8 milioane de romani vorbesc Orange

BUCURESTI - 3 ianuarie 2007

Comunicat tip General in IT&C

Pe 28 decembrie 2006, Orange a anuntat ca a atins pragul de 8 milioane de clienti, ceea ce demonstreaza ca liderul pietei de telecomunicatii ramane operatorul favorit al romanilor. Cresterea numarului de clienti cu 500.000 in trimestrul al patrulea fata de sfarsitul trimestrului al treilea al anului subliniaza ca Orange Romania isi continua dezvoltarea accelerata. Pe parcursul lui 2006 Orange a inregistrat o evolutie semnificativa atat din punctul de vedere al numarului de clienti cat si al veniturilor, care vor ajunge anul acesta la peste 1 miliard de euro. Pentru a putea mentine standardele de calitate, operatorul a facut anul acesta angajari masive, numarul angajatilor crescand la peste 2.400 fata de 2.000 de angajati cat avea la sfarsitul anului 2005.

Orange Romania va acorda clientului cu numarul 8 milioane un sejur de 8 zile pentru 2 persoane, intr-un oras, la alegere, din urmatoarele 8 tari europene: Franta, Anglia, Germania, Olanda, Spania, Italia, Austria sau Elvetia. Clientul Orange cu numarul 8 milioane si in acelasi timp castigatorul acestui sejur este domnul Chiric Mirel, din judetul Giurgiu.

Orange Romania a anuntat, de asemenea, ca a reusit sa-si atinga obiectivul de a extinde acoperirea 3G in 20 de orase, in completarea retelei EDGE care a fost extinsa in luna noiembrie la nivel national.

'Orange este lider de piata atat in ceea ce priveste numarul de clienti cat si in ceea ce priveste valoarea veniturilor. Orange Romania intra in noul an si in Uniunea Europeana cu 8 milioane de clienti. Le multumim celor care au ales Orange si le uram sarbatori fericite si un an nou cu multe impliniri. Atingerea pragului de 8 milioane de clienti este un stimul pentru a continua eforturile de a oferi cele mai bune servicii clientilor nostri, de a imbunatati eficienta operationala si de a mari capacitatea retelei”, declara Richard Moat, CEO Orange Romania.

Despre Orange Romania S.A.

despre Orange Romania
Orange este lider de piata in Romania cu 8 milioane de clienti la sfarsitul anului 2006 si este parte a Grupului Orange una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, fiind prezenta in 18 tari.
La sfarsitul anului 2005, Orange Romania a avut o cifra de afaceri de 870 milioane EUR si 6.8 milioane de clienti, inregistrand cea mai mare crestere a bazei de abonati si venituri dintre operatorii din Romania. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde pana acum 42 de locatii in toata tara.
Orange Romania ofera o gama larga de servicii de comunicatii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, 3G, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din Romania care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzand Live-TV.
Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul Orange are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.

Amalia Fodor, PR Manager
PR@orange.ro