Ne-am întrecut în jocurile copilăriei la RUNFEST – Fuga pe uliță

BUCURESTI - 21 noiembrie 2016

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Sanatate, Social, Sport

Live site

RUNFEST - Fuga pe uliță, cea mai amuzantă cursă de alergare din acest an, a scos la joacă peste 700 de participanți, concurenți și susținători, care s-au bucurat de o zi de toamnă deosebit de frumoasă sâmbătă, 19 noiembrie 2016, în parcul Herăstrău din Capitală.

RUNFEST - Fuga pe ulita 2016, foto: Rares Gireada

RUNFEST - Fuga pe ulita 2016, foto: Rares Gireada

Echipa MPG a oferit tuturor alergătorilor, dar și susținătorilor lor un eveniment inedit și distractiv la finalul sezonului de alergare RUNFEST, în care aceștia au avut ocazia să se bucure de mișcare, de jocurile copilăriei și de o atmosferă deosebită în zona de Start/Finish, împletită și cu tradiții și gusturi românești.

Toți cei care au luat startul în cursa RUNFEST: Fuga pe uliță, susținut de Mega Image prin bradul Gusturi românești, au parcurs un traseu unic de 5 kilometri pe aleile parcului Herăstrău, iar pe drum au trecut prin mai multe provocări. Și-au arătat agilitatea la Săriturile sprintene peste baloții de paie, au țopăit într-un picior La Șotron și s-au luptat cu uriașii la Țară, țară vrem ostași. Odată joaca încheiată, fiecare alergător a trecut victorios linia de sosire și a primit medalia de Finisher.

La final, toată lumea a sărbătorit pe acorduri muzicale folclorice moderne, susținute de membrii Bălașa Percussion Group acompaniați de tineri artiști, care ne-au cântat la nai și vioară. Cum orice mișcare face și poftă de mâncare, fiecare participant a savurat o porție de fasole cu ciolan afumat sau de paste cu sos de roșii Barilla, iar adulții au primit un pahar de vin fiert aromat. Mega Image, partenerul oficial al competiției RUNFEST - Fuga pe uliță,  le-a oferit  alergătorilor o selecție de bunătăți sub marca Gusturi românești, care au fost foarte apreciate. La tombolă, 14 concurenți au câștigat diferite premii din partea Mega Image, Nomasvello și Isostar.

Toate momentele frumoase ale acestei competiții au fost surprinse în mii de poze de către fotografi, pe traseu și la Photo Corner-ul din cadrul evenimentului, acestea urmând să fie publicate în albume pe pagina Facebook RUNFEST, unde echipa MPG așteaptă impresii despre această cursă și despre competițiile pe care le-a organizat în 2016. 

În curând va fi lansat calendarul de alergare RUNFEST 2017, iar toate informațiile le veți găsi în continuare publicate pe platforma RUNFEST - www.runfest.ro și anunțate pe Facebook.

Concursul RUNFEST - Fuga pe uliță a fost susținut de Mega Image prin brandul Gusturi românești, în calitate de partener oficial, și de Henkel prin brandul Persil, în calitate de sponsor oficial. Evenimentul a beneficiat de sprijinul Running Warehouse Europe, partener shop, alături de sponsorii oficiali Barilla, Isostar, Wim Bosman și de sponsorii iNES Group, Nomasvello, Toortitzi și Gustare Nevinovată. Totodată, au susținut realizarea evenimentului următorii parteneri: Administrația Lacuri, Parcuri și Agrement București, Direcția pentru Tineret și Sport a Municipiului București, Primăria Municipiului București, SANADOR, Urban SA, Ciuc Natur Radler, ProENERG, Asociația Salvatorilor Voluntari pentru Situații de Urgență, Brigada de Voluntari și Asociația “Zsolt Gyongyossy, educație prin sport”. 

Susțin spiritul sportiv și ne ajută să comunicăm în permanență și să vă informăm Kiss FM, în calitate de partener media oficial al sistemului RUNFEST, alături de campionul în recrutarea online eJobs și de Inga Media și Libertatea, cu statutul de parteneri media principali, precum și de partenerii media: Comunicatedepresa.ro, Asociația Ro Club Maraton, Biciclistul, Revista Alerg.ro, Orasulm.eu, Revista Running Mag, IReporter, 4RUN, Edu-news, România Pozitivă, Sportlocal.ro, SportPici, Insport, SportsPlanner, Smartandhappychild.ro, blogurile 188bmp.com, Chineata.ro, Carmenalbisteanu.ro, 36fit.com, BikeFm.ro și agenția de bloggeri Kooperativa 2.0.

Vă mulțumim tuturor pentru că ați fost alături de noi, pentru susținere și pentru amintirile frumoase pe care le-am creat împreună! Fiți activi și pregătiți pentru surprizele RUNFEST de anul viitor!

***

Despre Mega Image:

Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 500 magazine în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go și Gusturi românești. Mega Image îşi propune să ofere consumatorilor, în fiecare zi, servicii de calitate şi o gamă de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.

Despre brandul Gusturi românești:

În 2009, Mega Image lansa pe piața din România unul dintre cele mai de succes branduri proprii, Gusturi românești, și, odată cu acesta, își asuma un angajament în direcția dezvoltării segmentului de produse specific româneşti. Brandul include o gamă extinsă de produse realizate după rețete tradiționale, autentice sau recunoscute pentru calitatea și expertiza fiecărei zone a țării. Produsele Gusturi românești sunt fabricate în România, obținute după rețete ce sunt parte a culturii românești sau reprezentative pentru o anumită zonă a țării, obținute în cele mai multe cazuri printr-un mod de prelucrare tradițional și fără adaosuri nespecifice rețetei autentice. Dincolo de aceste aspecte, Gusturi românești însemnă gusturi demult uitate din categorii cât mai diverse, precum fructe și legume, lactate și brânzeturi, delicatese, carne proaspătă, panificație, produse culinare, dulciuri, produse pentru mic dejun, băuturi și artizanat. Selecția de produse Gusturi românești se bazează exclusiv pe colaborarea cu producătorii locali, atent selecționați pe baza respectării rețetelor originale şi a ingredientelor. Din acest motiv, sortimentația de produse Gusturi românești respectă și sezonalitatea locală a produselor.

Despre MPG

MPG implementeaza proiectele sportive initiate de Fundatia PROAM Events, care sustine atragerea populatiei catre practicarea recreationala a unui sport, ca mod sanatos si distractiv de petrecere a timpului liber. Compania este lider de piata pe segmentul proiectelor sportive adresate practicantilor amatori, cu o experienta de peste 19 ani in domeniu. Sub conceptul de Sportainment MPG implementează 4 sisteme naționale de sport care formează comunități de peste 80.000 de practicanți amatori: tenis - www.tenispartener.ro, www.tenis10.ro, ciclism - www.ridersclub.ro, alergare – www.runfest.ro și un sistem de competiții pe 10 discipline sportive, în București, accesat de peste 200 de companii - Romanian Corporate Sports – www.corporatesports.ro. În ultimii 9 ani, MPG a implementat peste 4.000 de evenimente sportive sub eticheta de Sportainment.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mpg1/ne-am-intrecut-in-jocurile-copilariei-la-runfest-fuga-pe-ulita