Solutii de crestere a vanzarilor intr-o perioada afectata de criza financiara globala

BUCURESTI - 20 noiembrie 2008

Comunicat tip General in IT&C

myCRM Solutions lanseaza un produs software inovativ, dedicat cresterii vanzarilor si eficientizarii proceselor interne din echipele de vanzari, marketing si servicii post-vanzare.

Intr-o perioada de criza financiara mondiala, care blocheaza dezvoltarea normala a afacerilor si afecteaza puternic resursele umane si materiale, toate companiile sunt ingrijorate de modificarea comportamentelor de cumparare. Pe de alta parte, mediile de afaceri realizeaza ca supravietuirea peste perioada de criza depinde de mentinerea relatiilor cu clientii si partenerii.

Pentru a ajuta companiile sa depaseasca aceste dificultati, myCRM Solutions anunta lansarea unei solutii software inovative, accesibila din punct de vedere al costurilor de achizitie, usor de folosit si cu costuri reduse de intretinere, dedicata imbunatatirii relatiilor cu clientii.

“Pentru ca un sistem CRM (Customer Relationship Management) ajuta companiile sa-si creasca vânzarile, sa-si eficientizeze campaniile de marketing, sa-si diminueze costurile si sa se focalizeze pe actiunile cu valoare adaugata mare, primim din ce in ce mai multe cereri de la companii mici si mijlocii care vor o implementare rapida a unui software CRM de calitate la costuri de achizitie si intretinere scazute” a declarat Daniel Ionescu, director general myCRM. “Solutia noastra myCRM Plug & Play ofera un raspuns exact la aceasta nevoie, si consider ca este cea mai buna oferta de pe piata româneasca in contextul actual. Cu siguranta criza financiara din 2008 se va transforma intr-o criza de consum in 2009. De aceea, singura sansa de supravietuire a companiilor mici si mijlocii este cresterea agilitatii, pentru a raspunde rapid noilor conditii de piata” a concluzionat Ionescu.

Obiectivul myCRM Solutions este sa ajute companiile sa identifice cat mai bine nevoile clientilor, sa inteleaga aceste nevoi si sa foloseasca o singura voce in relatia cu clientii. Conform unor studii de piata, avantajele utilizarii unei solutii CRM sunt multiple: 38% din valoarea de piata se datoreaza loialitatii clientilor; 40% din cresterea cifrei de afaceri deriva din satisfactia clientilor; productivitatea echipelor care utilizeaza o solutie CRM creste cu 41%; iar probabilitatea ca o companie sa-si atinga obiectivele creste de 6 ori.

Pe langa solutiile software, myCRM Solutions furnizeaza si o gama completa de servicii de implementare, migrare date, suport tehnic si consultanta in implementarea unei strategii CRM. O versiune gratuita de evaluare de 30 de zile poate fi accesata la adresa www.mycrm.ro .

Despre myCRM Solutions SRL

Despre myCRM Solutions
myCRM Solutions este o companie privata recent infiintata de patru absolventi ai programului MBA Româno-Canadian. Compania este condusa de Daniel Ionescu, fost director BitDefender din cadrul SOFTWIN. Timp de 10 ani, Daniel Ionescu a contribuit activ la constructia echipei si a intregii infrastructuri necesare transformarii BitDefender intr-o companie multinationala cu operatiuni in peste 100 de tari, precum si in schimbarile organizationale necesare conducerii celei mai dinamice companii din lume din sectorul antivirus, conform raportului Worldwide Antivirus 2006-2010 Forecast publicat de catre IDC in 2007. Desemnat cel mai de succes manager IT sub 35 de ani de catre Business Magazin, in catalogul „100 tineri manageri de top” publicat in 2006, Daniel Ionescu a fost incontestabil omul din spatele includerii companiei Softwin in primele 100 de companii Europene, top publicat de catre prestigioasa revista de afaceri Red Herring.

Pentru informatii suplimentare
Tel: 0723 574685
E-mail: centrupresa@mycrm.ro
centrupresa@mycrm.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mycrm-solutions-srl/solutii-de-crestere-a-vanzarilor-intr-o-perioada-afectata-de-criza-financiara-globala