Agenţia de presă NewsIn lansează „Ghid Imobiliar NewsIn - pentru clienţi şi dezvoltatori”, prima radiografie a pieţei imobiliare din România

BUCURESTI - 14 noiembrie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Agenţia de presă NewsIn lansează în data de 17 noiembrie primul număr al publicaţiei anuale „Ghid Imobiliar NewsIn - pentru clienţi şi dezvoltatori”, prima radiografie imobiliară a României. Aceasta este cea de-a treia publicatie editată de NewsIn, după NewsIn AdRating si Manual de România.

Agenţia de presă NewsIn lansează „Ghid Imobiliar NewsIn - pentru clienţi şi dezvoltatori”, prima radiografie a pieţei imobiliare din România

Prin „Ghid Imobiliar NewsIn - pentru clienţi şi dezvoltatori”, NewsIn a încercat să identifice aşteptările clienţilor proiectelor imobiliare, rezidenţiale sau office. Pentru identificarea aşteptărilor clienţilor, NewsIn a întreprins o cercetare calitativă (focus-group-uri şi interviuri în profunzime), iar criteriile folosite pentru selectarea participanţilor au fost venitul pe gospodărie (minimum 1.200 de euro/gospodărie) şi vârsta.



„Ghid Imobiliar NewsIn - pentru clienţi şi dezvoltatori” este structurat pe patru secţiuni. Prima cuprinde analiza calitativă a focus-group-urilor şi a interviurilor în profunzime. De asemenea, secţiunea cuprinde şi o listă cu proiectele rezidenţiale şi office care răspund cel mai bine aşteptărilor clienţilor. NewsIn a fundamentat metodologia de evaluare a proiectelor imobiliare pornind de la aşteptările clienţilor.

Cea de-a doua secţiune cuprinde o analiză a pieţei imobiliare româneşti, precum şi a domeniilor conexe. În această secţiune, cititorii vor afla informaţii despre stocul disponibil de birouri, despre tranzacţiile cu locuinţe vechi şi noi, despre piaţa rezidenţială, despre cea a aerului condiţionat şi a mobilierului de birouri. De asemenea, secţiunea conţine şi o analiză a pieţei materialelor de construcţii.

„Ghid Imobiliar NewsIn - pentru clienţi şi dezvoltatori” descrie în cea de-a treia secţiune modul în care băncile percep noile reguli de creditare, evoluţia creditului ipotecar şi tendinţele în finanţarea proiectelor imobiliare.

Ultima secţiune cuprinde un director cu proiectele rezidenţiale, office şi de retail româneşti finalizate, aflate în derulare sau anunţate. Directorul cuprinde doar acele proiecte dezvoltate de persoane juridice şi pentru care au putut fi identificate date, precum numele dezvoltatorului, statusul şi tipul proiectului.

Publicaţia are 176 de pagini, este integral color şi are un preţ de 19,5 lei.

Publicaţia anuală „Ghid Imobiliar NewsIn” poate fi găsită, începând cu data de 19 noiembrie, la centrele de difuzare a presei din marile oraşe ale ţării.

Despre NewsIN

NewsIn face parte din trustul de presă Realitatea – Caţavencu care mai deţine, printre altele, posturile Realitatea TV, The Money Channel şi Romantica, reţelele Radio Guerilla şi Realitatea FM şi publicaţiile 'Academia Caţavencu', 'Cotidianul', 'Business Standard', 'Money Express' şi 'Le Monde Diplomatique'.


NEWSIN MEDIA
Gabriel Bonciu
Coordonator Marketing
Piata Presei Libere nr. 1, sector 1, Bucuresti
tel: 021.549.12.88
fax: 021.549.13.63
gabriel.bonciu@newsin.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/newsin1/agentia-de-presa-newsin-lanseaza-ghid-imobiliar-newsin-pentru-clienti-si-dezvoltatori-prima-radiografie-a-pietei-imobiliare-din-romania