A II-A VENIRE A MARKETINGULUI

BUCURESTI - 28 martie 2012

Comunicat tip General in Administratie Publica, Constructii, Educatie / Cultura, Media / Publicitate, Turism

Analizand peste 650 de clienti in 16 ani, rezultatele ma conduc catre o singura concluzie din perspectiva comunicarii integrate de marketing coroborata cu nivelul de pregatire in comunicare al antreprenorilor si angajatilor si anume ca, datorita migrarii catre online, marketingul prin continut / content marketingul devine prioritar in strategiile companiilor care percep corect importanta acestui lucru.

A II-A VENIRE A MARKETINGULUI
 Trebuie sa faci astazi lucrurile pe care altii nu le vor face, ca sa poti avea maine lucruri pe care altii nu le vor avea. 

anonim

Iti trebuie chiar mai putin de 16 ani de experienta in comunicare integrata de marketing, ca sa descoperi ca aproape fiecare vector care o compune s-a redefinit de aproape 3 ori. Tocmai pentru ca principiile marketingului se redefinesc datorita mijloacelor si conjuncturii economice, cu o cadenta asemenatoare, adica de 5-6 ani, acest lucru nu mai poate fi de mirare. Ca urmare, se subinteleg si o a II-a venire a PR-ului, o a II-a venire a responsabilitatii sociale, o a II-a venire a advertising-ului s.a.m.d.

Din perspectiva capitalizarii tuturor actiunilor de comunicare, astfel incat fiecare cent sa fie strategic investit, momentul economic cere mai mult ca oricand focusarea pe client si perceptiile lui si nu doar crearea de imagine de dragul unei imagini seci si repetitive obtinute prin intoxicare cu omniprezenta.

Acum cand criza economica isi pune aspru amprenta pe comportamentul de cumparare al fiecaruia dintre noi, practic nu se recomanda sa renuntam la branding, ci sa-l privim tot mai strategic. Nu degeaba managerii marilor companii multinationale sunt monitorizati in aplicarea managementul capitalului de brand in paralel cu realizarea target-urilor de vazari.

Gasiti in continuare cealalta jumatate a acestui articol si un altul in blogul incorporat site-ului www.optimum-communication.ro la adresele:

http://www.optimum-communication.ro/ro/a-ii-a-venire-a-marketingului

http://www.optimum-communication.ro/ro/tablourile-de-ansamblu--singurele-cu-efect-terapeutic-pentru-afaceri

Adrian Stavriu