Brandul yETIC, uriasul disparut

BUCURESTI - 4 aprilie 2012

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, ONG, CSR

Deloc putini au fost cercetatorii si antropologii care s-au pornit pe urmele lui Yeti, omul zapezilor.
Scotocind printre ramasitele legendei bietului yETIC..., brandul blamat de consumeristii de profesie si de propovaduitorii acestui fenomen, incercam sa fac putina lumina in “criza de economie” himalaiana :)..., ca sa zicem asa, adica locul unde speram sa nu se sfarseasca exodul celor atinsi de downshifting.

Tot din curiozitate, sper eu molipsitoare, am identificat cateva parghii strategice de responsabilitate sociala, bine argumentate si folositoare, pentru ca sederea noastra in mediul urban sa nu ajunga chiar atat de rapid o autentica grupare de partizani in lupta pentru o stare de normalitate.

Va invit sa cititi articolul despre utilitatea brandului etic folosind link-ul de mai jos:

http://www.optimum-communication.ro/ro/brandul-yetic--uriasul-adevar

Adrian Stavriu

Trainer in strategii de CSR

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/optimum-communication-srl/brandul-yetic-uriasul-disparut