Intertel Communications derulează o nouă campanie de SMS marketing pentru Coca-Cola România

BUCURESTI - 13 mai 2008

Comunicat tip General in IT&C

Intertel Communications, prima companie de pe piaţa locală care a lansat servicii de SMS Marketing, furnizează pentru Coca-Cola România tehnologia necesară derulării campaniei “Câştigă la fiecare 90 de minute”, care se va desfăşura în perioada 5 mai - 29 iunie 2008.

Participanţii vor găsi sub eticheta sticlelor de Coca-Cola de 0.25 litri sau sub capacele sticlelor de Coca-Cola de 0.5 litri, un litru sau 2 litri, un cod alfanumeric de 8 caracatere, pe care trebuie să îl trimită la numărul de SMS 1871 (tarif normal în reţelele Orange, Vodafone, Cosmote şi Zapp). Se vor câştiga premii în valoare totală de peste un milion de euro plus TVA, constând în bilete la Euro 2008, televizoare LCD sau mingi de fotbal Adidas.

“Coca-Cola a susţinut dintotdeauna fotbalul, inspirând oamenilor pasiune, optimism şi bucurie de viaţă. Prin promoţia ‘Câştigă la fiecare 90 de minute’, vrem să recompensăm consumatorii Coca-Cola, iubitori ai fotbalului, oferindu-le şansa de a participa la Euro 2008. Promoţia ‘Câştigă la fiecare 90 de minute’ este doar continuarea unei tradiţii, prin care oferim premii surprinzătoare şi experienţe unice”, a declarat Elena Serban, Brand Manager Coca-Cola Ro/Md.

Pentru buna funcţionare a campaniei, echipa tehnică a Intertel va furniza soluţiile pentru derularea campaniei SMS Marketing, integrarea datelor cu cele din componenta web a proiectului, precum şi crearea unor centre zonale, care să permită gestiunea premiilor, urmărirea stocurilor, până la livrarea premiilor puse în joc.

“Ne onorează faptul că este al 3-lea an în care furnizăm servicii pentru Coca-Cola. Proiect după proiect am reuşit în mod autentic să ne dovedim performanţa şi profesionalismul şi să devenim furnizorul lor tradiţional pentru derularea de campanii SMS şi integrare cu soluţii online', a declarat Maia Novolan, director general Intertel Communication.

Echipa McCann care a lucrat la realizarea campaniei: Creatie: Titus Dumitrescu - Group Creative Director, Radu Pilat - Senior Copywriter, Radu Tinc - Senior Art Director, Monica Stanescu - Art Director; Client Service: Beatrice Iftimi - Group Account Director, Andrei Kaigorodov - Senior Account Manager Coca-Cola; Media: Victor Croitoru - Media Account Director, Sandina Vlad - Senior Media Planner; PR: Andreea Leonte – Account Director, Dorina Dragan – Account Manager; Strategie: Diana Ceausu – Strategic Planner; Productie: Tiberiu Munteanu - Head of A/V Production, Dan Hagiescu - Audio Video Producer.

Despre Online Business Services

Despre Intertel CommunicationsIntertel Communications este cunoscută pe piaţa românească pentru calitatea serviciilor interactive de tip full service, fiind specializată în numeroase platforme digitale - de la marketing interactiv / comunicare on-line de performanta şi mobile marketing, până la servicii de Call-center, Web design şi Web development, incluzând orice tip de mecanisme de campanii şi reactivări, integrari mixte de on-line şi off-line utilizând tehnologiile SMS, MMS, WAP, WEB, Bluetooth, Barcode şi Voce, follow-up campanii, fulfillment şi management de premii, având la baza o puternică expertiză tehnică şi experienţă în domeniu de peste şase ani. Printre clienţii tradiţionali ai companiei se numără: Coca-Cola HBC (Coca-Cola, Cappy, Sprite), Gazeta Sporturilor, Heineken România (Gosser, Heineken), Kanal D, Prima TV, PROCTER &GAMBLE (Duracell, Pampers, Braun), Real Hypermarket, Supercard (MOL, C-THRU, STR8), Unilever SCE (Axe, Dero, Omo, Rexona, Sunsilk).
Intertel Communications
office@intertel.ro