FRAGEDO, noul brand de la Transavia, va majora cifra de afaceri a companiei cu 20%

BUCURESTI - 2 iulie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Bucureşti. 2 Iulie 2007. Transavia lansează o nouă gamă de produse proaspete din carne de pui, sub brandul FRAGEDO, care satisface toate aşteptările şi nevoile consumatorilor români. Prin lansarea noii game, Transavia îşi consolidează poziţia de lider pe piaţa internă a produselor proaspete din carne de pui. Această categorie deţine cea mai mare cotă în ceea ce priveşte vânzările companiei, produsele proaspete reprezentând peste 85% din producţia şi distribuţia zilnică, fiind săptămâni în care producţia vândută este aproape 100% refrigerată.

“Produsele din gama Fragedo se adresează prin calitate şi accesibilitate tuturor românilor cărora le place să mănânce bine şi sănătos. Noul brand de la Transavia îşi doreşte să aducă în viaţa consumatorilor optimism, plăcere şi bucuria de a trăi. Deoarece nu credem în lucruri făcute pe jumătate, toate produsele noastre sunt ambalate, de mai bine de un an, în cele mai inovatoare şi mai sigure ambalaje de pe piaţă. Am reuşit să fim mereu cu un pas înaintea tururor, deoarece principiile după care ne ghidăm în tot ceea ce facem sunt seriozitatea şi perseverenţa”, declară Ioan Popa, Director General Transavia.
Investiţiile realizate în 2007 vor depăşi planul preconizat de 12 milioane de euro, suma totală ridicându-se la peste 15 milioane de euro, devenind astfel cel mai înalt nivel anual din istoria companiei. Pe lângă finisarea fabricii de procesare şi extinderea abatorului, compania va investi şi în achiziţionarea unor noi maşini de ambalare, precum şi în suplimentarea parcului auto, în prezent dispunând de aproximativ 100 de autovehicule dotate cu instalaţii frigorifice şi înregistratoare de temperatură dotate cu senzori pentru a asigura livrarea produselor în cele mai bune condiţii.
De asemenea, Transavia dezvoltă un proiect prin care va extinde capacitatea de producţie a abatorului, care are o suprafaţă totală de peste 10 000 m², constând în construirea unei hale noi de 2500 m². Noul proiect va fi finalizat în mai puţin de o lună şi se încadrează în planul de investiţii pe 2007.
Transavia comercializează peste 30.000 de tone de carne de pasăre pe an, fiind singurul producător care oferă consumatorilor români produse proaspete refrigerate, cu termen de consum de 10 zile, datorită tehnologiei performante de ambalare a cărnii “state-of-art”.
În luna august se va desfăşura o campanie integrată de publicitate la nivel naţional, care va promova FRAGEDO, noul brand de la Transavia. Alte două game vor fi lansate la sfârşitul acestui an, respectiv începutul anului 2008 şi vor purta amprenta calităţii şi inovaţiei de la Transavia, fiind produse de pionierat pe piaţa românească.
În 2006 cifra de afaceri a companiei a fost de 42 de milioane de euro, pentru 2007 estimându-se o majorare a acesteia cu 20%.


Despre NextCap

Despre Transavia
TRANSAVIA este o societate pe acţiuni cu capital privat românesc înfiinţată în anul 1991, care are ca obiect de activitate principal creşterea păsărilor, pornind de la producerea materialului biologic, producerea de furaje combinate, laborator pentru controlul materiilor prime şi furajelor, creşterea puilor pentru carne, abatorizare şi prelucrarea cărnii de pasăre, laborator de analiză a cărnii şi sfârşind cu activităţi de transport şi distribuţie, comercializarea de material biologic, furaje, produse şi semipreparate din carne de pasăre. În prezent societatea are o capacitate de creştere de 1.800.000 pui pe serie în 6,5 serii pe an, astfel realizându-se anual peste 30.000 tone carne viu. Compania TRANSAVIA realizează peste 85 tone de carne de pui pe zi, capacitatea totală de producţie a abatorului fiind de 50.000 tone pe an.
Compania Transavia şi-a consolidat poziţia de top în industria cărnii de pui din România, ca urmare a punerii în funcţiune unui nou complex de creştere a păsărilor, cu o capacitate anuală de aproximativ 8.000 tone carne de pasăre în viu. Situat la graniţa dintre judeţul Alba şi judeţul Cluj, în comuna Gligoreşti, complexul de creştere este cel mai mare complex din Transilvania, cu un număr de 13 hale de creştere dotate cu tehnologie de ultimă generaţie şi a fost inaugurat în luna mai 2006. La începutul anului 2007 a fost inaugurat şi facilitatea de creştere de la Miercurea Sibiului, cu o capacitate de 5.000 tone anual. Transavia înseamnă în prezent 14 locaţii dintre care 9 sunt ferme.
Producţia de carne de pasăre se realizează în conformitate cu standardele internaţionale în domeniu, având certificarea Sistemului de Management al Calităţii (SR EN ISO 9001/2001) şi a Sistemului de Management al Siguranţei Produsului Alimentar (HACCP). Produsele TRANSAVIA sunt analizate şi certificate de Centrul Naţional pentru Încercarea şi Expertizarea Produselor „Larex România” şi sub controlul autorităţilor sanitar-veterinare şi de mediu.
În toamna anului 2006, compania Transavia a fost distinsă cu titlul de “Furnizor al Casei Majestăţii Sale Regele Mihai I”.



Ana Livia Păun
ana@next.advertising.ro
Mobil: 0723 750 722

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/nextcap/fragedo-noul-brand-de-la-transavia-va-majora-cifra-de-afaceri-a-companiei-cu-20