reduceri de tarife cu până la 58% la noile opţiuni Travel Data

BUCURESTI - 3 iunie 2010

Comunicat tip General in IT&C

Orange lansează mâine, 4 iunie, noile opţiuni Travel Data la tarife cu până la 58% mai avantajoase pentru clienţii care utilizează serviciile de e-mail şi internet mobil în roaming, atunci când călătoresc în ţările Uniunii Europene şi în Elveţia.

Abonaţii Orange pot alege, în funcţie de traficul de date dorit, una dintre opţiunile Travel Data cu trafic inclus de 10 MB, 20 MB sau 50 MB la 8 euro, 15 euro şi respectiv 30 de euro (TVA inclus). După consumarea traficului de date inclus, opţiunea aleasă se reactivează automat atunci când se iniţiază o nouă conexiune de date, astfel încât clienţii vor continua să beneficieze de tarifele avantajoase din cadrul opţiunii.

De exemplu, în cazul în care clientul alege opţiunea Travel Data cu 10 MB la 8 euro şi consumă 18 MB atunci când se află în roaming în Uniunea Europeană sau în Elveţia, va plăti 16 euro, adică mai puţin de 1 euro/MB, graţie reactivării automate a opţiunii.

Noile opţiuni sunt concepute astfel încât clienţii să poată folosi cu încredere serviciile de e-mail, de navigare pe internet şi de accesare a reţelelor sociale atunci când se află în străinătate, având siguranţa că ştiu ce costuri vor regăsi pe factură la întoarcerea acasă.

“Prin conceptul de reactivare automată a opţiunilor, unic în România, noile pachete Travel Data oferă o soluţie flexibilă şi eficientă din punctul de vedere al costurilor pentru serviciile transfer de date în roaming, adaptată atât nevoilor clienţilor business cât şi ale utilizatorilor individuali”, a subliniat Irina Pană, Wholesale, International & Regulatory Affairs Manager.

Despre Orange Romania S.A.

despre Orange

Orange este lider de piaţă în România cu 10.809.000 de clienţi şi venituri de 237 milioane de euro în primul trimestru al anului 2010. În 2009, Orange România a obţinut venituri de 1,055 miliarde de euro. Orange este parte a grupului Orange-France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 180 de milioane de clienţi pe cinci continente.

Orange România se remarcă prin acoperirea extinsă a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun şi de a oferi o experienţă de comunicare cât mai simplă şi mai intuitivă. Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul Orange-France Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine definită, prin care ne asigurăm că activitatea noastră se desfăşoară într-o manieră responsabilă.

www.orange.ro
Maria Patrasescu
pr@orange.ro