Macromedia anunţă câştigătorii MAX Award

BUCURESTI - 4 noiembrie 2004

Comunicat tip General in IT&C

Macromedia (Nasdaq: MACR) a anunţat recent câştigătorii premiilor 2004 MAX, ce recunosc experienţele cele mai eficiente create folosind tehnologia Macromedia. Cei care au particpat la MAX au selectat Aventurile lui Seinfeld şi Superman ca şi câştigător al premiului People's Choice din cei aproximativ 16 finalişti din 8 categorii. Digitas New York, WDDG, @radical.media şi Ogilvy & Mather au dezvoltat site-ul care a fost finalist la categoria advertising. Echipa a folosit Macromedia Flash MX Professional 2004 pentru a promova beneficiile card-ului American Express într-un mod creativ. Pentru informaţii detaliate despre câştigătorii categoriilor şi finalişti, vizitaţi http://www.macromedia.com/go/maxawards.

Macromedia anunţă câştigătorii MAX Award

"Imi place munca pe care o fac consumatorii noştri," a declarat Rob Burgess, chairman şi CEO, Macromedia. "Este plăcerea mea să recunosc marile lor realizări. Munca lor este o inspiraţie pentru noi toţi cei de la Macromedia."

Câştigătorii şi finaliştii au fost selectaţi de echipe jurizate de Macromedia alegerea bazându-se pe design şi dezvoltare şi pe întoarcerea la investiţie pe care organizaţiile participante le-au obţinut ca rezultat.

Şi câştigătorii, pe categorii, sunt:
Advertising: Yahoo! Messenger IMVironments utilizează Macromedia Flash MX Professional 2004 şi Flash Communication Server MX pentru a le oferi utilizatorilor săi de instant messaging o experienţă mai bogată prin intermediul muzicii, mediilor cu teme din filme şi folosirea in comun a pozelor.

Branding: Nikespeed.com, dezvoltat de către AKQA, reprezintă o celebrare a vitezei creată cu Flash MX 2004 pentru a furniza un site bogat implementat în 27 de ţări şi 10 limbi.

Business: Ofoto NexPress Platform foloseşte Macromedia Flex pentru a le oferi posibilitatea consumatorilor Ofoto pentru a crea uşor şi publica produse personale incluzând cărţi şi calendare cu o interfaţă grafică grozavă care incorporează drag-and-drop şi feedback imediat.
Customer-facing: News Express, dezvoltat de către T-Mobile International UK Ltd., este un serviciu offline de ştiri şi infotainment care foloseşte Flash MX Professional 2004 şi Flash Lite pentru a oferi o experienţă mobilă unică utilizatorilor de telefon din Europa.

E-Learning: TeachIVUS, dezvoltat de către MultiWeb Communications, Inc., este un simulator de măsurare a imaginii medicale pentru profesioniştii cardiovasculari, care utilizează Flash MX 2004 şi Macromedia Captivate (ex RoboDemo) pentru a măsura imaginile în ultrasunete faţă de măsurătorile expert online.

Education: SPIKE X, dezvoltat de către The Wharton School - University of Pennsylvania, este un intranet studenţesc ce foloseşte Macromedia ColdFusion MX Enterprise Edition, Flash MX Professional 2004, Macromedia Dreamweaver MX 2004, Macromedia Fireworks MX 2004 şi Macromedia Contribute pentru a integra resurse academice şi sociale în beneficiul studenţilor de la Wharton.

Government: Website-ul NAVAIR Career Development Office foloseşte Macromedia Breeze, Flash MX 2004 şi ColdFusion MX pentru a oferi un loc central pentru toate training-urile bazate pe computer pentru comunitatea Naval Air Systems Command (NAVAIR).

Media, Entertainment, and Gaming: Website-ul lui J.K. Rowling, dezvoltat de către Lightmaker Group, Ltd., utilizează Flash MX 2004, Dreamweaver MX 2004 şi ColdFusion MX pentru a furniza o reflecţie distractivă şi interactivă a vieţii de scriitor a autorului poveştilor cu Harry Potter.

Pentru informaţii despre câştigătorii şi finaliştii fiecărei categorii, ca şi pentru detalii despre ce produse ale Macromedia au fost folosite pentru fiecare proiect în parte, vizitaţi http://www.macromedia.com/go/maxawards.

Despre new media Agency

Despre Macromedia

Experienţa contează. Macromedia se conduce după principiul că experienţele memorabile stau la baza marilor afaceri. Software-ul Macromedia este folosit de milioane de utilizatori din domeniul afacerilor, din rândul dezvoltatorilor de soft şi ai designerilor, pentru a crea şi a oferi experienţe impresionante, puternice şi memorabile – pe Internet, în media clasice, wireless sau pentru dispozitive digitale.

Despre Romsym Data

Romsym Data este distribuitor autorizat al produselor Macromedia în România.

Romsym Data este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultimă oră, produsă de lideri mondiali în: - soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Palisade, SumTotal, CorVu, i2) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) – dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme open source (Red Hat şi soluţii de la LxPN).

De asemenea, prin divizia sa Romsym Consulting, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul celui mai modern centru de profil din România - centrul ITtraining, predate de specialişti cu înaltă calificare, certificaţi internaţional.

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Românească, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justiţiei, McDonald’s, Orange, Miro Bank, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.
Pentru mai multe informaţii:
Alin Zainescu
new media Agency

Tel./Fax: 021 211 31 26
alin.zainescu@newmedia.com.ro