Brandul Orange sarbatoreste 10 ani de prezenta in Romania

BUCURESTI - 5 aprilie 2012

Comunicat tip General in IT&C, Media / Publicitate, ONG, Internet, CSR

Orange implineste astazi 10 ani de la lansarea brandului pe piata din Romania. Sub deviza unui brand care ofera servicii simple, inovatoare si accesibile, Orange s-a integrat natural in activitatea clientilor si a adus in premiera servicii si produse inovatoare, menite sa le faca viata mai usoara.

Brandul Orange sarbatoreste 10 ani de prezenta in Romania

Toate aceste demersuri s-au reflectat in rezultatele obtinute inca din primii ani de dupa rebranding, cand Dialog si ALO au devenit Orange. Astfel, estimarile companiei prognozate pentru urmatorii ani au fost depasite prin cresterea semnificativa a numarului de clienti ajungand ca, la finalul anului 2003, numarul de clienti sa fie cu 50% mai mare fata de 2002, iar in 2004 cu 123%.

Compania se ghideaza dupa cinci valori importante, care se regasesc in toate actiunile pe care intreprinde. Orange este simplu, deschis, surprinzator, dinamic si onest.  De-a lungul celor 10 ani Orange a lansat mai multe premiere in Romania, printre care se numara programul Orange Thank You, serviciul MMS, Orange film, tehnologia 3G, oferta pentru juniori si cea pentru seniori, serviciul HD Voice si cea mai mare viteza de internet mobil de 43,2 Mbps.

Astazi, cu ocazia acestei aniversari, Orange porneste o campanie care completeaza programul intern de voluntariat „tu pentru comunitate” prin care acorda o zi libera pe an angajatilor care doresc sa se implice in actiuni de voluntariat. Astfel, cei care sustin si contribuie la dezvoltarea comunitatii pot alege proiecte sociale, din domenii precum educatie, cultura, sanatate sau mediu. Aceasta initiativa face parte din strategia de responsabilitate sociala a companiei si incurajeaza angajatii sa se inscrie in proiecte pe care Orange le sustine deja sau sa propuna activitati de voluntariat compatibile cu preferintele lor.

 „Orange reprezinta atat pentru angajati, cat si pentru clientii nostri un brand dinamic si deschis, cu valori pe care le transpunem in activitatile zilnice. Ne-am dorit ca aniversarea celor 10 ani de brand Orange in Romania sa reprezinte mai mult decat o sarbatorire si sa vorbeasca despre valorile noastre. Prin acest program de voluntariat vom sustine comunitatea locala si vom contribui nu doar financiar sau prin produsele oferite, ci si cu timpul si experienta noastra.” a declarat Jean-Francois Fallacher, CEO Orange Romania.

 

today changes with Orange

Despre Orange Romania S.A.

Orange este lider de piata in Romania cu 10,262 milioane de clienti si venituri de 937 milioane de euro la 31 decembrie 2011. Orange este parte a grupului Orange-France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 226 milioane de clienti pe cinci continente. Orange ofera o gama extinsa de solutii de comunicatii clientilor sai, atat utilizatori individuali, cat si companii, de la servicii de baza pana la servicii integrate de voce si date fixe si mobile.
Mai multe detalii despre produsele si serviciile companiei sunt disponibile pe www.orange.ro.