Lansarea oficială a noului BMW Seria 3 la Motor AG Piteşti.

Pitesti - 16 februarie 2012

Comunicat tip General in Auto, Media / Publicitate, Logistica/Transport

Noul BMW Seria 3 a fost lansat oficial la Piteşti în cadrul unui eveniment exclusivist organizat de Motor AG.

Showroom Motor AG - exterior

Showroom Motor AG - exterior

 “Un succes bine meritat în piaţă îl are şi modelul BMW Seria 5, care a avut o creştere a vânzărilor de peste 100% comparativ cu anul 2010. Astfel, noi suntem încrezători că vom reuşi să ne impunem şi în segmentele mai mici, în special prin lansarea noului BMW Seria 3 care ne va ajuta să câştigăm, la nivel naţional, supremaţia în acest segment”. 

Adrian Prodănel, Director General Motor AG

Piteşti: Motor AG, dealer BMW, a lansat în premieră noul BMW Seria 3. Evenimentul a avut loc la showroom-ul Motor AG Piteşti în seara zilei de 9 februarie şi a adunat aproximativ 150 posesori şi iubitori ai mărcii BMW.

“Lansarea a fost extrem de aşteptată la nivel naţional, iar interesul deosebit pe care clienţii noştri l-au arătat noului model îndreptăţeşte estimări pozitive în ceea ce priveşte vânzările în perioada următoare. Am avut ocazia să conducem acest model câteva sute de kilometri în cadrul unui training şi atât eu, cât şi colegii mei, credem că noul  BMW Seria 3 va fi o referinţă în segment”, a declarat Adrian Prodănel, Director General Motor AG.

Nota distinctivă a acestui eveniment s-a regăsit în prezentarea celor trei linii de design dedicate noului BMW Seria 3: Luxury, Modern, Sport, dar şi în detaliile organizatorice care au scos în evidenţă personalitatea noului model. Astfel, fiecare linie a fost dezvaluită pe ritmuri de dans specifice: vals (Luxury), dans contemporan (Modern), street dance (Sport).

O surpriză pentru invitaţii la acest eveniment a fost reprezentată de prezenţa jucătoarelor echipei de handbal Oltchim Rm. Vâlcea,  Cristina Neagu, Ramona Farcau, Mihaela Smedescu, alături de antrenorul principal Radu Voina şi de reprezentanţii clubului, Petre Berbecaru, Nicolae Luca şi Bogdan Diculoiu. Motor AG este partener oficial al echipei.

 

Noul BMW Seria 3

Cel mai bine vândut model BMW din istorie stabileşte noi standarde în privinţa calităţilor sportive, a eleganţei şi a confortului. Noua generaţie BMW Seria 3 aduce în premieră BMW Lines: Sport, Modern, Luxury, care oferă variante de personalizare în funcţie de preferinţele clienţilor. 

“O apariţie elegantă, modernă şi sportivă, dublată de flexibilitate şi caracter practic: noul BMW Seria 3 este ideal pentru orice ocazie. În clasa din care face parte, este automobilul cu cea mai inovatoare tehnologie. Noul BMW Seria 3 a primit deja două premii importante, fiind distins de prestigioasa revistă britanică „What Car?” cu titlul „Executive car of the year” şi s-a impus în sondajul internaţional „Most Beautiful Car of The Year”. Sunt rezultate care ne dau încredere în acest autoturism şi în performanţele de vânzare pe care ni le-am propus anul acesta. Noul BMW Seria 3 reprezintă pentru noi un model de referinţă şi ne vom concentra pe promovarea sa către iubitorii mărcii BMW”,  a declarat Alexandru Manole, Director Vânzări Motor AG.

Noul model păstrează toate elemente clasice de design ale mărcii, însă aduce inovaţii în ceea ce priveşte designul, opţiunile de motorizare şi tehnologie, disponibile în premieră pentru segmentul său. BMW Seria 3 vine cu motoare puternice, dar un consum de carburant redus, fără a face rabat de la caracterul sportiv.

Noul BMW Seria 3 este disponibil la reprezentanţele Motor AG din Piteşti şi Rm. Vâlcea în toate cele trei linii de design, înregistrându-se deja comenzi şi cereri de test drive.

 

Despre Motor AG: Performanţe excelente pentru Motor AG şi în anul 2011.

