Cum sa alegi un design de ambalaj care iti creste vanzarile cu 50%”- Free download de pe siteul NEW ELITE
BUCURESTI - 17 iunie 2015
Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Industrie, Media / Publicitate
Agentia de branding NEW ELITE sprijina brandurile din Romania pentru a comunica eficient cu clientii si a monetiza avantajele competitive. Intrucat bugetele de publicitate nu sunt inca la nivelul celor de dinainte de criza, am pus la punct o metoda de auditare si testare a eficientei designului de ambalaj. Ne bucuram sa demonstram un ROI masurabil asupra vanzarilor: un redesign de ambalaj determina o crestere de 50% a numarului de cumparari pentru un anumit produs, iar designul de ambalaj este cu 36% mai eficient decat publicitatea clasica.
Va invitam sa downloadati primul capitol din ebook-ul " Practici de succes in designul de ambalaj" pe http://newelite.ro/design-de-ambalaj/
A fost odata un brand romanesc cu resurse limitate dar cu produse de calitate care mergeau direct la sufletul romanilor. Acest brand era destul de vechi pe piata si le incercase pe toate: publicitate TV, dar la televiziunile locale, panotaj stradal dar in zonele din apropiere de sediu, multa vanzare directa pe segmentul sau tinta.
Cand s-a uitat insa la cum arata produsele sale, Brandul nu a fost deloc multumit, alte branduri desi mult mai slabe realizau vanzari inzecite doar pentru ca stiau sa comunice cu clientii.
Ce sa faca deci Brandul respectiv, sa se cufunde in frustrarea comuna de a da vina pe celelalte branduri cu mai multi bani, fara sa faca nimic ?
Brandul a ales totusi sa faca ceva, poate cel mai inspirat lucru, sa intrebe clientii cum vedeau ei produsele sale. Si asa s-a nascut un proiect de audit de ambalaj condus de agentia NEW ELITE care s-a derulat in principalele IKA, comparand prin metode stiintifice ambalajele Brandului cu ale principalilor competitori.
Concluziile au fost urmatoarele :
- Brandul avea o imagine mult mai invechita decat competitorii, usor "comunista" am putea spune,
- Culorile erau folosite eronat identitatea vizuala a Brandului nu era pusa in valoare,
- Brandul avea o imagine dezordonata: fiecare folosea logo-ul cum vroia si in ce forna vroia.
- Brandul nu comunica avantajele centrale ale produselor ci se axa doar pe avantajul legat de pret.
Ca sa nu mai lungim povestea auditul de ambalaj ne-a aratat tot ce trebuia sa facem pentru ca Brandul sa creasca vanzarile cu minim 20%. Cateva din concluziile principale le-am pus in resursa pe care va invitam sa o downloadati si care se numeste "Cinci practici in designul de ambalaje care cresc vanzarile cu minim 20%" de pe pagina noastra de design de ambalaje .
Si am incalecat pe o sa dar inca nu am terminat povestea, daca v-a placut, in urmatorul comunicat o sa va spunem ce am facut concret pentru acest brand, ce am desenat si cum am testat sa vedem daca desenele noastre au fost bune.
Pe data viitoare!
Despre New Elite Strategy
NEW ELITE- Makes you different !
Suntem o agentie independenta care face parte din elita firmelor de branding, Misiunea noastra este sa realizam diferentiere profitabila prin strategie branding si design.
Viziunea noastra este ca prin diferentiere, clientii nostri vor castiga cota de piata si vor evolua profitabil.
Portofoliul nostru de clienti este format din : Vodafone, Transavia, Green-Future, Cramele Halewood, Expert Confort, OTP Bank, si altii care ne-au onorat cu alegerea lor.
-
Ema Grigore - Managing Director
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- NEW ELITE STRATEGY
-
Pagina contact: Contact NEW ELITE STRATEGY