new media Agency organizează evenimentul Business Intelligence Day pentru Romsym Data pe 23 noiembrie

BUCURESTI - 15 noiembrie 2004

Comunicat tip General in IT&C

Fisiere atasate:

2596-new-media-agency.jpg

Compania de relaţii publice new media Agency organizează pe 23 noiembrie la Hilton Business Intelligence Day pentru clientul său Romsym Data. Evenimentul este dedicat prezentării celor mai noi soluţii şi tendinţe în domeniul Business Intelligence (BI) şi se bucură de prezenţa unor invitaţi speciali de la liderii în domeniu, Business Objects şi SPSS.

new media Agency organizează evenimentul Business Intelligence Day pentru Romsym Data pe 23 noiembrie

„Având în vedere importanţa produselor prezentate pentru arii diverse ale industriei de relaţii publice, marketing şi comunicare, este o onoare pentru noi să organizăm pentru Romsym Data acest eveniment. Produsele de la Business Objects şi SPSS şi-au dovedit în timp valoarea şi au ajuns să fie lider de piaţă pe acest segment. Ele pot fi utilizate de către companiile care gestionează cantităţi mari de date despre clienţi, parteneri şi furnizori, însă se pot dovedi a fi extrem de utile şi pentru companiile de market research, pentru cele de direct marketing, pentru companiile de PR şi pentru departamentele de cercetare din agenţiile de publicitate”, a declarat Alin Zăinescu, General Manager new media Agency.

La Business Intelligence Day vor participa şi prezenta reprezentanţi ai Romsym Data, specialişti acreditaţi BI cu experienţă în domeniu, dar şi Thomas Jeandet, Regional Presales Manager Business Objects. Fiind dedicat soluţiilor oferite în domeniul BI de către Business Objects şi SPSS, evenimentul este singurul care aduce în atenţia participanţilor liderii în domeniu şi produsele lor.

„Am ales new media Agency pentru organizarea acestui eveniment în primul rând având în vedere specificul acestei companii. De altfel, new media Agency a mai organizat pentru noi Symantec Business Day şi Romsym Data Customer Day, anul acesta, în octombrie”, a spus Răzvan Balint, Director Executiv Romsym Data. El a mai adăugat: „Am fost plăcut impresionaţi de colaborarea dintre cele două companii şi am decis să fie acesta începutul unui parteneriat pe termen lung.”.

În prima parte a zilei se va realiza o scurtă introducere în Business Intelligence susţinută de Florin Marinache, Business Intelligence Consultant, Romsym Data, după care Thomas Jeandet va face o prezentare a Business Objects. În continuare Dragoş Stavarache, Business Intelligence Consultant, Romsym Data va vorbi despre Interogare (query) şi raportare, iar Thomas Jeandet va prezenta Enterprise Performance Management (EPM). În cea de-a doua parte a zilei, Marinela Bratu, Business Intelligence Consultant, Romsym Data va prezenta SPSS 13.0, iar Dragoş Stavarache, Business Intelligence Consultant, Romsym Data va aduce în atenţia participanţilor Data Mining – Studiu de caz OTE Grecia.

Prezentările sunt aplicate, se pleacă de la general pentru a se ajunge la specific şi la pezentarea celor mai noi produse de Business Intelligence. Dinamismul mediului de afaceri contemporan impune folosirea instrumentelor rapide, eficiente şi profitabile pentru a fi printre cei dintâi.



Dezvoltarea mediului de afaceri din România precum şi adoptarea standardelor europene şi internaţionale vor revoluţiona filosofia managementului şi tendinţele în abordarea afacerilor.

Business Intelligence Day are loc la Hilton, sala George Enescu, marţi, 23 noiembrie 2004 între orele 10.00-17.00.

Despre new media Agency

Despre new media Agency

New media Agency este o companie de relaţii publice ce pune la dispoziţia mediului de afaceri şi instituţional din România modalităţi de comunicare inovatoare, bazate pe principii clasice şi tehnologii moderne. Printre proiectele implementate se numără şi lansarea primului serviciu de relaţi publice online din România dedicat în exclusivitate publicării, distribuţiei şi găzduirii de comunicate de presă - www.comunicatedepresa.ro.


Despre Business Objects

Business Objects este lider mondial în domeniul software-ului de business intelligence (BI). Business intelligence permite organizaţiilor să urmărească, să înţeleagă şi să controleze performanţele proprii. Soluţiile companiei utilizează informaţia stocată într-o zonă largă de baze de date ale organizaţiei, din sistemele enterprise resource planning (ERP), şi customer relationship management (CRM).

Cele mai cunoscute aplicaţii BI includ enterprise reporting, management dashboards şi scorecards, aplicaţii customer intelligence, raportare finaciarăşi extranet-uri atât pentru clienţi cât şi pentru parteneri. Aceste soluţii oferă posibilitatea companiilor să obţină vizibilitatea în cadrul propriului domeniu, să obţină şi să păstreze clienţi profitabili, să reducă costurile, să optimizeze lanţul de distribuţie şi să îmbunătăţească performanţele financiare.


Despre SPSS Inc.

De peste 35 de ani, SPSS Inc. (NASDAQ: SPSSE) ajută organizaţiile comerciale, academice şi guvernamentale să îşi maximizeze producţia şi acurateţea de-a lungul fiecări faze a procesului de cercetare, de la proiecte de cercetare ad hoc până la programele de mare volum, complexe. SPSS Inc. oferă o arie largă de sondări end-to-end şi de instrumente de cercetare de piaţă, inclusiv design pentru sondaje, scrierea de programe pentru computere, prelevare, colectare de date, analiză şi publicare.

SPSS Inc. Este, de asemenea, cel mai mare producător de tehnologie şi servicii de analiză predictivă. Tehnologia SPSS facilitează o mai uşoară legătură între date şi acţiunea eficientă prin elaborarea unor concluzii, rapoarte de încredere în legătură cu condiţiile curente şi evenimentele viitoare. Peste 250.000 de clienţi din domeniile comerţului, academic şi din sectorul public folosesc tehnologia SPSS în scopul creşterii veniturilor, reducerii costurilor, îmbunătăţirii performanţei şi al detectării şi prevenirii fraudelor. Fondată în 1968, SPSS are sediul în Chicago, Illinois.
Pentru mai multe informatii:
Alin Zainescu
new media Agency

Tel./Fax: 021 211 31 26
alin.zainescu@newmedia.com.ro