noul magazin online creste traficul web si vanzarile Orange

BUCURESTI - 12 august 2009

Comunicat tip General in IT&C

La două luni de la relansarea magazinului online Orange, noua versiune îmbunătăţită a generat vânzări de 12 ori mai mari decât în perioada iunie-iulie a anului 2008. Numărul vizitatorilor unici ai magazinului online a crescut de peste 5 ori, iar numărul paginilor vizitate s-a dublat în iunie şi iulie 2009 comparativ cu perioada similară a anului precedent.

Magazinul online atrage lunar 50% din vizitele de pe www.orange.ro. Cea mai vizitată secţiune este cea a telefoanelor mobile, cu o pondere în iulie de 63% din totalul paginilor vizitate în magazinul online. În luna iulie, clienţii au căutat cel mai frecvent informaţii despre iPhone 3GS, cu o pondere a accesărilor de 24%, următoarele modele în topul accesărilor fiind Samsung C3050, Nokia 3600, Samsung S5600 şi Nokia 5800 cu câte 3-4% fiecare.

Clienţii sunt din ce în ce mai atraşi de posibilitatea achiziţionării unui telefon mobil în ofertele online dedicate. Astfel, cel mai bine vândut telefon din luna iunie a fost modelul LG KP501 Cookie în oferta Best Deal, iar în iulie în vârful clasamentului de vânzări online s-a poziţionat Nokia 2330, disponibil exclusiv prin acest canal. Accesoriile cele mai populare sunt cele pentru noul smartphone iPhone 3GS: cabluri de date, căşti bluetoooth, huse şi încărcătoare.

Printre iniţiativele care au contribuit la creşterea vânzărilor online în ultima lună se numără lansarea în avanpremieră a comenzii pentru iPhone 3GS şi promoţia inedită prin care temperatura exterioară se transformă în reduceri pentru clienţii care cumpără produse din magazinul online Orange. În cadrul promoţiei de vară cea mai mare reducere acordată clienţilor a fost de 13%, pe 28 iulie, când temperatura a atins 38°C şi numărul comenzilor a fost de 3 ori mai mare decât media zilnică. „Până în acest moment promoţia a înregistrat rezultate foarte bune, în concordanţă cu obiectivele, şi a inversat curba descrescătoare a sezonalităţii cu care se confruntă majoritatea magazinelor în perioada verii. Din acest motiv am decis să prelungim perioada promoţiei canicula face bine la reducere până la sfârşitul lunii august”, a declarat Andreea Beleneş, Online Manager la Orange România.

Succesul proiectelor din acest an susţine strategia Orange de poziţionare ca un jucător relevant pe piaţa online din România. În perioada următoare Orange va lansa noi proiecte pentru clienţii care îşi doresc ca modalitatea de achiziţie online să fie cât mai simplă iar produsele şi serviciile oferite prin acest canal cât mai tentante.


together we can do more

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/orange-romania-s-a-/noul-magazin-online-creste-traficul-web-si-vanzarile-orange