Numarul in crestere de click-uri frauduloase pune in pericol marketingul pe Internet

BUCURESTI - 20 iulie 2005

Comunicat tip General in IT&C

Marketerii riscă să piardă peste un miliard de dolari anual datorită click-urilor frauduloase pe Internet anunţă SPSS (NASDAQ:SPSS), lider mondial în aplicaţii de analiză predictivă. În decembrie 2004, Search Engine Marketing Professional Organization (SEMPO) a descoperit faptul că un pay-per-click din cinci la accesarea publicităţii online este fals. Se estimează că anul trecut, click-urile frauduloase au costat companiile 800 milioane de dolari. Dacă nu se iau măsuri, aceste costuri pot ajunge la 1,1 miliarde de dolari.

Numarul in crestere de click-uri frauduloase pune in pericol marketingul pe Internet

Click-ul fraudulos este un termen folosit pentru a descrie cum utilizatorii web fac click în exces pe un item găsit pe un site web, în acest fel creând probleme anunţătorului. Click-ul repetat pe aceaşi reclamă poate duce reclama la o viaţă offline sau la o factură foarte mare pentru anunţător.

“Click-urile frauduloase sunt o industrie în creştere”, a declarat preşedintele şi CEO SPSS, Jack Noonan. “Dacă nu se iau măsuri în acest sens, click-urile frauduloase pot ameninţa investiţii de milioane de dolari în marketing-ul online şi pot pune în pericol vizibilitatea ulterioară a publicităţii pe Internet”.

“Marketerii pot limita expunerea la click-urile frauduloase cu ajutorul aplicaţiei de analiză predictivă pentru răspunsul la campanii online şi activitatea web”, a adăugat Noonan. “Această aplicaţie permite organizaţiilor să monitorizeze ce se întâmplă după primul click şi să identifice tipurile de publicitate care duc la comportamente atipice”.

SPSS a structurat cinci reguli pentru a ajuta organizaţiile să treacă cu succes de click-urile frauduloase:

1.Stabilirea unei politici pentru publicitatea online înainte de semnarea unui contract.
2.Folosirea analizelor web pentru a înţelege mai bine traficul pe un site.
3.Monitorizarea îndeaproape a activităţii web prin durata de rulare a unei campanii online.
4.Folosirea aplicaţiei de analiză predictivă pentru a anticipa frauda.
5.Marcarea cazurilor posibile de fraudă de îndată ce acestea sunt identificate prin căutarea anunţătorilor web.

Aplicaţia de analiză predictivă de la SPSS face legătura dintre date şi acţiunea efectivă prin stabilirea unor concluzii ferme despre condiţiile curente şi acţiunile următoare. Peste 250.000 de sectoare comerciale, academice şi publice se bazează pe tehnologia SPSS pentru a-şi creşte profitul, a reduce costurile, a îmbunătăţi procesele şi a detecta şi preveni frauda.

Despre new media Agency

Despre SPSS Inc.

SPSS Inc. este cel mai mare producător de tehnologie şi servicii de analiză predictivă. Tehnologia SPSS facilitează o mai uşoară legătură între date şi acţiunea eficientă prin elaborarea unor concluzii, rapoarte de încredere în legătură cu condiţiile curente şi evenimentele viitoare. Peste 250.000 de clienţi din domeniile comerţului, academic şi din sectorul public folosesc tehnologia SPSS în scopul creşterii veniturilor, reducerii costurilor, îmbunătăţirii performanţei şi al detectării şi prevenirii fraudelor. Fondată în 1968, SPSS are sediul în Chicago, Illinois.

Despre Grupul Romsym

Grupul Romsym este unic distribuitor autorizat al produselor SPSS în România.

Romsym Data este prima companie românească certificată conform standardelor internaţionale BS 7799-2:2002 pentru implementarea şi menţinerea sistemului propriu de management al securităţii informaţiilor, certificare acordată de către Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii (SRAC) şi IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultimă oră, produsă de lideri mondiali în: - soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic, CRAMM, Workshare) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) - dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme open source (Red Hat şi soluţii de la LxPN).

De asemenea, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din România - centrul ITtraining, predate de specialişti cu înaltă calificare, certificaţi internaţional.

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Românească, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justiţiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.
Pentru mai multe informaţii:
Alin Zăinescu
new media Agency
Tel./Fax: 021 211 31 26
alin.zainescu@newmedia.com.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/numarul-in-crestere-de-click-uri-frauduloase-pune-in-pericol-marketingul-pe-internet1