Optical Investment Group devine cel mai mare jucator de pe piata de optica medicala din Romania

BUCURESTI - 21 iulie 2021

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Monden / Lifestyle, Sanatate, Retail

Optical Investment Group devine cel mai mare jucator de pe piata de optica medicala din Romania prin fuziunea prin absorbtie a companiilor Optical Network SRL, Optiplaza SRL, Mann Optic si Optic Planet. In urma acestei fuziuni, Optical Investment Group detine cea mai mare retea de optica medicala din Romania, cu o cota de piata de aproximativ 10% si 102 magazine in 29 de localitati din tara: 77 de magazine OPTIblu, 23 magazine Optiplaza si 2 magazine de nisa pe segmentul premium market, sub numele O51, in Bucuresti. Toate cele 102 magazine, atat cele stradale cat si cele amplasate in centre comerciale, cuprind cabinete dotate cu echipament ultra-modern pentru masurarea dioptriilor si adaptari de lentile de contact. Compania este prezenta, de asemenea, si in sectorul de e-commerce, detinând 2 magazine online optiblu.ro si optiplaza.ro. Cifra de afaceri consolidata a companiilor care sunt astazi incorporate in OIG, a fost de peste 105 milioane de lei in 2020.

Raluca Cimpianu CEO Optical Investment Group

Raluca Cimpianu CEO Optical Investment Group

"In 2021, vom continua consolidarea retelei de retail de optica medicala existente, urmarind o crestere a afacerilor de 30%. Vom investi constant in evolutia noastra si a angajatilor nostri, ca si pana acum, urmarind cu atentie inclusiv oportunitatile de achizitie a altor magazine. In cei aproape 17 de ani de activitate, am inovat constant si am adus, in premiera, nenumarate marci de produse pe piata din Romania. Intr-un an in care provocarile au fost mari din punct de vedere financiar, noi am ales sa mizam pe unitate, pe valoarea lui „Impreuna”. Echipele de optometristi, opticieni si consilieri de vanzari, cu un inalt grad de profesionalism, si-au dat mana si vor lucra de acum sub aceeasi umbrela pentru a identifica si raspunde nevoilor tuturor clientilor nostri” , a declarat Raluca Cimpianu, CEO al Optical Investment Group.

Fuziunea transforma Optical Investment Group intr-o organizatie competitiva, flexibila, bine pozitionata pentru o crestere accelerata si solida din punct de vedere financiar, cu o mare capacitate de a face fata provocarilor aduse de pandemie si a celor de pe piata de optica medicala din Romania. Toti angajatii Optical Network si Optiplaza au devenit angajati ai Optical Investment Group, compania avand doua sedii, in Bucuresti si la Brasov.

Pana in luna august 2020, reteaua Optical Investment Group detinea 5 lanturi de magazine – OPTIblu, Klarmann, O51(Optical Network) si Optiplaza si Optica Express (Optiplaza). La sfarsitul lunii septembrie 2020, s-a finalizat procesul de rebranding al magazinelor in urma caruia au ramas 3 lanturi de magazine: Optiblu, Optiplaza si O51.

In acest moment, Optical Investment Group are 700 de angajati, o echipa puternica de manageri si peste 150.000 de clienti fideli activi, numar care creste constant datorita serviciilor de calitate, aparaturii moderne cu care sunt dotate cabinetele medicale si specialistilor in optica medicala.

Despre Optical Investment Group

OPTIblu este o retea de magazine de optica medicala prezenta pe piata din 2004. In acest moment, este brandul cu cele mai multe magazine de profil din Romania, cu peste 77 de magazine in Bucuresti si in tara. Oferind produse best-seller, tehnologii high-tech, materiale eco-friendly, branduri de nisa sau colectii 100% handmade, OPTIblu a reusit mereu sa fie prima alegere a consumatorilor.

OPTIblu este singurul lant de retail premiat din Romania.  Printre certificarile obtinute se numara “Marca numarul 1 in Romania pentru Calitate in domeniul optica medicala”, medaliile QUDAL 5 stele pentru calitate (2016-2017 si 2018-2019) si  Best BUY Awards  pentru un magazin de optica cu cel mai bun raport calitate-pret (2017-2018 si 2020-2021)

Optiplaza a dezvoltat din 2004 o retea care, in prezent, numara 23 magazine care ofera mixul perfect de sanatate a ochilor si un simt al modei de necontestat. Optiplaza scurteaza distanta dintre a vedea bine si a te vedea bine, oferind clientilor sai produse specifice (rame de vedere, ochelari de soare si accesorii de la peste 50 de branduri celebre, lentile pentru ochelari de vedere, lentile de contact, ochelari de soare si accesorii) gandite pentru a crea impresii de neuitat. Cumparaturile la Optiplaza sunt o experienta completa si unica, din momentul in care clientul paseste in magazin si pana ajunge sa provoace perceptia lumii cu stilul sau.

O51 | Image Matters a fost proiectat astfel incat sa ofere clientilor un mix de inovatie, branduri de lux, design si performanta. Magazinele sunt construite din materiale futuriste, cu detalii de design ultra rafinate, in timp ce iluminarea subtila a politelor pune in valoare fiecare pereche de ochelari.  La O51 exista ceva pentru cei curajosi, clasici, excentrici, idealisti sau minimalisti.