La Iaşi, moda se aliază în lupta împotriva cancerului la sân

Iasi - 1 octombrie 2009

Comunicat tip General in Social

Sub mesajul „ROZUL NU ESTE NUMAI O CULOARE, ESTE O ATITUDINE” brandul ieşean NICHI CRISTINA NICHITA, alaturi de Fundaţia Renaşterea si Primăria Municipiului Iaşi, organizează Seara iluminării în roz, joi 1 octombrie, ora 19.00, la Palatul Roznovanu.

Evenimentul îşi propune să aducă în atenţia opiniei publice simbolul luptei împotriva cancerului la sân şi se va desfăşura concomitent în 11 oraşe ale ţării. Luna Octombrie este luna mondială de luptă împotriva cancerului şi a devenit deja o tradiţie, ca la 1 octombrie, o clădire - monument din ţară să se îmbrace în roz.
Colecţia „Renaissance” este mesajul de solidaritate al Cristinei Nichita, invitată din partea comunităţii locale să susţină şi să ducă mai departe mesajul campaniei roz.
Pentru campania împotriva cancerului de sân, Nichi Cristina Nichita a pregătit colecţia „Renaissance”, romantică, elegantă şi rafinată, sublimând liniile nostalgice ale deceniilor trecute şi influenţele actuale. Se regăsesc nuanţe şi accente din moda empire, din cinematografia hollywoodiana şi din moda minimalistă a deceniului 6.
In aceasta colecţie femeia este întotdeauna o „Primă Doamnă” stilată, întruchiparea graţiei şi a eleganţei.
Se abordeaza o tema contrast care este evidenţiată în colecţie prin materialităţi, texturi, croi şi cromatică.
Jocul de lumini si umbre creat de contrastul alb-negru este accentuat de nuante de roz, culoarea Campaniei.
Jocul texturilor subliniază bogaţia materialelor: brocard, jacqard, jerse, catifea, satin, voal, dantela, chantung, tafta.
In colecţia „Renaissance” detaliile au un loc remarcabil, fie că este vorba despre gulere tubulare, pliseuri, volane, nasturi imbrăcaţi, fie că este vorba despre fundiţa roz lait motivul întregii Campanii.
În prima parte a colecţiei sunt privilegiate ţinutele movie star reprezentate de costumele deux-pieces din brocard cu garnituri contrastante la baza gâtului şi la manşete. De remarcat este şi taiorul cu guler şal din jacqard alb cu buline negre la fel ca şi rochia din acelaşi material precum şi redingotă cu un inovator guler tubular.
A doua parte a colecţiei este dedicată rochiilor de seară. Sofisticate şi ample cu trenă lungă şi talie princessse, rochiile subliniază eleganţa materialului şi luxul detaliului.
Colecţia „Renaissance” este un compliment adresat femeilor stilate şi elegante care ştiu că moda este o faţetă a personalităţii.

Seara ILUMINĂRII ÎN ROZ va începe la ora 19.00, în faţa Primăriei Municipiului Iaşi. Programul serii cuprinde:
-Mesajul invitaţilor
-Startul ILUMINĂRII ÎN ROZ
-Momentul artistic oferit de Corul Filarmonicii „Moldova” Iaşi
-Prezentarea colecţiei „Renaissance”, semnată Cristina Nichita
-Cocktailul oferit de organizatori şi parteneri
Scopurile pe care şi le propune campania sunt : sensibilizarea opiniei publice în ceea ce înseamnă prevenirea cancerului la săn şi de col uterin, încurajarea femeilor să se prezinte periodic la controale şi sustinerea celor atinse de aceste maladii. Depistate precoce aceste boli pot fi învinse.
Modă şi muzică în lumina roz a Palatului Roznovanu, joi, 1 octombrie 2009, ora 19.00.

Despre Nichi Cristina Nichita

Bucuresti - Fashion House Outlet
Bucuresti - Calea Mosilor nr. 205
Iasi - Iulius Mall
Oradea - Lotus Market
Constanta - Bd. Tomis nr. 209
Piatra Neamt - Bd. Republicii nr. 10
Pitesti - Galeriile Praxis
Timisoara - Iulis Mall - basement
Suceava - Complex Bucovina - etaj 1
Suceava- Iulius Mall- parter
Baia Mare - Str. Gheorghe Sincai nr. 1
Ploiesti - Winmarkt Grand Center - parter
Sibiu - Promenada Mall
Cluj- Iulius Mall, parter
Anca Diaconita Bulhac
marketing@nichi.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/nichi-cristina-nichita/la-iasi-moda-se-aliaza-in-lupta-impotriva-cancerului-la-san