În vreme de criză, Optima Group îşi creşte business-ul în primul semestru din 2009 cu 50%

BUCURESTI - 14 iulie 2009

Comunicat tip General in IT&C

În contrast cu evoluţia generală a economiei, Optima Group, cu activităţi în domeniul soluţiilor IT de eficientizare a proceselor, îşi bugetează creştere de 50% pentru 2009.

În vreme de criză, Optima Group îşi creşte business-ul în primul semestru din 2009 cu 50%

În conjuctura economică actuală, în care societăţile din majoritatea sectoarelor economice operează reduceri de costuri şi îşi ajustează în jos previziunile financiare, există şi excepţii. Optima Group (www.optima.ro), una din principalele societăţi specializate în oferirea de soluţii complete pentru automatizarea şi eficientizarea proceselor economice, a realizat în primele 6 luni din anul 2009 o cifră de afaceri de aproximativ 400.000 Euro, cu 45% mai mult decât în perioada similară a anului trecut, bugetul pentru anul 2009 fiind de 900.000 EUR, cu 50% mai mult decât volumul din anul anterior.
Cea mai mare pondere din cifra de afaceri o reprezintă proiectele de automatizare a vânzărilor, bazate pe soluţia etalon în domeniu Optimal Sales & Merchandising, care totalizează 40% din volumul de activitate al companiei, urmate de proiectele de gestionare a patrimoniului, soluţia Optimal Fixed Assets, lider în acest domeniu pe piaţă, aducând 30% din cifra de afaceri. Optima Group derulează proiecte şi în domeniul gestionării activităţii depozitelor, eficientizare a activităţii lucrătorilor mobili şi EDI.
Printre clienţii la care s-au realizat implementări în primul semestru 2009 se numără companii şi instituţii importante din diverse sectoare de activitate, precum: Interbrands Marketing & Distribution, Andip Distribution, Carrefour România, Radiocom, Agenţia Naţională pentru Administrare Fiscală, Chance Călăraşi, Direct Piteşti. Pot fi menţionate şi extinderi importante ale soluţiilor existente la Ursus Breweries şi Intesa San Paolo Bank.

Despre Optima Group

Având sediul central la Bucureşti şi punct de lucru la Cluj, Optima Group este un integrator de sistem dinamic, cu competenţe dovedite de-a lungul ultimilor ani pentru soluţii complete de mobilitate, coduri de bare şi soluţii pentru managementul afacerii (inclusiv soluţii de Business Intelligence). Compania este certificată ISO 9001:2001 şi este înregistrată pe cel mai înalt nivel în programul de parteneriat al corporaţiei Microsoft, respectiv Microsoft Certified Gold Partner.
“Soluţiile dezvoltate de Optima Group se bazează în bună masură pe dispozitive mobile şi pe coduri de bare - domenii în care ne-am dezvoltat competenţe foarte bune de-a lungul timpului, dar şi pe instrumente de BI .
Proiectele de eficientizare a proceselor derulate de compania noastră au drept rezultat reduceri măsurabile de costuri şi beneficii importante legate de creşterea eficienţei angajaţilor, trasabilitate, interoperabilitate şi acces rapid la informaţiile critice. Portofoliul de clienţi pe care l-am dobândit în cei 7 ani de activitate dovedeşte că soluţiile noastre sunt soluţii mature, complexe şi care permit o personalizare rapidă pe specificul de activitate al oricărui client.
Rezultatele financiare din primele 6 luni din 2009 sunt obţinute ca rezultat al unei munci sustinute, bazate în primul rând pe respectul faţă de clienţii noştri; vom continua să acordăm maximă atenţie satisfacţiei acestora astfel încât să avem o relaţie pe termen lung care să fie benefică de ambele părţi. ”
a spus Gabriel Chiva, Managing Partner Sales & Marketing, Optima Group.

Gabriel Chiva
Managing Partner – Sales & Marketing
Optima Group SRL
Bd. Ferdinand 140, Sector 2, Bucureşti
Telefon: 021-252.60.64
Fax: 021-252.60.65
Mobil: 0740.24.24.24

gabriel.chiva@optima.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/optima-group/in-vreme-de-criza-optima-group-isi-creste-business-ul-in-primul-semestru-din-2009-cu-50