Un studiu Symantec arată că reducerile de performanţă ale aplicaţiilor au ca efect pierderi în afaceri

BUCURESTI - 20 septembrie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

18% dintre clienţii chestionaţi au declarat că ar apela la concurenţă sau ar renunţa la tranzacţii datorită întârzierilor persistente de performanţă ale aplicaţiilor de afaceri

Un studiu Symantec arată că reducerile de performanţă ale aplicaţiilor au ca efect pierderi în afaceri

Symantec Corp. a anunţat concluziile unui studiu desfăşurat în luna iulie 2006, conform cărora reducerile de performanţă ale aplicaţiilor de afaceri afectează productivitatea afacerii, loialitatea clientului şi moralul angajaţilor. Printre efectele comune ale reducerilor de performanţă ale aplicaţiilor de afaceri se numără un răspuns lent la comenzile utilizatorilor, mari întârzieri în tranzacţiile sau procesele de afaceri, precum şi încărcarea lentă a paginilor Web.

Pentru numeroase organizaţii, aplicaţiile de afaceri pe suport Web au devenit esenţiale pentru operaţiile zilnice cu angajaţii, clienţii şi partenerii de afaceri. Aceste aplicaţii le cuprind pe cele folosite la rularea unor procese de afaceri critice, precum sistemele financiare şi de contabilitate, de resurse umane şi de management al inventarului. Pentru consumatori, aceste aplicaţii de afaceri reprezintă infrastructurile elementare folosite la automatizarea tranzacţiilor online, precum cele din domeniul bancar, comercial şi turistic.

“Întârzierile de performanţă ale aplicaţiilor nu sunt doar costisitoare dar pot eroda active nepreţuite ale afacerii, precum satisfacţia clientului şi loialitatea faţă de marcă,” a afirmat Henri Isenberg, vice president, server foundation şi grupul de produse APM la Symantec Corp. “Clienţii au aşteptări ridicate faţă de aplicaţiile lor de afaceri şi se aşteaptă ca acestea să se comporte într-o manieră rapidă şi consecventă. Aceste concluzii accentuează nevoia unor soluţii proactive de management al performanţei, precum Symantec i3, care sesizează punctele de strangulare, îmbunătăţesc performanţa aplicaţiei şi determină creşterea eficienţei afacerii.”

Studiul arată că personalul IT îşi alocă 24% din timp rezolvând probleme legate de încetinirea vitezei aplicaţiilor

Studiul a arătat că 24% din timpul personalului IT este dedicat eliminării întârzierilor în materie de performanţă a aplicaţiilor de afaceri. În mediile complexe de aplicaţii de afaceri, întârzierile pot fi provocate de modificări sau de actualizări necesare pentru a ţine pasul cu cererile utilizatorului final.

De asemenea, profesioniştii IT chestionaţi cu prilejul studiului au recunoscut că performanţele şi disponibilitatea acestor aplicaţii afectează direct experienţa clientului. Dintre managerii IT chestionaţi, 76% au recunoscut că întârzierile persistente afectează loialitatea clientului faţă de organizaţiile lor.

Scăderile de performanţă ale aplicaţiilor de afaceri afectează productivitatea şi moralul salariaţilor

Descoperirile acestui studiu arată de asemenea că scăderile de performanţă ale aplicaţiilor afectează productivitatea şi moralul salariaţilor. Dintre utilizatorii de afaceri interogaţi, 86% au afirmat că întârzierile repetate sunt de natură să le afecteze moralul. De asemenea, 93% dintre respondenţii utilizatori de afaceri au reţinut că problemele de performanţă le afectează productivitatea.

Consumatorii chestionaţi arată că întârzierile persistente afectează loialitatea clientului

Dintre cei 200 de consumatori chestionaţi, 93% au afirmat că s+au angajat în cumpărături online. Dintre cei angajaţi în cumpărături online, 86% au arătat că întârzierile frecvente în tranzacţii precum cumpărături, călătorii şi de tip bancar le afectează loialitatea în furnizorul de servicii. De asemenea, dintre cei interogaţi, 18% au arătat că o performanţă online redusă i-ar determina să folosească o firmă concurentă sau să abandoneze complet tranzacţia.

Symantec a cerut firmei Applied Research să efectueze acest studiu neasistat în luna iulie 2006. Printre respondenţii la studiu se numără 200 de manageri IT, 200 de utilizatori finali din cadrul organizaţiilor Global 1000 şi 200 de consumatori din America de Nord.

Concluziile studiului subliniază necesitatea critică a managementului end-to-end al performanţei aplicaţiilor

Symantec recomandă firmelor să utilizeze o abordare proactivă, de tip end-to-end, a managementului performanţei aplicaţiilor, care permite activarea şi corectarea problemelor înainte ca acestea să afecteze experianţa utilizatorului aplicaţiei. Symantec i3 furnizează organizaţiilor instrumente cuprinzătoare de management al performanţei, care permit managerilor de IT să urmărească, să monitorizeze şi să diagnosticheze în mod proactiv reducerile de performanţă pe întreaga cale de tranzacţie a aplicaţiei. O componentă cheie pentru a abilita organizaţiile să-şi menţină infrastructura în funcţiune fără a sacrifica accesul la informaţiile critice, i3 asigură disponibilitatea aplicaţiilor de misiune critică şi contribuie la gestionarea costurilor şi a complexităţii tot mai mari pe niveluri multiple ale arhitecturii IT.

Symantec i3 este o componentă esenţială a Symantec Data Center Foundation, o familie integrată de soluţii de protecţie a datelor, managementul spaţiului de stocare, managementul serverelor şi de management al performanţelor aplicaţiilor. Symantec Data Center Foundation este singura soluţie care permite întreprinderilor să standardizeze pe un singur strat de software de infrastructură în întregul centru de date, care să reducă complexitatea IT, protejează informaţiile şi aplicaţiile, îmbunătăţeşte flexibilitatea şi controlul activelor de stocare şi server interplatformă, şi contribuie la reducerea costurilor operaţionale.


Despre Symantec
Symantec este liderul mondial in asigurarea de solutii care sa faciliteze utilizatorilor individuali si firmelor securitatea, disponibilitatea si integritatea informatiilor proprii. Cu sediul la Cupertino, California, Symantec este prezenta in peste 40 de tari. Mai multe informatii sunt disponibile la adresa http://www.symantec.com.
Despre Romsym Data

Romsym Data este Value Added Distributor si centru de instruire autorizat pentru Symantec in Romania.

Romsym Data este prima companie românească certificată conform standardelor internaţionale BS 7799-2:2002 pentru implementarea şi menţinerea sistemului propriu de management al securităţii informaţiilor, certificare acordată de către Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii (SRAC) şi IQNet (International Certification Network).

Romsym este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultima oră, produsă de lideri mondiali în: - soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Minitab, SumTotal, Telelogic, CRAMM, Workshare) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) - dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme Open Source (Red Hat).

De asemenea, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din România - centrul ITtraining, predate de specialişti cu înalta calificare, certificaţi internaţional.

Despre new media Agency

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Romaneasca, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justitiei, Miro Bank, McDonald’s, Orange, Pagini Aurii, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.
Pentru mai multe informatii:

Alin Zainescu
newmedia PR
Tel./Fax: 0318 057 133

alin@newmedia.com.ro
alin@newmedia.com.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/un-studiu-symantec-arata-ca-reducerile-de-performanta-ale-aplicatiilor-au-ca-efect-pierderi-in-afaceri1