Motor AG: Performanţe foarte bune în anul 2010.

Pitesti - 7 februarie 2011

Comunicat tip General in Auto, Afaceri

103% creştere în vânzarea de autoturisme BMW.
Anul 2010 s-a încheiat cu rezultate excepţionale pentru dealerul BMW Motor AG Piteşti, acesta înregistrând o creştere de peste 100% a vânzărilor de autoturisme noi, cu 215 unităţi livrate. Cifra de afaceri a crescut cu 70% faţă de anul 2009, depăşind 50 milioane RON.

exterior_Motor AG

exterior_Motor AG

 BMW este cel mai mare producător premium la nivel mondial. Ţinta companiei este de a fi numărul 1 în fiecare piaţă în care activează. Desigur că acest lucru se aplică şi în cazul României. În 2010 am reuşit şi avem convingerea că acest lucru se va repeta şi în 2011. 

Adrian Prodanel, director general Motor AG

 

Activând pe o piaţă în scădere cu 18% faţă de anul anterior, Motor AG işi menţine pozitia de cel mai putenic centru auto premium din provincie, luând în calcul şi dealerii la nivel naţional ai competitorilor direcţi Audi şi Mercedes.

Pe plan local Motor AG şi-a intărit cota de piaţă, însumând 71% din vânzările auto premium din judeţul Argeş, conform datelor oficiale APIA.

“BMW este cel mai mare producător premium la nivel mondial. Ţinta companiei este de a fi numărul 1 în fiecare piaţă în care activează. Desigur că acest lucru se aplică şi în cazul României. În 2010 am reuşit şi avem convingerea că acest lucru se va repeta şi în 2011”, declară Adrian Prodănel, director general Motor AG.

Mixul de modele livrat pe parcursul anului 2010 are la bază modelele BMW X5 şi BMW X6, aceste livrări totalizând peste 61% din total. Ambele modele beneficiază din martie 2010, printre altele, de o cutie de viteze cu 8 trepte şi motorizări diesel noi.

“BMW înseamnă emoţie, înseamnă status, sportivitate, eleganţă, putere, dinamică dar şi eficienţă, inovaţie… Toate acestea sunt dublate de servicii post vânzare la un standard foarte ridicat: întreţinere gratuită 5 ani, posibilitatea achiziţionării unor pachete de garanţie extinsă până la 5 ani, mobilitate pan-europeană 5 ani, incluzând depanare şi transport până la cea mai apropiată unitate service autorizată. Încercăm să transmitem clienţilor noştri aceste atribute ale mărcii“, a declarat Cătălin Lavric, directorul de vânzări al Motor AG.

Evoluţia foarte bună a companiei este confirmată şi de activitatea de service, segment care a înregistrat în special în a doua parte a anului o creştere de peste 40%. Serviciile post vânzare reprezintă un element distinctiv esenţial pentru un automobil premium. În anul 2010 Motor AG a obţinut cel mai bun punctaj din ţară privind satisfacţia clientilor, conform unui studiu independent comandat de BMW AG.

“Consider că în acest moment avem una din cele mai bune echipe din ţară atât pe vânzări, cât şi pe service.  Suntem extrem de onoraţi şi de primirea unui premiu pentru cele mai inovative campanii de marketing în 2010, premiu oferit de BMW România.

Dupa cum cunoaşteţi, piaţa auto din România a suferit o nouă contracţie în 2010. Semnele bune sunt legate de segmentul premium care a crescut cu 4%. Credem că 2011 va fi un an în care piaţa auto totală va creşte cu 10 - 15%, iar segmentul premium cu până la 20%.

Pentru Motor AG estimăm o creştere de peste 35% şi datorită aportului centrului de vânzări deschis în Râmnicu Vâlcea, care este complet operaţional. Chiar dacă aparent problemele din industria auto nu au o rezolvare imediată suntem extrem de optimişti în ceea ce priveşte viitorul Motor AG Group”, a declarat  directorul general Adrian Prodănel.

Despre Motor AG

Motor AG - distribuitor BMW in Romania, cu rezultate excelente in fircare an de activitate.

Taguri: autoMotor AGmotorBMWArges