Cifra de afaceri a Optima Group a crescut cu 42% ȋn 2015

BUCURESTI - 3 iunie 2016

Comunicat tip General in IT&C

Optima Group a ȋncheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 4,8 milioane de lei, ȋn creştere cu peste 40% faţă de anul 2014. In anul 2015 ni s-au alăturat peste 30 de clienţi noi din diferite domenii de activitate, cum ar fi bricolaj, financiar, FMCG, fashion sau domeniul public. Printre aceşti clienţi se numără Brico Depot, Allianz Tiriac, Piraeus Bank, Marks & Spencer, Nissa, Marrionaud, Intersnack, Starbucks, Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor sau Societe Generale European Business Services.
Tot ȋn anul 2015, ca un pas normal ȋn dezvoltarea companiei, Optima Group a finalizat un proces de schimbare a identităţii sale vizuale, prin adoptarea unei noi sigle şi modificarea site-ului propriu. ”Ne dorim ca Optima să devină un brand care să reprezinte garanţia completă a soluţiilor şi serviciilor oferite, ceea ce ne obligă să creştem ȋn fiecare an nivelul standardelor noastre de calitate.
De peste 14 ani, investim constant ȋn soluţii software bazate pe cele mai noi tehnologii, ȋn relaţia cu clienţii şi partenerii noştri, ȋn extinderea prezenţei atât ȋn România, cât şi pe pieţele internaţionale, ȋn organizarea internă şi ȋn echipa Optima. Pentru anul 2016, dorim să continuăm aceste eforturi susţinute şi ne propunem o creştere a cifrei de afaceri cu circa 20% faţă de anul 2015”, a declarat domnul Gabriel Chiva, Managing Partner Sales & Marketing - Optima Group.

Cifra de afaceri a Optima Group a crescut cu 42% ȋn 2015

COMUNICAT DE PRESĂ OPTIMA GROUP – 2 IUNIE 2016

Cifra de afaceri a Optima Group a crescut cu 42% ȋn 2015

Optima Group a ȋncheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 4,8 milioane de lei, ȋn creştere cu peste 40% faţă de anul 2014. In anul 2015 ni s-au alăturat peste 30 de clienţi noi din diferite domenii de activitate, cum ar fi bricolaj, financiar, FMCG, fashion sau domeniul public. Printre aceşti clienţi se numără Brico Depot, Allianz Tiriac, Piraeus Bank, Marks & Spencer, Nissa, Marrionaud, Intersnack, Starbucks, Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor sau Societe Generale European Business Services.

Tot ȋn anul 2015, ca un pas normal ȋn dezvoltarea companiei, Optima Group a finalizat un proces de schimbare a identităţii sale vizuale, prin adoptarea unei noi sigle şi modificarea site-ului propriu. ”Ne dorim ca Optima să devină un brand care să reprezinte garanţia completă a soluţiilor şi serviciilor oferite, ceea ce ne obligă să creştem ȋn fiecare an nivelul standardelor noastre de calitate.

De peste 14 ani, investim constant ȋn soluţii software bazate pe cele mai noi tehnologii, ȋn relaţia cu clienţii şi partenerii noştri, ȋn extinderea prezenţei atât ȋn România, cât şi pe pieţele internaţionale, ȋn organizarea internă şi ȋn echipa Optima. Pentru anul 2016, dorim să continuăm aceste eforturi susţinute şi ne propunem o creştere a cifrei de afaceri cu circa 20% faţă de anul 2015”, a declarat domnul Gabriel Chiva, Managing Partner Sales & Marketing - Optima Group.

Despre Optima Group

Fondată ȋn anul 2002, Optima Group este una dintre cele mai importante companii specializate ȋn dezvoltarea de soluţii software mobile şi furnizarea de servicii de inventariere, cu sedii ȋn Bucuresti şi Cluj Napoca. Soluţiile şi serviciile Optima eficientizează zilnic activitatea unor organizaţii importante din Romania şi din alte ţări, precum URSUS Breweries, British American Tobacco, Sephora, Interbrands Marketing&Distribution, BRD, Carrefour, Rio Bucovina, Telekom, Ministerul de Finanţe, Ministerul Culturii, etc.

 

Mai multe detalii despre Optima Group puteti obţine pe www.optima.ro

Persoana de contact:  Gabriel Chiva, gabriel.chiva@optima.

Despre Optima Group

Având sediul central la Bucureşti şi punct de lucru la Cluj, Optima Group este un integrator de sistem dinamic, cu competenţe dovedite de-a lungul ultimilor ani pentru soluţii complete de mobilitate, coduri de bare şi soluţii pentru managementul afacerii (inclusiv soluţii de Business Intelligence). Compania este certificată ISO 9001:2001 şi este înregistrată pe cel mai înalt nivel în programul de parteneriat al corporaţiei Microsoft, respectiv Microsoft Certified Gold Partner.

Taguri: optima group
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/optima-group/cifra-de-afaceri-a-optima-group-a-crescut-cu-42-n-2015