cu informatii esentiale legate de portul si aplicarea corecta a lentilelor de contact dar si un loc in care tinerii afla aceste lucruri intr-un mod atractiv, cu multe concursuri cu premii atractive. Evenimentele au cuprins si actiuni de screening in cateva licee importante din capitala, unde tinerilor li s-au explicat pericolele netratarii deficientelor de vedere si li s-au propus solutii medicale adecvate fiecarui caz in parte. Partenerii media ai campaniei sunt B24 FUN , Clopotel.ro si studentie.ro.