Topul companiilor aeriene pe 2011 in experienta calatorilor romani

BUCURESTI - 17 ianuarie 2012

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, Logistica/Transport

Exista o companie aeriana pe care calatorii romani ar recomanda-o cunoscutilor in proportie de 100%? Care a fost in 2011 linia aeriana care a respectat cel mai bine orarul de zbor, din punctul de vedere al calatorilor sai din Romania? Sau poate ca sunteti interesati sa aflati clientii carei companii au fost cei mai multi nemultumiti de transportul bagajelor. Sau poate ca ar fi bine de stiut cum va fi confortul la bord si cat loc pentru picioare va puteti astepta sa aveti la urmatoarea calatorie?

 Topul companiilor aeriene pe 2011 in experienta calatorilor romani

Exista o companie aeriana pe care calatorii romani ar recomanda-o cunoscutilor in proportie de 100%? Care a fost in 2011 linia aeriana care a respectat cel mai bine orarul de zbor, din punctul de vedere al calatorilor sai din Romania? Sau poate ca sunteti interesati sa aflati clientii carei companii au fost cei mai multi nemultumiti de transportul bagajelor. Sau poate ca ar fi bine de stiut cum va fi confortul la bord si cat loc pentru picioare va puteti astepta sa aveti la urmatoarea calatorie?

BileteAvion.ro propune calatorilor romani primul top al companiilor aeriene realizat in Romania din perspectiva experientei clientului. Atunci cand planificam o calatorie, fie ea prima sau una dintre multe altele, pentru fiecare dintre noi e importanta recomandarea celor care au impartasit experiente similare celei pentru care ne pregatim. In anii trecuti, topurile realizate in Romania privind serviciile de transport aerian au fost generate din perspectiva numarului de locuri, sau de destinatii, vizand mai putin feedback-ul din partea calatorilor. Capacitatea sau varietatea destinatiilor sunt criterii importante, dar mai importanta decat cifrele, la nivelul fiecaruia dintre noi, este satisfactia clientilor si modul in care acestia se simt tratati pe parcursul unei calatorii.

Topul roman al companiilor aeriene este rezultatul unei cercetari realizate de site-ul specializat in rezervari de bilete de avion, BileteAvion.ro , cercetare care a vizat toti calatorii care i-au folosit serviciile. Pentru 2011, peste 60 de mii de clienti din Romania ai liniilor aeriene interne si internationale au fost invitati sa raspunda la chestionarul trimis de BileteAvion.ro. Acesta a inclus mai multe aspecte ale satisfactiei unui calator in ceea ce priveste zborul cu o companie, printre care se numara: transportul bagajelor, respectarea orarului, serviciile la bord, sau spatiul pentru picioare.

Incepand cu 2011, BileteAvion.ro isi propune sa perpetueze studiul privind satisfactia calatorilor romani printr-o invitatie lunara adresata celor mai noi clienti care folosesc serviciul site-ului de rezervare. Scopul este de a avea la finalul fiecarui an un top al celor mai bine cotate companii aeriene .

Site-ul este primul de acest tip din Romania, oferind inca din 2003 servicii si informatii necesare pentru rezervarea biletelor de avion. Castigator al premiului Internetics 2004, BileteAvion.ro s-a bucurat de o crestere constanta, atat din punctul de vedere al segmentelor vandute, cat si ca cifra de afaceri.

 

Vezi rezultatele topului accesand link-ul urmator: Top companii aeriene 2011

Despre My Web Master

Realizarea portalului BileteAvion.ro aparţine echipei de la MWM (My Web Master), din al cărei portofoliu mai fac parte site-urile: www.aripi.ro ; www.iturism.ro ; www.camerehotel.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/my-web-master/topul-companiilor-aeriene-pe-2011-in-experienta-calatorilor-romani