Pep Boys utilizează SPSS pentru analiză predictivă

BUCURESTI - 25 septembrie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

SPSS Inc. , important furnizor mondial de programe software de analiză predictivă, a anunţat că Pep Boys foloseşte programul de analiză predictivă SPSS pentru crearea de modele de planificare a sortimentelor. Pep Boys valorifică programul SPSS pentru a crea modele de prognoză pentru previzionarea probabilităţii vânzărilor viitoare în funcţie de numărul piesei şi de magazin, pentru a crea sortimente specifice magazinelor.

Pep Boys utilizează SPSS pentru analiză predictivă

Pep Boys este principalul lanţ de magazine de retail şi service de tip aftermarket pentru piese auto din Statele Unite, dispunând de 593 de magazine şi peste 6000 de puncte de service în 36 de state americane şi în Puerto Rico. Alături de facilităţile sale de reparaţii şi întreţinere auto, compania mai deserveşte piaţa comercială de livrare piese auto şi este unul dintre cei mai importanţi reselleri de anvelope de schimb din Statele Unite.

“Programul de analiză predictivă SPSS ne va ajuta să dezvoltăm un model de cerere la nivel de magazin, care va avea ca rezultat un management de categorie substanţial mai bun pentru piese de schimb şi o mai bună poziţionare a pieselor în stoc pentru clienţii noştri,” a a firmat Robert Sammons, Vice president responsabil cu piesele de schimb la Pep Boys.

“Suntem foarte mândri că Pep Boys instalează SPSS,” a afirmat preşedintele şi CEO de la SPSS, Jack Noonan. “Programul SPSS îi ajută pe cei de la Pep Boys să-şi servească mai bine clienţii prin realizarea unei mai bune prespective privind preferinţele de produs ale acestora. Aceasta demonstrează utilitatea crescândă a analizei predictive şi a capacităţii sale de a identifica îmbunătăţir-cheie ale proceselor în sectoarele public şi privat.”

Şaisprezece dintre cei mai importanţi 20 de retaileri la nivel mondial folosesc programul SPSS pentru aplicaţii precum înţelegerea clientului, eficienţă operaţională şi dezvoltarea produsului.


Despre Pep Boys

Pep Boys dispune de 593 de magazine şi peste 6000 de puncte de service în 36 de state americane şi în Puerto Rico. Clienţii pot găsi cea mai apropiată locaţie telefonând la 1-800-PEP-BOYS sau vizitând site-ul pepboys.com.

Despre SPSS Inc.

SPSS Inc. (NASDAQ: SPSS) este un furnizor lider mondial de software şi soluţii de predicţie analitică. Tehnologia companiei face legătura dintre date şi acţiunile strategice efective prin tragerea de concluzii fiabile despre condiţiile actuale şi evenimentele critice viitoare. Peste 250.000 de clienţi din sectorul comercial, academic şi public se bazează pe tehnologia SPSS pentru a contribui la creşterea veniturilor, reducerea costurilor, îmbunătăţirea proceselor importante şi detecţia şi prevenirea fraudelor. Peste 95 de procente dintre companiile din lista Fortune 1000 sunt clienţi SPSS. Fondată în 1968, SPSS are sediul în Chicago, Illinois. Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să vizitaţi www.spss.com.

Despre Grupul Romsym

Romsym Data este distribuitor al soluţiilor SPSS în România.

Romsym Data este prima companie românească certificată conform standardelor internaţionale BS 7799-2:2002 pentru implementarea şi menţinerea sistemului propriu de management al securităţii informaţiilor, certificare acordată de către Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii (SRAC) şi IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultima oră, produsă de lideri mondiali în: - soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic, CRAMM, Workshare) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) - dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme Open Source (Red Hat).

De asemenea, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din România - centrul ITtraining, predate de specialişti cu înalta calificare, certificaţi internaţional.

Despre new media Agency

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Romaneasca, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justitiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.
Pentru mai multe informatii:

Alin Zainescu
newmedia PR
Tel./Fax: 0318 057 133

alin@newmedia.com.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/pep-boys-utilizeaza-spss-pentru-analiza-predictiva1