10 milioane de romani sunt clienti Orange

BUCURESTI - 10 martie 2008

Comunicat tip General in IT&C

Orange Romania anunta astazi atingerea pragului de 10 milioane de clienti.

Aceasta crestere a fost posibila datorita preocuparii companiei pentru calitatea serviciilor oferite in cei peste 10 ani de activitate pe piata locala. In ultimii trei ani, numarul clientilor Orange a crescut cu peste 5 milioane, o evolutie remarcabila atat pentru Romania cat si la nivelul grupului France Telecom.

Orange isi propune sa continue sa anticipeze tenditele si sa inoveze prin serviciile pe care le lanseaza, prin ofertele adaptate exigentelor clientilor si sa le ofere acestora cea mai buna experienta de comunicare. In 2007, Orange a extins reteaua de broadband mobil, iar acum ofera clientilor sai servicii de acces mobil la internet la viteze 3G+ de pana la 7,2 Mbps pentru downlod si 1,46 Mbps pentru upload. Anul acesta Orange va continua sa investeasca in dezvoltarea serviciilor de date mobile si va mari viteza de transfer al datelor pana la 14,4 Mbps.

Pentru a fi mai aproape de clienti, Orange a dezvoltat o retea de magazine care numara in prezent 76 de locatii proprii si aproape 1.000 de magazine partenere, iar pentru a le oferi oricand acestora asistenta si consiliere profesionista, 800 de asistenti raspund zilnic solicitarilor primite la Serviciul Clienti.

Forta si atractivitatea brandului Orange reprezinta un alt factor semnificativ care a contribuit la succesul companiei. Studiile de brand arata ca toti indicatorii specifici unui brand solid au continuat sa inregistreze cresteri importante in ultimele trimestre. De exemplu, in cazul indicatorului first choice, care desemneaza prima alegere a consumatorului in cazul in care ar achizitiona din nou servicii de telefonie mobila, Orange este ales de una din doua persoane.

„10 milioane de clienti, adica aproape jumatate din populatia Romaniei, este o realizare extraordinara pentru Orange, care ne bucura si ne responsabilizeaza in acelasi timp. Dorim sa multumim clientilor nostri pentru increderea in brandul Orange si sa le oferim in continuare cele mai bune servicii, fie ca sunt clienti persoane fizice, intreprinderi mici si mijlocii sau mari companii”, a declarat Richard Moat, CEO Orange Romania.





the future’s bright, the future’s Orange

Despre Orange Romania S.A.

despre Orange Romania

Orange este lider de piata in Romania cu 9,8 milioane de clienti la sfarsitul anului 2007 si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume.

La sfarsitul anului 2007, Orange Romania a avut venituri de 1,234 miliarde de euro, in crestere cu 24% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde in prezent 75 de locatii in toata tara.

Orange Romania ofera o gama larga de servicii de comunicatii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, EDGE, 3G, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din Romania care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzand TV Live.

Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.

Amalia Fodor, PR Manager
PR@orange.ro