3 Metode prin care ORGANIZATORII de EVENIMENTE pot sa atraga sponsori pentru a-si lansa ideile pe banii altora

BUCURESTI - 10 decembrie 2015

Comunicat tip Administrativ / Management in Arta & Entertainment, Afaceri, Turism, HoReCa, Cursuri

Live site

Odata cu lansarea Problem Solving Academy, Optimum Communication ofera un curs de creativitate in marketingul prin eveniment cadou pentru toti cei care adora sa organizeze evenimente. Cursul este in format video si se compune din 3 parti.

Logo Problem Solving Academy

Logo Problem Solving Academy

 Multumeste pentru probleme. Daca ele erau mai putin dificile, altcineva, mai putin pregatit, ti-ar fi putut lua job-ul. 

Jim Lovell

Pentru ca este nedrept ca toti cei carora le place sa organizeze evenimente, sa depinda de comenzi ocazionale si sa li se ceara mereu pretul cel mai mic, pentru serviciile oferite, de vreme ce s-a demonstrat ca printr-un eveniment poti dubla sau multiplica profitul oricarui gen de afacere, pornim de la premiza ca nu exista organizator de evenimente, care sa nu fie suficient de creativ.

Invatand sa-i educi pe ceilalti, ca nu pot sustine afaceri in secolul XXI, folosind in continuare marketingul secolului trecut si, mai ales, cum li se poate schimba viata, daca ar aplica “cu talent”, Marketingul Prin Eveniment, am adus in atentie 3 secvente hotaratoare, atat in decizia de cumparare a unui concept de eveniment, dar si de sponsorizare a unei asemenea idei.

Ce vei descoperi in aceste 3 minicursuri video cadou:

(Mergi la baza paginii acestui comunicat, unde este integrat minicursul in format video)

Care este schimbarea majora in marketingul prin eveniment

De ce este vital sa stim secretele acestei schimbari

Cum se aplica acestea incepand chiar de maine

Astronautul Jim Lovell are o vorba, care completeaza ideea de a nu ramane blocati in fata unei probleme si spune:

“Multumeste pentru probleme. Daca ele erau mai putin dificile, altcineva, mai putin pregatit, ti-ar fi putut lua job-ul.”

De aceea, speram ca, odata ce vei parcurge secretele pe care le vei primi, sa-ti infloreasca un alt zambet pe buze, gandindu-te la concurentii tai.

Speram sa nu existe persoane care sa spuna ca sunt afaceri si domenii carora nu li se prea potriveste marketingul prin eveniment, pentru ca va trebui sa punem prinsoare, pe o miza mare, ca vor pierde si nu numai ca vor pierde, dar vor fi atat de uimiti, incat vor regreta, ca nu s-au gandit niciodata ca s-ar fi detasat major de competitie cu astfel de strategii.

O zi inspirata iti dorim!

Daca nu vezi direct de aici acest video, urmareste acest link in browser-ul tau:

http://www.problemsolvingacademy.ro/matvid.php

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/optimum-communication-srl/3-metode-prin-care-organizatorii-de-evenimente-pot-sa-atraga-sponsori-pentru-a-si-lansa-ideile-pe-banii-altora