În 2011 Motor AG a înregistrat vânzări în creştere, depăşind obiectivele setate la început de an şi încheind anul cu o cifră de afaceri de 60.2 milioane lei, în creştere cu 23% faţă de anul anterior. Compania a continuat să-şi dezvolte mărcile din portofoliu şi, pentru anul în curs, ţinteşte o creştere de peste 15% a serviciilor de vânzare şi post-vânzare.

Vânzările de modele noi BMW au depăşit pragul de 250 unităţi, deschiderea reprezentanţei din Rm. Vâlcea confirmând aşteptările de vânzare pentru zona de sud a ţării.

Modelul preferat al cumpărătorilor Motor AG a fost BMW X5 (aproape 30% din total), urmat de restul modelelor din segmentul SUV – autoturisme dotate cu xDrive, cel mai inteligent sistem de tracţiune integrală.

“Un succes bine meritat în piaţă îl are şi modelul BMW Seria 5, care a avut o creştere a vânzărilor de peste 100% comparativ cu anul 2010. Astfel, noi suntem încrezători că vom reuşi să ne impunem şi în segmentele mai mici, în special prin lansarea noului BMW Seria 3 care ne va ajuta să câştigăm, la nivel naţional, supremaţia în acest segment”, declară Adrian Prodănel. „Cele două modele vor susţine strategia de dezvoltare către vânzări corporate şi flote, prin structura nou creată, dedicată consolidării acestei operaţiuni”, continuă acesta.

“Vom susţine în continuare serviciile de vânzare prin programele de leasing financiar şi operaţional oferite de BMW Financial Services clienţilor noştri, cu dobânzi preferenţiale, începând de la 0% p.a., dar şi prin produse de leasing precum BMW Select, cu opţiunea de Auto nou după 3 ani”, declară Alexandru Manole.

Motor AG şi-a păstrat în 2011 poziţia de cel mai puternic centru auto premium din provincie, devansând inclusiv dealeri ai mărcilor concurente, iar pe plan local deţine 61% din cota de piaţă auto premium. În ceea ce priveşte distribuţia geografică a clienţilor companiei, peste 60% dintre aceştia sunt din regiunea de sud a României (în principal din Bucureşti, Argeş, Vâlcea).

Evoluţia foarte bună a companiei este confirmată şi de activitatea de service, segment ce a înregistrat o cifră de afaceri în creştere cu 26% faţă de anul anterior. Această creştere se datorează dezvoltării serviciilor post-vânzare, precum şi programelor de fidelizare implementate pentru clienţii companiei. Rezultate excelente au fost înregistrate şi în ceea ce priveşte gradul de satisfacţie al clienţilor Motor AG. Astfel, conform unui studiu independent realizat de BMW AG, Motor AG se poziţionează în topul dealerilor BMW, cu peste 91% clienţi mulţumiti de serviciile de vânzare şi post-vânzare.

Marca MINI a intrat în portofoliul companiei în anul 2011, Motor AG devenind al doilea dealer autorizat din România. “Brandul MINI se adresează persoanelor mai tinere, extrovertite, care îşi doresc un autoturism plin pe personalitate. Este un brand cu potenţial de vânzare foarte mare, iar Motor AG vizează 20-25% din vânzările naţionale”, completează Alexandru Manole.

Motor AG, dealer BMW şi MINI, este un important jucător pe piaţa auto premium la nivel naţional, fiind al doilea dealer în reţeaua BMW din punct de vedere al rezultatelor înregistrate pe vânzări auto noi şi rulate, precum şi pentru serviciile de post-vânzare.  Reţeaua de reprezentanţe este în dezvoltare, iar la acest moment include două locaţii, Piteşti şi Rm. Vâlcea.

Pentru informaţii despre evenimentul de lansare a noului BMW Seria 3 şi despre Motor AG, vă rugăm contactaţi: Agatha Bejan, Marketing Manager, agatha.bejan@motorag.ro;

+40 733 733 300

Despre Motor AG

Motor AG, dealer BMW şi MINI, este un important jucător pe piaţa auto premium la nivel naţional, fiind al doilea dealer în reţeaua BMW din punct de vedere al rezultatelor înregistrate pe vânzări auto noi şi rulate, precum şi pentru serviciile de post-vânzare. Reţeaua de reprezentanţe este în dezvoltare, iar la acest moment include două locaţii, Piteşti şi Rm. Vâlcea.

Taguri: autoMotor AGmotorBMWArgesSeria 3