Cel mai bun post TV de divertisment informativ

BUCURESTI - 8 iunie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

În cadrul Broadcast Digital Channel Awards 2007, eveniment ce a avut loc pe 6 iunie a.c., la Londra, National Geographic Channel (NGC) a câştigat premiul pentru cel mai bun post TV de DIVERTISMENT INFORMATIV (Best Factual Channel).

Juriului a lăudat NGC pentru obţinerea unor profituri din şapte cifre, în condiţiile unei pieţe dure: “NGC a avut un an extraordinar în privinţa calităţii, a inovaţiei în mediul online, HD şi pentru că a făcut bani într-o piaţă unde este mai uşor să risipeşti, decât să câştigi.”

Documentarele National Geographic Channel au contribut la obţinerea acestui premiu. Succesul programelor precum În pântec, Evanghelia după Iuda, Dezastre în aer, Nu ştiam asta a dus la creşterea audienţelor cu aproape 20%, în vreme ce audienţele celorlaltor canale de gen au scăzut cu 20%.

Membrii juriului au comentat: “Nu îţi vine să schimbi programul. Documentarele NGC sunt de impact şi prezintă o variatate de teme. Abordarea globală a brand-ului şi a conţinutului justifică poziţia de lider.”

NGC continuă să se promoveze prin intermediul tuturor platformelor-cheie, iar noua sa strategie media a fost, de asemenea, un succes.

În martie 2007, NGC a lansat Nat Geo Wild, o concurenţă serioasă pentru canalele deja existente pe piaţă. În plus, a avut loc şi lansarea unui canal HD pe Sky. În prezent, aproape 75% din toate documentarele există în acest format. “Dacă ceva e garantat să meargă în HD, atunci acela e Nat Geo, dar chiar şi aşa îţi trebuie curaj s-o faci”, a conchis juriul.


George Jeffrey, Managing Director pentru National Geographic Channels Europa, a afirmat: “Suntem încântaţi şi onoraţi să primim acest premiu; el reprezintă răsplata cuvenită pentru munca şi devotamentul celor ce fac parte din echipa NGC, cât şi pentru succesele obţinute în anii trecuţi.”

###

National Geographic Channels International (NGCI) invită telespectatorii să regândească modul în care văd televiziunea – şi lumea – prin programe inteligente şi inovative. NGCI este o companie deţinută de National Geographic Television (NGT), FOX Entertainment Group şi National Brodcasting Company (NBC). În Marea Britanie şi Europa, BSkyB este un acţionar al Canalului. NGCI contribuie la misiunea Societăţii National Geographic de a explora, conserva şi educa.

La nivel global, National Geographic Channel (inclusiv NGC U.S. care este o companie joint-venture între NGT şi Fox Cable Networks Group) este disponibil în peste 290 milioane de case, în 164 de ţări şi în 27 limbi.

Despre National Geographic Channel

National Geographic Channel îşi invită telespectatorii să regândească modul în care văd televiziunea – dar şi lumea – prin programe inteligente şi inovative.
NGC contribuie la misiunea Societăţii National Geographic de a explora, proteja şi educa.
La nivel global, National Geographic Channel este disponibil în peste 290 de milioane de cămine, în 164 de ţări şi în 27 de limbi.
Anca Ivanciu
Anca.Ivanciu@nationalgeographic.ro