Business Objects şi IBM lansează o soluţie comună de Business Intelligence

BUCURESTI - 28 martie 2007

Comunicat tip General in IT&C

Business Objects Crystal Reports® Server va fi asociată cu IBM Balanced Warehouse™ C1000, o nouă soluţie de integrare a informaţiilor, livrare a conţinutului şi raportare pentru sectorul mid-market. Această soluţie comună a fost lansată la summit-ul Business Intelligence (BI) Gartner, ca parte a strategiei IBM Dynamic Warehousing.

Business Objects şi IBM lansează o soluţie comună de Business Intelligence

Produsul IBM Balanced Warehouse C1000 combină IBM DB2 Warehouse Starter Edition, Crystal Reports Server de la Business Objects şi Novell SUSE Linux Enterprise Server, într-o soluţie integrată, cu un format uşor şi instalare unică. Crystal Reports Server este unica soluţie de informaţii de afaceri încorporată ca parte a noii soluţii IBM BI.

Soluţia ajută companiile să integreze resurse de date multiple, dispersate într-un depozit de date scalabil pe baza căruia să creeze, gestioneze, planifice şi livreze rapoarte de afaceri sau organizaţionale. Informaţiile pot fi livrate în Web sau integrate în aplicaţii pentru a asigura accesul rapid.

'Companiile de dimensiuni medii caută soluţii simple, acceptabile şi de valoare demonstrată pentru a-şi îmbunătăţi performanţele' a afirmat Todd Rowe, Vicepreşedinte şi Director General pentru companii
mid-market la Business Objects.

'Noua soluţie BI combină puternicul server de date DB2 de la IBM şi Crystal Reports Server de la Business Objects. IBM Balanced Warehouse C1000 le oferă companiilor un avantaj competitiv prin îmbunătăţirea proceselor de lucru şi de management al cheltuielilor. Această soluţie integrată demonstrează angajamentul nostru şi al IBM de a furniza companiilor în creştere soluţii BI inovatoare şi accesibile .'

IBM Balanced Warehouse C1000 este adresată IMM-urilor şi este disponibilă la nivel global prin partenerii de distribuţie IBM şi Business Objects.

Suport îmbunătăţit pentru iniţiativa IBM Dynamic Warehousing

În afara lansării produsului C1000, IBM lansează de asemenea IBM Balanced Warehouse C3000 Foundation Solution ca parte a iniţiativei sale mai dinamice Dynamic Warehousing.

Business Objects va asigura suport pentru C3000 prin integrarea Business Objects Crystal Decisions®, noua platformă BI mid-market de la Business Objects. Crystal Decisions oferă facilităţi de raportare, interogare şi analiză ad-hoc. De asemenea, sunt disponibile dashboard-uri care reduc timpul necesar pentru luarea unei decizii informate. Soluţia este integrată cu Microsoft Office pentru a facilta partajarea informaţiilor de afaceri în întreaga organizaţie. Combinaţia între C3000 şi Crystal Decisions va asigura simplitate, flexibilitate şi accesibilitate fără precedent pentru managementul bazelor de date în IMM-urile cu necesităţi extinse de management al informaţiilor de afaceri.

'Strategia noastră Dynamic Warehousing oferă facilităţi care depăşesc limitele tradiţionale ale soluţiilor BI' a afirmat Karen Parrish, Vicepreşedinte, IBM Business Intelligence Solutions. 'Produsele IBM Balanced Warehouse C1000 şi C3000 asigură o depozitare fiabilă şi scalabilă a datelor. Crystal Reporters Server de la Business Objects este bine adaptat pentru a corespunde necesităţilor de raportare ale IMM-urilor şi se poate cupla în mod natural cu C1000.'

Participarea Business Objects la iniţiativa IBM Dynamic Warehousing se bazează pe alianţa strategică globală dintre cele două companii. Între Business Objects şi IBM există o relaţie care dăinuie de peste 12 ani şi cuprinde dezvoltarea de soluţii comune, integrarea strânsă a produselor şi un suport industrial global.

Pachetul format din Crystal Reports Server şi IBM Balanced Warehouse C1000 va fi disponibil începând cu sfârşitul lunii martie 2007.

Despre new media Agency

Despre Business Objects

Business Objects este principala companie de software pentru informaţii de afaceri (BI - business intelligence). Cu peste 30.000 de clienţi în întreaga lume, inclusiv peste 80% din grupul Fortune 500, Business Objects ajută organizaţiile să-şi formeze o mai bună perspectivă a afacerii proprii, să-şi îmbunătăţească procesul decizional şi să optimizeze performanţa întreprinderii.

Platforma de informaţii de afaceri a companiei, BusinessObjects™ XI, oferă cea mai avansată şi mai completă platformă pentru managementul performanţei, planificare, raportare, interogare şi analiză şi integrarea datelor din domeniul BI. BusinessObjects XI include Crystal Reports®, standardul industrial pentru raportarea la nivel de intreprindere.

Business Objects a construit cea mai puternică şi mai diversă comunitate de parteneri, oferind de asemenea servicii de consultanţă şi pregătire pentru a-şi ajuta clienţii să-şi implementeze în mod efcient proiectele în domeniul informaţiilor de afaceri.

Business Objects are sedii paralele în San Jose, California şi Paris, Franţa. Acţiunile companiei sunt cotate atât la bursa Nasdaq (BOBJ), cât şi la Euronext Paris (ISIN: FR0004026250 - BOB). Mai multe informaţii despre Business Objects se pot găsi la www.businessobjects.ro.

Despre Grupul Romsym

Romsym Data este prima companie românească certificată conform standardelor internaţionale BS 7799-2:2002 pentru implementarea şi menţinerea sistemului propriu de management al securităţii informaţiilor, certificare acordată de către Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii (SRAC) şi IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România şi Republica Moldova, oferind tehnologie de ultimă oră, produsă de lideri mondiali în: soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat), DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata), managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic, CRAMM, Workshare), softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander), dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus), sisteme Open Source (Red Hat).

De asemenea, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din România - centrul Ittraining. Cursurile sunt predate de specialişti cu înaltă calificare, certificaţi internaţional.

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Românească, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justitiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.

Pentru mai multe informatii:
Alin Zainescu
New Media Agency
Tel: 031 71 01 236