the group a preluat agentia de interactive New Media

BUCURESTI - 26 februarie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Agentia de comunicare interactiva New Media a devenit parte din the group. Preluarea acesteia, prin cumpararea de actiuni, subliniaza strategia the group de extindere catre toate disciplinele comunicarii si orientarea catre solutii complexe, integrate pentru clienti.

the group a preluat agentia de interactive New Media

New Media a fost fondata in anul 2002 de catre Alin Zainescu, unul dintre pionierii solutiilor de comunicare si relatii publice prin Internet ca apoi in octombrie 2006 sa-l includa ca si managing partner pe Ciprian Stavar, unul dintre cei mai valorosi specialisti pe care ii are piata in materie de media interactiva. In portofoliul New Media se gasesc branduri prestigioase precum Adobe, Business Objects, Hill International, Galileo, Red Hat, IBM, Macromedia, Romsym Data, SPSS, Symantec, Telelogic.

“Ne-am adaugat competente indispensabile evolutiei in comunicare” a declarat Zoltan Szigeti, Presedinte the group, “ne-am adaugat valoare profesionala si un portofoliu important prin aceasta achizitie” completeaza Mihaela Nicola CEO the group. Zoltan Szigeti si-a incheiat declaratia mentionand ca strategia the group este aceea de a evolua permanent in pas cu nevoile de comunicare ale clientilor. “Si chiar de a fi cu un pas inainte” – precizeaza Mihaela Nicola.

“Avem experienta de peste cinci ani in a colabora cu managementul the group. Impartasim aceeasi filosofie de lucru si avem o viziune comuna asupra modului de a evolua profesional” – a precizat Ciprian Stavar – managing partner New Media. “Motivatia noastra de a vinde jumatate din actiuni si a ne integra in the group are de-a face cu forta si profesionalismul grupului. Putem creste mai repede si mai consistent impreuna” a mentionat Alin Zainescu, managing partner si fondator New Media.

Valoarea tranzactiei prin care the group a preluat agentia New Media ramane confidentiala.

###

Informatii suplimentare:


Ciprian STAVAR, 35 de ani
S-a lansat in industria publicitatii online in 1999 ca director pentru Romania la RomaniaByNET.com (parte a WorldByNET Inc. Houston, TX), unul dintre primii advertiseri si totodata publisheri online din Romania, fost top10 in trafic.ro in 2000. A inchis filiala din Romania in 2001 in urma crash-ului dotcom care a afectat compania mama din USA. Pentru americani incepusera prea tarziu, pentru Romania era inca mult prea devreme.

Experienta acumulata lucrand cu adservere ca Doubleclick si RealMedia i-a permis in 2001, ca project manager, sa dezvolte in cadrul Softure.com (preluata in 2005 de catre Netbridge Investments) prima versiune a lui AdClick, ad server utilizat in prezent de retele de siteuri cum ar fi Netbridge/Boom si de publisheri (Vodanet, iMedia).


Ca Digital Investment Manager la Mindshare Media/Ogilvy Grup (2002-2004) a putut interactiona cu toate departamentele unei agentii pentru a asigura o cat mai buna integrare a Internetului in campaniile de comunicare ale clientilor.

Pana in august 2006 a fost Marketing & Communication Director pentru Vodanet Media, pornind apoi ca si consultant pe zona de interactive si new media, alaturandu-se in scurt timp managementului New Media.

Speaker la majoritatea evenimentelor de marketing interactiv, membru al juriului Intenetics 2003-2005. Din 2006 este vicepresedinte IAB Romania.


###

Alin ZAINESCU, 33 de ani
Cu o experienta de peste 10 ani in comunicare si relatii publice, Alin a lucrat in mass media (Meridian, Baricada si Radio Romania), comunicare politica (Uniunea Fortelor de Dreapta si Alianta pentru Romania), publicitate (Ogilvy & Mather), educatie (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice – SNSPA).

In perioada 1999 – 2004 a fost implicat in proiecte educationale si de comunicare la SNSPA: secretar general de redactie Revista Romana de Comunicare si Relatii Publice, director executiv editura comunicare.ro, director executiv Universitatea Viruala de Afaceri. A sustinut primul curs de marketing si comunicare online la SNSPA in perioada 2001 – 2004.

Fondator New Media Agency din anul 2002. In acelasi an initiaza proiectul pentru publicare, distributie si monitorizare ComunicatedePresa.ro, utilizat in prezent de peste 15.000 de companii si mai bine de 1.000 de jurnalisti.

Compania s-a implicat si in zona de organizare de evenimente pentru clienti (Adobe, Business Objects, Hill Intl, Galileo, Red Hat, IBM, Macromedia, Romsym Data, SPSS, Symantec, Telelogic) cat si in promovarea de evenimente proprii: Linux Open Alternative Days, Marketing360.

###

Despre new media Agency

the group a fost fondat in februarie 2005 de catre Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola. In prezent include agentii de creatie, media, relatii publice, productie, cercetare, marketing direct si comunicare interactiva.
Alin Zainescu
0724 330 322

office@nma.ro

Str. Amiral Constantin Balescu, Nr. 13, sector 1, 712961, Bucuresti
Tel: 0317 101 236, 0317 101 237, 0318 057 133

office@nma.ro