eHarmony extinde implementarea SPSS la nivel de companie pentru cercetare şi dezvoltare

BUCURESTI - 10 mai 2006

Comunicat tip General in Afaceri

SPSS, cel mai important furnizor mondial de soluţii de programe de predicţie analitică, a anunţat că eHarmony, principala agenţie matrimonială de pe Internet, a achiziţionat programe SPSS suplimentare pentru departamentul său de cercetare-dezvoltare.

eHarmony extinde implementarea SPSS la nivel de companie pentru cercetare şi dezvoltare

Fondată în anul 2000, eHarmony este prima agenţie matrimonială din Web care foloseşte o abordare ştiinţifică pentru stabilirea unei corespondenţe între persoane celibatare cu grad ridicat de compatibilitate. În prezent, eHarmony are peste 11 milioane de utilizatori înregistraţi şi, conform unui sondaj independent, peste 90 de membri, în medie, ai eHarmony se căsătoresc în fiecare zi ca urmare a identificării unei persoane compatibile pe site. Recent, compania a lansat eHarmony Marriage, un program online de tip „căsnicie fericită“ personalizat şi interactiv, proiectat să ajute cuplurile să aibă căsnicii mai puternice, mai sănătoase şi mai fericite.

eHarmony a implementat programele SPSS de predicţie analitică în diversele sale domenii de activitate, printre care se numără cercetarea ştiinţifică, dezvoltarea mărcii, cercetare de produs, modele de compatibilitate, satisfacţia şi păstrarea clienţilor, precum şi analiză proiectivă. Instalarea suplimentară de componente SPSS va asigura accesul echipelor sale de cercetători şi psihologi la întreaga putere a programelor de predicţie analitică.

“SPSS este lentila prin care ne vizualizăm datele. Numeroasele instrumente analitice şi de management al datelor au permis organizaţiei noastre să înţeleagă informaţiile importante în moduri mai noi, inovatoare” a afirmat Steve Carter, director responsabil cu cercetarea şi dezvoltarea de produs la eHarmony.



Despre eHarmony

eHarmony este serviciul matrimonial nr. 1 din Internet şi singurul site destinat construirii relaţiilor atât pentru persoanele celibatare, cât şi pentru cuplurile căsătorite. În anul 2000, susţinut de experienţa a 35 de ani de cercetare clinică şi empirică, eHarmony a devenit primul serviciu matrimonial din Web care foloseşte o abordare ştiinţifică pentru stabilirea de corespondenţe între persoane celibatare cu grad ridicat de compatibilitate. Milioane de oameni de toate vârstele, etniile şi convingerile religioase s-au cunoscut folosind sistemul brevetat Compatibility Matching System™ al companiei, iar zeci de mii au reuşit căsnicii puternice şi mulţumitoare în întreaga lume. Şase ani mai târziu, compania a lansat un serviciu nou, eHarmony Marriage, un program online de tip „căsnicie fericită“ personalizat şi interactiv, proiectat să ajute cuplurile să aibă căsnicii mai puternice, mai sănătoase şi mai fericite. eHarmony a fost fondată de cel mai mare expert american în relaţii de cuplu, autor de cărţi de succes şi psiholog clinician Dr. Neil Clark Warren.


Despre SPSS Inc.
SPSS Inc. (NASDAQ: SPSS) este un furnizor lider mondial de software şi soluţii de predicţie analitică. Tehnologia companiei face legătura dintre date şi acţiunile strategice efective prin tragerea de concluzii fiabile despre condiţiile actuale şi evenimentele critice viitoare. Peste 250.000 de clienţi din sectorul comercial, academic şi public se bazează pe tehnologia SPSS pentru a contribui la creşterea veniturilor, reducerea costurilor, îmbunătăţirea proceselor importante şi detecţia şi prevenirea fraudelor. Peste 95 de procente dintre companiile din lista Fortune 1000 sunt clienţi SPSS. Fondată în 1968, SPSS are sediul în Chicago, Illinois. Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să vizitaţi www.spss.com.
Despre Grupul Romsym

Romsym Data este distribuitor al soluţiilor SPSS în România.

Romsym Data este prima companie românească certificată conform standardelor internaţionale BS 7799-2:2002 pentru implementarea şi menţinerea sistemului propriu de management al securităţii informaţiilor, certificare acordată de către Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii (SRAC) şi IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultima oră, produsă de lideri mondiali în: - soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic, CRAMM, Workshare) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) - dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme Open Source (Red Hat).

De asemenea, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din România - centrul ITtraining, predate de specialişti cu înalta calificare, certificaţi internaţional.

Despre new media Agency

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Romaneasca, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justitiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.
Pentru mai multe informaţii:

Alin Zăinescu
newmedia PR

Tel./Fax: 021 211 31 26

alin@newmediapr.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/eharmony-extinde-implementarea-spss-la-nivel-de-companie-pentru-cercetare-si-dezvoltare1