Symantec îşi extinde portofoliul produselor de management al performanţei aplicaţiilor

BUCURESTI - 7 februarie 2007

Comunicat tip General in IT&C

Application Service Dashboard şi noua versiune Insight Inquire permit departamentelor IT să controleze performanţele aplicaţiilor.

Symantec îşi extinde portofoliul produselor de management al performanţei aplicaţiilor

Symantec a anunţat extinderea soluţiei sale de management al performanţei aplicaţiilor (APM), care monitorizează, analizează şi diagnostichează performanţa şi disponibilitatea aplicaţiilor software de afaceri.

Symantec introduce Application Service Dashboard. Noul produs permite organizaţiilor IT să personalizeze cu uşurinţă datele frunizate de Symantec i3, folosind un punct de control unic, de tip portal. Această structură operaţională permite personalului IT să gestioneze în mod eficient gama de aplicaţii business utilizate de către organizaţii.

De asemenea, Symantec a anunţat îmbunătăţiri ale produsului Insight Inquire, o soluţie de monitorizare a disponibilităţii şi performanţei aplicaţiilor Web.

Cele două produse sunt complementare cu gama Symantec i3, care colectează şi corelează informaţii privind performanţele organizaţionale, indicând punctele slabe şi direcţiile de urmat pentru îmbunătăţirea eficienţei.

„Identificarea corectă a punctelor problematice din sistemele software ale unei organizaţii poate constitui o provocare datorită interacţiunilor complexe dintre numeroase aplicaţii utilizate simultan“, a afirmat Rob Greer, Director de Marketing de Produs pentru grupul de produse Server Foundation şi APM din cadrul Symantec Corp. „Soluţia APM end-to-end de la Symantec, formată din i3, Insight Inquire şi Application Service Dashboard, furnizează un spectru complet de caracteristici de management al performanţelor aplicaţiilor.“

Soluţia APM de la Symantec este o componentă cheie a Symantec Data Center Foundation, o familie integrată de soluţii de protecţie de date, gestiune a spaţiului de stocare, gestiune a serverelor şi de management al performanţei aplicaţiilor.

Symantec Application Service Dashboard: o perspectivă nouă asupra performanţei

Symantec Application Service Dashboard combină datele de performanţă de la surse multiple pentru a prezenta o vedere de ansamblu performanţei aplicaţiilor. Construit pe baza standardului deschis de portal JSR-168, Symantec Application Service Dashboard poate fi extins cu uşurinţă pentru a afişa date specifice clientului de la alte surse compatibile cu standardul JSR-168. Oferă avantaje suplimentare distincte, precum:

Personalizare simplă: Utilizatorii pot personaliza cu uşurinţă interfaţa, cu numai câteva clicuri de mouse.

Productivitate mărită a utilizatorului: Utilizatorii pot vizualiza performanţa mai multor aplicaţii şi instanţe de baze de date într-un mediu unitar şi nu mai sunt obligaţi să comute între vederi diferite pentru a investiga problemele potenţiale. În consecinţă, utilizatorii pot lucra într-o manieră mai eficientă şi mai productivă.

Symantec Insight Inquire asigură un suport extins şi costuri de proprietate reduse

Soluţia Insight Inquire furnizează o monitorizare automatizată a aplicaţiilor Web pentru a asigura performanţele şi disponibilitatea aplicaţiilor de afaceri.

Prin simulări de tranzacţii şi diagnosticări automatiozate, Insight Inquire asigură disponibilitatea aplicaţiilor şi corectitudinea informaţiilor transmise de acestea. În eventualitatea unei defecţiuni sau unei nereuşite în a satisface SLA, Insight Inquire identifică automat componenta de infrastructură care a cauzat problema.

Printre îmbunătăţirile din versiunea 3.0 se numără:
O bază de date integrată pentru colectarea datelor de performanţă, fluidizarea desfăşurării şi reducerea costurilor asociate;
Instalare şi utilitate globală simplificate;
Suport mai vast pentru aplicaţii bazate pe ERP care includ Oracle Apps, SAP, Siebel şi PeopleSoft;
Funcţionalităţile de înregistrare şi redare a tranzacţiilor de afaceri.

Noua versiune testează disponibilitatea aplicaţiei pe o bază planificată, fără a necesita activităţi de scripting complicate sau verificare manuală a conţinutului şi a răspunsului.

Despre new media Agency

Despre Symantec

Symantec este lider mondial în furnizarea de soluţii care ajută persoanele fizice şi companiile să asigure securitatea, disponibilitatea şi integritatea informaţiilor proprii. Cu sediul în Cupertino, California, SUA, Symantec desfasoară operaţiuni în 40 de ţări.

Symantec Consulting Services a facilitat echipelor IT din peste 95% din companiile de pe lista Fortune 500 să îmbunătăţească şi să întreţină securitatea informaţiilor şi infrastructurilor pe care le deţin. Cu peste 900 de consultanţi în întreaga lume, Symantesc asigură servicii de consultanţă clienţilor din peste 60 de ţări şi participă la peste 4.000 de angajamente anual.

Despre Grupul Romsym

Romsym Data este Value Added Distributor şi centru de instruire autorizat pentru Symantec în România.

Romsym Data este prima companie românească certificată conform standardelor internaţionale BS 7799-2:2002 pentru implementarea şi menţinerea sistemului propriu de management al securităţii informaţiilor, certificare acordată de către Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii (SRAC) şi IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România şi Republica Moldova, oferind tehnologie de ultimă oră, produsă de lideri mondiali în: soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat), DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata), managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic, CRAMM, Workshare), softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander), dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus), sisteme Open Source (Red Hat).

De asemenea, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din România - centrul Ittraining. Cursurile sunt predate de specialişti cu înaltă calificare, certificaţi internaţional.

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Românească, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justitiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.

Pentru mai multe informatii:
Alin Zăinescu
newmedia | PR
Tel./Fax: 0318 057 133

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/symantec-isi-extinde-portofoliul-produselor-de-management-al-performantei-aplicatiilor1