Agenţia de Online Marketing Webs9 susţine cauze sociale de anvergură internaţională

BUCURESTI - 23 mai 2013

Comunicat tip Administrativ / Management in Sanatate, Internet

Live site

Agenţia inovatoare de online marketing Webs9 , ce a intrat în 2012 şi pe piaţa din România, susţine campania anulă canadiană Defeat Depression în calitate de sponsor naţional oficial. Sprijinul oferit de echipa Webs9 se concentrează pe conceperea şi implementarea unei strategii comprehensive de marketing online, vizând comunităţile canadiene.

 Agenţia de Online Marketing Webs9 susţine campanii pentru cauze sociale cu recunoaştere şi susţinere globală. 

Alexa Tălpău

În luna septembrie anul trecut Webs9 îşi anunţa intrarea pe piaţa din România, având în spate o vastă experienţă dobândită pe piaţa nord-americană pentru care a oferit servicii de marketing online la standarde  internaţionale. Clienţii agenţiei Webs9 activează într-o varietate de domenii, precum  securitate, contabilitate, alimentaţie, servicii de suport IT şi multe altele. Totodată, agenţia susţine campanii pentru cauze sociale cu recunoaştere şi susţinere globală, printre care Mood Disorders Society of Canada şi Schizophrenia Society of Canada. Cel mai recent exemplu este sponsorizarea campaniei canadiene Defeat Depression ce se desfăşoară anual.

Implicarea agenţiei Webs9 ca sponsor naţional oficial al campaniei Defeat Depression se materializează printr-un efort susţinut de promovare online a evenimentului ce va avea loc pe data de 26 mai în peste 30 de comunităţi canadiene. În 2012 evenimentul a reunit mii de canadieni din diferite oraşe şi comunităţi, iar în acest an Webs9 are grijă ca evenimentul să ia proporţii şi mai mari, oferind o expunere cât mai ridicată în mediul online. Canalele alese pentru promovarea social media a evenimentului sunt Twitter şi Facebook – două dintre cele mai cunoscute reţele de socializare pentru utilizatorii online. Webs9 a reperat imediat potenţialul acestor canale pentru campania Defeat Depression, astfel încât a plusat pe implementarea unei strategii de social media incisive cu rezonanţă pe termen scurt si mediu.

„Campania de promovare Defeat Depression a fost concepută de la zero, fiind dezvoltată într-o perfectă colaborare cu iniţiatorii evenimentului şi implementată după o analiză atentă a factorilor ce ar fi putut influenţa negativ evoluţia acesteia”, a declarat Alexa Tălpău, Director de Marketing Online în cadrul Webs9. Implicarea agenţiei influenţează şi promovarea realizată de către gazdele evenimentului la nivel local. Mai exact, Webs9 oferă training şi suport acestora pe durata desfăşurării campaniei privind cele mai bune practici de promovare social media.

Toate aceste eforturi sunt pentru o cauză ce impactează comunitatea globală, nu doar cea canadiană.  Campania Defeat Depression are în vedere importanţa informării şi sensibilizării populaţiei în legatură cu afecţiunile psihice şi sănătatea mentală în general. Un loc central între aceste afecţiuni îl ocupă depresia care afectează 8% dintre canadieni, conform datelor oferite de Dr. Karen Cohen, CEO al Asociaţiei Psihologilor din Canada. Printre obiectivele campaniei se numară şi diminuarea stigmatizării celor care suferă de depresie în ideea creării unui mediu ce încurajează oamenii să ceară ajutorul şi să se trateze, dar şi strângerea de fonduri pentru susţinerea organizaţiilor locale ce oferă suport persoanelor suferinde.

Susţinerea online a evenimentului a primit recunoaşterea şi aprecierea întregii comunităţi Defeat Depression, Webs9 fiind prezentă în mass media canadiană şi pe toate materialele promoţionale realizate pentru această campanie.

Despre Magazu

Webs9 furnizează servicii de marketing online şi website development şi face parte din compania de dezvoltare software Omnisource Technologies, cu sediul central în New York. Portofoliul companiei acoperă o varietate de clienţi din diverse domenii: servicii de suport IT, servicii profesionale de contabilitate, organizaţii non-profit, produse medicale, alimentaţie, săli de fitness, designeri vestimentari, producători de saltele, magazine e-commerce etc. În România, agenţia a deschis primele birouri în Bucureşti şi în Braşov şi a demarat deja o serie de proiecte de promovare online pentru companii româneşti.