Creșterea deținerii de animale de companie și ce consecințe sunt

Timisoara - 19 mai 2022

Comunicat tip Produse / Servicii in Retail

Raportul privind tendințele pieței hranei pentru animale de companie la nivel global 2022: creșterea deținerii de animale de companie, umanizarea animalelor de companie și popularitatea în creștere a hranei crude pentru animale de companie.

Animalele de companie rămân una dintre marile bucurii ale vieţii.

Animalele de companie rămân una dintre marile bucurii ale vieţii.

Dublin, 29 aprilie 2022 - Raportul de „Piața globală a hranei pentru animale de companie (prin hrană umedă și uscată pentru câini, pisici și altele): perspective și prognoze cu impact potențial al COVID-19 (2022-2026) ” a fost adăugată la oferta ResearchAndMarkets.com.

Se estimează că valoarea pieței globale a hranei pentru animale de companie va ajunge la 118,83 miliarde de dolari în 2025, în creștere cu un CAGR (rata de creștere anuală compusă) de 5,4%, pentru perioada 2021-2025.

Factori precum creșterea dorinței de a deține animale de companie, urbanizarea rapidă, îmbunătățirea indicelui de încredere a consumatorilor, umanizarea animalelor de companie și popularitatea tot mai mare a hranei umede pentru animale sunt de așteptat să conducă la creșterea pieței. Cu toate acestea, creșterea industriei ar fi provocată de creșterea presiunii concurențiale și de consolidările retailului.

Câteva tendințe notabile includ apariția alimentelor pe bază de insecte pentru animale de companie, încorporarea canabisului în alimentele pentru animale de companie, premiumizarea, evoluția industriei 4.0 (a 4-a revoluție industrială) și achizițiile mari de mâncare de pisici . În 2020, izbucnirea pandemiei de COVID-19 a creat un impact nefavorabil asupra pieței.

Industria hranei pentru animale de companie este formată din producători de cea mai bună mâncare pentru câini, hrană pentru pisici și altele (reptile, iepuri, păsări, pești și alimente similare pentru animale domestice). Unele dintre canalele de distribuție populare utilizate de consumatori pentru a accesa hrana pentru animale de companie sunt magazinele departamentale, comerțul electronic, magazinele de masă, vânzările prin magazine specializate și alte vânzări directe.

Piața regională cu cea mai rapidă creștere este America de Nord, datorită îmbunătățirii condițiilor economice, a adoptării în creștere a animalelor de companie fără stăpân, a creșterii gradului de conștientizare a alimentelor pentru animale de companie cu beneficii nutriționale ridicate în rândul populației din SUA și Canada și ratei în creștere de cumpărare de cea mai bună mâncare pentru pisici către populația urbană.

-Raportul oferă o analiză cuprinzătoare a pieței globale a hranei pentru animale de companie, segmentată în hrană pentru câini și hrană pentru pisici.

-Piețele regionale majore (America de Nord, Europa și Asia-Pacific) au fost analizate împreună cu acoperirea țărilor din SUA, Canada, Marea Britanie, Franța, Germania, China și India.

-Dinamica pieței, cum ar fi factorii de creștere, tendințele pieței și provocările sunt analizate în profunzime.

-Peisajul competitiv al pieței, alături de profilurile companiilor jucătorilor de top, adică Nestle SA, The JM Smucker Company, General Mills, Inc., Colgate-Palmolive Company, Unicharm Corporation și Mars, Incorporated sunt de asemenea prezentate în detaliu.