Colectiile toamna/iarna 2005 MissSixty, Energie si Killah in Magazinul Energie pe Calea Victoriei

BUCURESTI - 19 decembrie 2005

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Celebrele branduri internationale sunt prezente pe piata romaneasca din 2003, cand Elmec Romania a lansat conceptul « Famous Brands », un magazin multi-brand care contine pe langa Miss Sixty, Energie si Killah si alte branduri faimoase ca: Calvin Klein Jeans, Camper, Dockers', Replay, Phard, Converse, Marlboro Classics si Polo Ralph Lauren.

Colectiile toamna/iarna 2005 MissSixty, Energie si Killah in Magazinul Energie pe Calea Victoriei

Din august 2005 Elmec Romania a lansat magazinul Energie, magazin exclusiv Miss Sixty, Energie si Killah, iar locatia aleasa pentru acesta a fost Calea Victoriei nr. 16-18-20, un bulevard situat in centrul capitalei si care si-a castigat faima prin magazinele de renume intalnite aici.

In magazinul Energie puteti gasi colectiile de toamna/iarna 2005 ale celebrelor branduri mentionate, Miss Sixty, Energie si Killah, dedicate atat publicului feminin cat si celui masculin, intr-o prezentare originala plina de culoare si rafinament.

Miss Sixty
Nascut in 1991 ca o linie feminina a brandului Energie, Miss Sixty si-a dobandit in timp propriul spatiu devenind unul dintre cele mai cunoscute si apreciate branduri ale grupului Sixty. Miss Sixty se adreseaza unui public feminin exigent care cauta inovatie continua, originalitate si varietate, un public care adora sa se joace cu materialele definindu-si de fiecare data propriul look si propriul stil. Apreciata la inceput pentru diversitatea mare de jeansi si pentru originalitatea, unicitatea creatiilor, in 2005 Miss Sixty devine mai feminina si sexy, fara a pierde insa acea atingere ironica care o distinge de restul. Din 2001, Miss Sixty are propria sa linie de incaltaminte, care este foarte bogata in propuneri care merg de la elegant la sport in versiuni diversificate de material, confectionare si stil. Tot din 2001 sub licenta, este produsa si o linie de ochelari de soare si de vedere, iar pentru 2005 este prevazuta lansarea unei linii de parfumuri marca Miss Sixty.

Energie
Apare ca logo al unui magazin de imbracaminte in 1984 pentru a se transforma apoi, putin cate putin intr-o marca de colectie. Energie este o marca, care se adreseaza barbatilor tineri, atenti si curiosi fata de tot ce-i inconjoara, care aleg produsele brandului pentru a-si crea propriul stil. Sufletul Energie este cu siguranta denimul, tesatura, care mai mult decat celelalte fibre permite interventii inovative, care devin subiectul principal al activitatilor de cercetare. Intr-o lume sufocata de folosireadenimului,

Energie experimenteaza mereu, acesta fiind un aspect fundamental al identitatii sale. Este brandul schimbarii, cu scopul de a aduce in prim plan o ideologie originala, de cercetare si de inovatie continua. Noi tesaturi, noi spalaturi, tratamente si interventii, noi designuri, se dezvolta intr-o colectie care se articuleaza intr-o oferta foarte bogata de concepte si inspiratii diverse, care aduc cu ele acea caracteristica de originalitate. Din sezonul 2001 2002, Energie se ocupa si de o linie de incaltaminte, linia Footwear, linie care merge de la sportiv la casual.

Killah
Numele brandului isi are originea in gastile rele din America, unde „Killah” este numele feminin pentru un ucigas. Astfel, brandul este indreptat spre femeile tinere care sunt eclectice si imaginative. Brandul Killah a fost conceput special pentru femei tinere in cautare de haine feminine, haioase, colorate si a imbogatit modele Sixty to colectiile sale inca din 1998. Incepand cu 2001, Killah are si o colectie de incaltaminte care este realizata chiar in interiorul companiei. Killah acorda din ce in ce mai multa atentie denim-ului, disponibil in acest sezon cu modele noi si originale. Taieturile drepte si stranse pe corp au fost cu adevarat modificate, aparand buzunare cu forme noi, insertii de piele sau paiete care dau unicitate materialului. Calitatea este principalul factor de succes si Killah actioneaza in consecinta oferind „denim” de aur.

Elmec România are exclusivitate pentru comercializarea produselor Nike pe întreg teritoriul României. Prezenta mãrcii Nike în România s-a concretizat prin contracte de colaborare în domeniul sportului, dintre care cele mai importante sunt cu Liga Profesionistã de Fotbal (mingea oficialã a Campionatului României de fotbal este Nike), cu Federatia Romana de Fotbal- Comisia de fotbal in sala (mingea oficiala este Nike), cu echipele de fotbal Steaua Bucuresti, Jiul Petrosani, Gloria Bistrita, FC National, FC Vaslui, Universitatea Craiova si Unirea Urziceni, precum si cu Federatia Românã de Baschet.

Despre new media Agency

Din 2003, Elmec Romania a lansat conceptul de „Famous Brands”, un lant independent de retail ce este focalizat pe brand-uri renumite, cum ar fi Camper, Miss Sixty, Dockers', Energie, Converse, Phard, Calvin Klein Jeans, Replay, Polo Ralph Lauren, Killah si Marlboro Classics. Pentru toate aceste branduri compania Elmec Romania are exclusivitate pe intreg teritoriul Romaniei.
Drd. Mihaela Liliana Stroe
PR & Communication Manager

ELMEC ROMANIA SRL
Mobile: 0740 251 039
mihaelas@elmecromania.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/colectiile-toamnaiarna-2005-misssixty-energie-si-killah-in-magazinul-energie-pe-calea-victoriei1