Comunicate NextCap

Compania NextCap a emis 25 comunicate de presa

  • Superweiss pentru supercase

    Superweiss pentru supercase

    BUCURESTI - 16 iunie 2005

    Brand-ul düfa Superweiss a pasit intr-o noua etapa. Noua campanie realizata de agentia CapNext vine sa inlocuiasca fantezia zuber-alba-ca-zapada, din adolescenta marcii, cu un limbaj de comunicare de brand matur. Este lasat in urma discursul legat strict de beneficiile produsului pentru ca dincolo de superalb, Superweiss inseamna superbun, exact ce cauta oamenii cu venituri premium, carora li se adreseaza.    comunicatul de presa

  • Unde-s multi puterea creste. Acum si in deplasare

    Unde-s multi puterea creste. Acum si in deplasare

    BUCURESTI - 6 iunie 2005

    Unirea a ajuns la cea de-a 4-a executie. Conceptul a ramas acelasi, dar si-a schimbat aria de desfasurare a actiunii. In noul spot semnat de agentia CapNext este vorba despre setea din tren. De aici si pana la a trage semnalul de alarma nu-i decat un pas, pentru ca Relu il ia pe Dorel si coboara sa cumpere o sticla de Unirea, dar la intoarcere pierd trenul. Luat la intrebari de ce a oprit trenul, Gogu salveaza situatia: “L-a rugat doamna sa-i aduca niste apa pentru ala micu”.    comunicatul de presa

  • Alege ce fel de viata va avea copilul tau!

    Alege ce fel de viata va avea copilul tau!

    BUCURESTI - 21 aprilie 2005

    Uneori, productiile sociale nu sunt create de agentii doar pentru a le reprezenta in festivaluri. Se intimpla rar. Este si cazul spoturilor "Alege ce fel de viata va avea copilul tau! (Fa-ti gratuit testul HIV in primele 3 luni de sarcina!)", realizate de agentia CapNext. Campania ce poarta acelasi nume apartine Fundatiei Romanian Angel Appeal in parteneriat cu Fundatia Parteneri pentru viata, Unicef si Ministerul sanatatii si are ca obiectiv informarea femeilor gravide cu privire la riscurile infectiei cu HIV.    comunicatul de presa

  • CapNext se pregateste pentru Effie 2006.

    BUCURESTI - 29 martie 2005

    De la galele Effie 2005 agentia CapNext* a plecat pe doua carari demonstrind ca stie sa se rupa la fel de eficient pe cit stie sa munceasca.    comunicatul de presa

  • Danke scoate neamtul din tine

    Danke scoate neamtul din tine

    BUCURESTI - 14 martie 2005

    Cind vine vorba despre eficienta si lucru facut ca la carte, nemtii sunt intotdeauna un etalon. Si toate produsele lor, dincolo de brand, merita toata atentia pentru ca sunt “Made in Germany”. Danke este o vopsea germana de calitate - produsa de düfa Romania – care se prinde pe perete sehr gutt.    comunicatul de presa

  • Noua campanie FHM Top 100

    Noua campanie FHM Top 100

    BUCURESTI - 4 martie 2005

    Daca citesti comunicatul asta promitem ca nu mai scriem altele si nu o sa te mai plictisim niciodata cu texte despre campanii publicitare. Care va sa zica acesta e comunicatul de anuntare a noii campanii FHM, ascunsa sub promovarea topului celor mai sexi femei din lume, FHM Top 100.    comunicatul de presa