Nu te resemna! Poti vinde cu succes si in perioada verii!

BUCURESTI - 21 iunie 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Educatie / Cultura, Media / Publicitate

Daca Departamentul de Vanzari se confrunta cu probleme, desi exista in companie proceduri specifice si clare, avem o veste buna pentru dumneavoastra! Am identificat cele mai des intalnite trei probleme, in conducerea echipei de vanzari si modalitatile de remediere a acestora.

Kit Vanzari

Kit Vanzari

 Rezultatele obtinute la clientii care au achizitonat acest produs JUMP SALES TOOLKIT, au dovedit ca impactul implementarii lui, in afaceri din diverse domenii de activitate, este mai mult decat pozitiv. 

Echipa New Elite Consulting

Problema # 1: Scaderea vanzarilor in lunile de vara. 

Multi dintre directori s-au resemnat sa accepte incetinirea fluxului de comenzi in lunile iulie si august. Dar nu este atat de dificil sa gasiti modalitati de a mentine arderile echipei dumneavoastra, inclusiv pe toata perioada de vara.

De exemplu, incercati sa mutati targetul de sfarsit de an la 30 septembrie. Consilierii de vanzari vor realiza rapid ca au nevoie sa gaseasca modalitati ingenioase de a mentine vanzarea intr-un mod proactiv pe timpul lunilor de vara. O alta idee: comisioane duble pentru vanzarile realizate in iulie si august, dar cu doua conditii.  Prima, programul trebuie dedicat numai celor care sunt sunt aproape sau depasesc targetul setat pana la inceputul lui iulie. A doua, aceste comisioane se platesc treptat, pana la 1 martie a anului urmator. Acest lucru devine motivant pentru cei buni, pentru a „impinge vanzarile” in cele  doua luni traditional lente de vanzari, si de asemenea, le ofera stimulente pentru a ramane in echipa pentru a-si primi comisionul.  Adaptati strategia de vanzari!

Problema # 2: Plafonarea campionilor de vanzari.

In cazul in care realizarile agentilor dumneavoastra „de top " par sa se diminueze, dupa un anumit nivel de performanta, unde exista probabil, un capac pe comisioanele lor – luati in considerare faptul ca este posibil sa fie o eroare de management.  Ganditi-va: daca agentii realizeaza sume considerabile de bani din comisioane, inseamna ca fac si un volum mare de vanzari. Iar acesta este un lucru bun. Daca puneti un capac asupra castigurilor salariale, agentii cei mai bun vor pune un capac pe performantele lor. Scapati de capac !

Problema # 3: Comenzi versus relatii.

Sfantul Graal al vanzarilor este o relatie pe termen lung cu un client foarte multumit. Acel parteneriat strategic! Din pacate, cu presiunea de a satisface targeturile trimestriale in mod constant, multi dintre agenti devin miopi si cauta doar sa impinga produsele si sa isi faca cifrele, in defavoarea construirii pe termen lung de relatii bazate pe incredere. Pentru a remedia aceasta problema, puteti lega o parte din comision de satisfacerea clientilor. De exemplu, ati putea permite oamenilor de vanzari din anumite domenii sa incaseze 80 la suta din comisionul lor, la completarea comanda si aprobati restul de plata numai in cazul in care clientul completeaza chestionarul si isi exprima satisfactia completa asupra serviciilor si produselor achizitionate. Un client multumit este cea mai buna carte de vizita!

Cei mai buni manageri de vanzari  inteleg ca o strategie de bonusare nu presupune  doar obtinerea unor  cifre mai mari, ci obtinerea unor comportamente corecte.  In cele din urma, actiunile noastre determina rezultatele pe care le putem realiza.

Astfel de probleme si multe altele sunt tratate pe larg in pachetul JUMP SALES TOOLKIT pentru agentii si managerii de vanzari din domeniile business to business si retail.

Pachetul contine :

    Un chestionar de identificare a problemelor si blocajelor in conducerea echipei de vanzari;
    Evaluarea psihoaptitudinala a agentilor de vanzare;
    Trainig personalizat si DVD-uri cu modele de vanzari din domenii diverse;
    Modele de rapoarte fisiere, chestionare si formulare pentru agentii de vanzari.

Rezultatele obtinute la clientii care au achizitonat acest produs JUMP SALES TOOLKIT, au dovedit ca impactul implementarii lui, in afaceri din diverse domenii de activitate, este mai mult decat pozitiv.

Trimiteti-ne  propriile propuneri de strategii de bonusare si le vom posta pe http://kitvanzari.com . Pe cele mai bune le vom premia prin oferirea de cursuri si e-book-uri de vanzari.

Despre New Elite Consulting

Despre New Elite Consulting
New Elite Consulting este o companie care activeaza de 8 ani pe piata romaneasca in domeniul serviciilor de resurse umane. De-a lungul acestui timp, au fost instruiti peste 200 de manageri de top in arta de a conduce, peste 350 de oameni din domeniul vanzarilor si au fost organizate teambuinding-uri pentru mai mult de 500 de persoane.
Printre clientii New Elite Consulting pot fi amintiti: Vodafone, Domo Retail, Allianz Tiriac, Bancpost, Bonduelle, Den Braven, Pfizer, Boehringer Ingelheim, Scop Computers, Vel Pitar.
Compania ofera servicii integrate de resurse umane si traininguri precum Vanzari retail si distributie, STAR – Program de Leadership, Atelierul de reparat echipe, VIP – Valoare prin prezentari, T A-Z Train the Trainers, solutii de HR si EBE – Eticheta de afaceri.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-elite-consulting/nu-te-resemna-poti-vinde-cu-succes-si-in-perioada-verii