Viitorul Internetului in Romania din punct de vedere al informatiei de business nu este stralucit.
BUCURESTI - 11 mai 2004
Comunicat tip General in IT&C
In prezent, majoritatea companiilor romanesti si-au facut site-uri doar pentru a fi pe Internet, fara sa se gindeasca la utilitatea paginilor virtuale.
Presedintele companiei OpenLink Networks, Flaviu Radulescu ( 23 de ani, student la Facultatea de Marketing din cadrul ASE ) CONSIDERA CA SITE-UL UNEI COMPANII INSEAMNA MARKETING, ESTE UN MIJLOC DE INFORMARE. oamenii inta pe Internet pentru a afla mai multe detalii despre un produs, servicii sau o firma. Majoritatea firmelor din Romania nu stiu ce inseamna Internet si ce inseamna un site bun. Unii cred ca pliantul firmei trebuie pus pe Internet ca site al firmei.
Un site bun trebuie sa tina cont de aspectul functional. Cit timp utilizatorul de Internet, care este un potential consumator nu gaseste toate raspunsurile la intrebarile sale referitor la un anumit produs sau serviciu, nu va avea niciodata incredere in acel site. Un site care te la sa in ceata atunci cind ai nevoie de informatii despre garantia unui produs sau alte amanunte, este un site prost.
Despre OpenLink Networks
In momentul de fata, firmele mari au inceput sa-si schimbe strategiile de marketing, facind comenzi la firmele de web design pentru refacerea site-urilor. O companie mare are multa informatie de transmis, multe mesaje de comunicat. Web-ul ii permite sa-si formeze o imagine de companie transparenta.
Daniel Todoran,
consilier de presa
tel. 0721.79.56.20
daniel@openlink.ro
- OPENLINK NETWORKS
-
Pagina contact: Contact OPENLINK NETWORKS