NEW ELITE lanseaza prima cercetare calitativa din Romania pentru brandurile din industria de bedding.

BUCURESTI - 22 aprilie 2013

Comunicat tip General in Afaceri, Constructii, Media / Publicitate


In perioada aprilie- mai agentia de branding NEW ELITE va demara prima cercetare calitativa de marketing pentru industria de bedding din Romania. In dorinta de a veni in sprijinul brandurilor operand in acest segment de piata studiul va cuprinde un SEGMENT B2C: Populatie de sex feminin si familii din zona urbana, cu varste cuprinse intre 25-60 ani. Segmentul B2B este reprezentat de hoteluri, pensiuni, gradinite. Localizare : principalele regiuni ale tarii: Bucuresti/Timisoara/Sibiu/Iasi/Constanta

Saltea cu bambus pentru doua anotimpuri

Saltea cu bambus pentru doua anotimpuri

 Brandurile din industria de bedding trebuie sprijinite in dezvoltare intrucat au un potential de crestere relevant atat in segementul B2B cat mai ales in B2C. Producatorii isi pot construi branduri puternice si isi pot crea o strategie competitionala de diferentiere care sa invinga afluxul de produse din import. Prin acest studiu agentia de branding NEW ELITE doreste sa vina in intampinarea dorintelor de dezvoltare ale liderilor din domeniu.  

Ema Grigore, Managing Director, NEW ELITE

Prin acest proiect agentia de branding NEW ELITE isi propune sa ofere informatii RELEVANTE referitoare la urmatorii parametri:

1.Identificarea preferintelor de achizitie pentru categoria saltele /perne/lenjerie de pat.

2.Identificarea gradului de cunostinte referitoare la produse, a segmentului tinta.

3.Identificarea surselor si a trigger-elor de achizitie

4.Identificarea sensibilitatii de pret

5.Identificarea comportamentelor de somn : pozitie, grad de confort.

6.Identificarea surselor de up- sell si cross- sell pentru categoria de produse mentionata.

Cu ajutorul informatiilor din studiu brandurile care reprezinta acest segment isi pot imbunatati semnificativ

1.Strategia de marketing ( segmentare, cei 4P)

2.Crearea de branduri noi

3.Repozitionarea brandurilor existente ( rebranding )

4.Strategia de vanzari

5.Strategia de promovare.

6.Politica de aliante strategice cu industria mobilei si key accounturi.

 Metodele de cercetare includ chestionare online, focus grupuri, sondaje telefonice derulate de echipa NEW ELITE si colaboratorii atent selectionati.

Brandurile din industrie pot beneficia de informatii personalizate afacerii proprii:

1.Impactul brandului propriu asupra pietei tinta ( notorietate)

2.Perceptia asupra produselor in consum pentru clientii proprii.

3.Modalitati de adresare pentru piata B2B .

4.Informatii despre principalii competitori /diferentiere

 Achizitia acestui studiu si /sau participarea la el se poate realiza  pe baza unui formular de participare care se completeaza si se trimite scanat pe e-mail pe adresa firmei NEW ELITE respectiv office@newelite.ro.

Despre New Elite Strategy

NEW ELITE- Makes you different !
Suntem o agentie independenta care face parte din elita firmelor de branding, Misiunea noastra este sa realizam diferentiere profitabila prin strategie branding si design.
Viziunea noastra este ca prin diferentiere, clientii nostri vor castiga cota de piata si vor evolua profitabil.
Portofoliul nostru de clienti este format din : Vodafone, Transavia, Green-Future, Cramele Halewood, Expert Confort, OTP Bank, si altii care ne-au onorat cu alegerea lor.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-elite/new-elite-lanseaza-prima-cercetare-calitativa-din-romania-pentru-brandurile-din-industria-de-bedding