Conferinţe online prin Adobe Acrobat Connect

BUCURESTI - 20 decembrie 2006

Comunicat tip General in IT&C

Adobe prezintă linia de produse Acrobat Connect pentru conferinţe web. Noile produse software facilitează comunicarea şi colaborarea în mediul de afaceri.

Disponibile imediat, Adobe Acrobat Connect şi Adobe Acrobat Connect Professional, transformă modul în care oamenii se întâlnesc şi derulează afaceri online, folosind săli de şedinţă permanent funcţionale.

Conferinţe online prin Adobe Acrobat Connect

„Adobe are o istorie fără precedent în materie de furnizare a unor experienţe bogate, antrenante pentru clienţii şi utilizatorii noştri finali“, a afirmat Tom Hale, Senior Vice President Knowledge Worker Business Unit la Adobe. „Acum, cu Acrobat Connect, facem un progres în domeniul conferinţelor Web, permiţând celor interesaţi să utilizeze sălile personale de şedinţă ca pe propriile birouri. Ei se pot reuni instantaneu pentru a examina documentele de o importanţă majoră pentru activitatea lor cotidiană. Conferinţele web ajung astfel la rangul de instrument zilnic esenţial pentru buna desfăşurare a afacerilor.“

Spre deosebire de soluţiile tradiţionale de conferinţă web, produsele Acrobat Connect permit utilizatorilor să aleagă o adresă uşor de memorat pentru sala proprie de şedinţă online. Adresa este
unică pentru fiecare persoană, similar cu un număr de telefon sau o adresă de e-mail.

Accesarea unei săli personale de şedinţă este uşoară şi instantanee. Utilizatorul are nevoie doar de
un browser web şi omniprezentul program Adobe Flash® Player. Acesta din urmă este instalat pe mai mult de 97% dintre calculatoarele conectate la internet din întreaga lume. Deoarece nu este necesară descărcarea unor programe greoaie, utilizatorii pot participa fără probleme la şedinţe
spontane, ad-hoc.

„Am remarcat o enormă dezvoltare a cererii de şedinţe online atât în interiorul unităţilor noastre de afaceri, cât şi între acestea, mai ales atunci când managerii au sesizat economia de timp şi de cost implicată“, a afirmat Nancy Williams, Designer Instrucţional la DTE Energy, o companie din domeniul energiei cu venituri de peste 9 miliarde dolari. „Versatilitatea şi uşurinţa în utilizare a programului Adobe Acrobat Connect a fost esenţială în determinarea noii cereri. Angajaţii pot lua parte cu uşurinţă la şedinţe de pregătire planificate sau iniţiate ad-hoc, fără a-şi părăsi birourile. Într-o companie atât de mare şi de diversă ca DTE, această flexibilitate este esenţială.“

Linia de produse Acrobat Connect se adresează atât utilizatorilor de conferinţe ocazionali cât şi celor care folosesc acest serviciu intensiv.

Pachetul de bază Acrobat Connect furnizează utilizatorilor instrumente de colaborare esenţiale. Printre acestea se numără partajarea ecranului, utilizarea de tăbliţe de scris, chat, conferinţă video şi conferinţă audio.

Complementar, în programele Acrobat 8 şi Adobe Reader® 8 a fost introdus butonul „Start Meeting”. Prin acest buton, utilizatorii pot lansa programul Acrobat Connect direct dintr-un document. Varianta de bază a programului poate fi folosită de către maxim 15 participanţi, contra unei taxe lunare reduse.

Acrobat Connect Professional prezintă mai multe funcţionalităţi pentru a deservi necesităţi mai complexe de conferenţiere online. Această versiune a progrmaului poate fi utilizată pe scară largă în cadrul unei organizaţii.

Pachetul Professional oferă caracteristici extinse de management al şedinţelor şi un puternic sistem de raportare. Pentru şedinţe şi evenimente online cu până la 2.500 de participanţi, companiile pot avea acces în orice moment la audienţele-ţintă, folosind multimedia interactivă, telefonia integrată şi protocolul Voice over Internet Protocol.

De asemenea, în versiunea Professional a programului sălile de şedinţă pot fi particularizate. Utilizatorii pot să dirijeze derularea şedinţelor şi să organizeze un conţinut de tip branded. Conţinutul poate fi stocat şi partajat între mai multe săli de şedinţă. Şedinţele pot fi înregistrate cu uşurinţă în vederea unei vizualizări la cerere ulterioare.

Kitul de dezvoltare software Adobe Acrobat Connect Collaboration Builder poate fi folosit pentru a crea aplicaţii unice, antrenante şi interactive pentru o experienţă îmbunătăţită de comunicare prin Web. Organizaţiile pot instala Acrobat Connect Professional fie într-o configuraţie în interiorul firmei, protejată de un firewall, fie prin intermediul serviciului găzduit de Adobe.

Sub marca Adobe Connect, cunoscută anterior sub numele de programul Macromedia® Breeze®, sunt disponibile soluţii de pregătire rapidă şi evenimente online. De exemplu, utilizatorii pot crea, gestiona, instala şi urmări cu rapiditate programe de pregătire personalizate. Acestea includ cursuri atât în timp real, cât şi în ritm propriu, precum şi cursuri virtuale cu elemente de conţinut interactiv, precum chestionare, studii şi simulări.

Familia Acrobat este compusă din Acrobat 8 Professional, Acrobat 8 Standard, Acrobat 8 Elements, Acrobat 3D Version 8, Acrobat Connect şi Acrobat Connect Professional.

Despre new media Agency

Despre Adobe Systems Incorporated

Adobe revoluţionează modul în care lumea se angrenează în idei şi informaţii - oricând, oriunde şi prin orice mediu. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.adobe.com.
Despre Grupul Romsym

Romsym Data este distribuitor al produselor Adobe in Romania.

Romsym Data este prima companie românească certificată conform standardelor internaţionale BS 7799-2:2002 pentru implementarea şi menţinerea sistemului propriu de management al securităţii informaţiilor, certificare acordată de către Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii (SRAC) şi IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultimă oră, produsă de lideri mondiali în: soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat), DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata), managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic, CRAMM, Workshare), softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander), dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus), sisteme Open Source (Red Hat).

De asemenea, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din România - centrul Ittraining. Cursurile sunt predate de specialişti cu înaltă calificare, certificaţi internaţional.

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Românească, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justitiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.

Pentru mai multe informatii:
Alin Zainescu
newmedia | PR
Tel./Fax: 0318 057 133

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/conferinte-online-prin-adobe-acrobat-connect1